Waarom stoppen zo veel leden hier?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
De dames/meisjes die ik op dit forum heb genoemd heb ik niet om toestemming gevraagd, moet dat dan? Nee het lijkt mij van niet, net wat je zegt dan wordt het een soort promo kanaal en dat kan ook niet de bedoeling zijn.
Natuurlijk hoef je geen toestemming te vragen om een recensie te plaatsen! Moet niet gekker worden...

Het moet niet, maar ik doe het wel.
Consent is essentieel voor een goede verstandhouding.
Zo trek je consent ook wel uit zijn verband.
 
Toch niet noodzakelijk ? Vrouwen zoals Lisa Lefevre bijvoorbeeld slagen er perfect in om te 'zwanzen' ( typisch vlaams woord 😁 ) met klanten, zonder problemen.
Jij verwacht eerlijke recensies van dvp's die belangen hebben hier?
Ze zullen iig nooit zeggen:
Arthur Martin op bezoek gehad en die bakte er he-le-maal niets van! 😆
 
Lisa plaatst geen klant-ratings hier.

Over klanten schrijven tbv veiligheid zou goed zijn, van mij mogen dames elkaar elkaar hier waarschuwen over agressie of oplichting.

Maar als het gaat om kwalitatieve beschrijvingen over uiterlijk en geleverde diensten zou het bizar zijn om de betalende partij openlijk te recenseren.

Sowieso de enige betekenisvolle recensies kunnen alleen maar over forumleden gaan, waar moet de dame anders naar verwijzen?

En het is aan de consument om bepaalde verwachtingen te hebben op het gebied van uiterlijk en dienstverlening, niet andersom.
 
Maar als het gaat om kwalitatieve beschrijvingen over uiterlijk en geleverde diensten zou het bizar zijn om de betalende partij openlijk te recenseren.
Het forum heeft helaas de laatste tijd steeds meer last van trollen en dan krijg je dit soort suggesties.
In elke branche is het niet eens een discussie. Werkspot? Daar schrijf je een review over de dienst. Niet over de klant. Hotels? Idem...

Zwartelijsten/fakerlijsten bestaan er al 20jaar en dat kan prima buiten een forum om. Maar dit forum is sowieso niet de plaats voor dit soort geneuzel. Het doel moet hier zijn VOOR wandelaars DOOR wandelaars.. simpel
 
Je hebt van die slijmballen die een dvp gaan vragen of ze een recensie over haar mogen schrijven. De recensie zal natuurlijk alleen maar positief zijn, van kijk mij eens aardig zijn ik heb je op een forum gepromoot om zo bij haar in de smaak te vallen.
gewoon een een week of tien dagen na je bezoek een recensie schrijven, de dames weten dan niet, wie de recensie geschreven heeft. Je kan altijd bepaalde zaken of handelingen weg laten uit de recensie. Het doel van recensies is de de dames "promoten" met een goede service en, nog belangrijker, je collega wandelaars waarschuwen voor de dames die een slechte service geven of hun beloftes niet waarmaken.
 
Als je goed bent met een dame en ze geeft aan geen recensies nodig te hebben, dan vind ik het wel best als iemand daar naar luistert.

Het nadeel is wel dat het dan ineens een stuk aantrekkelijker wordt om een wanprestatie te leveren als de klant beloofd heeft er niet over te schrijven.
 
Als je goed bent met een dame en ze geeft aan geen recensies nodig te hebben, dan vind ik het wel best als iemand daar naar luistert.

Het nadeel is wel dat het dan ineens een stuk aantrekkelijker wordt om een wanprestatie te leveren als de klant beloofd heeft er niet over te schrijven.
Als de service van de dame goed was, kan je er voor kiezen om op haar verzoek geen recensie te schrijven.
Maar als het een wanprestatie was, dan zou ik juist wel een recensie schrijven.
 
Maar dit topic gaat over waarom leden weggaan (als dat al zo is)

Ik blijf erbij.. dit komt denk ik door een klein groepje die hier continue de moraalridder uithangen...
Blijft een beetje alsof je een BBQ hebt met je maten in het park en de buurvrouw komt langs met haar man en ze beginnen continue te zeiken over het feit dat je vlees eet... En als je dan eenmaal iets op je bord hebt beginnen ze te zeuren dat jij je mes verkeerd vast hebt etc etc...
Ik ga ze vanaf nu maar massaal op negeren zetten....
 
Op het ogenblik dat ik dit schrijf zijn er 700 personen op het forum en daarvan zijn er maar 165 lid en de rest zijn "guests". De meeste van die "guests" zijn hier uit nieuwsgierigheid of om de recensie van een welbepaalde dame op te zoeken of om (meer algemeen) zich te informeren over de DVP-mogelijkheden in stad of streek.

Een paar van die "guests" zullen zich inschrijven als lid
Er zullen best veel "guests" zijn die wel lid zijn, maar alleen inloggen om te reageren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan