Waarom stoppen zo veel leden hier?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
En na het reageren loggen ze weer uit? Daar zie ik het nut niet van in
Ik heb m'n browser in elk geval ingesteld staan om bij sluiten de cookies te verwijderen. En als de browser open staat met ander spul, open ik Kinky/Girlsreview in private window. Cookie weg = uitgelogd.

(Ik had laatst Alibaba open in een tab naast Kinky. Kreeg allerlei sex-georienteerde suggesties. Cookies gecleand, toen waren die suggesties er niet meer.)
 
Volgens mij ben je nog steeds aanwezig. Toch wel gezellig hier tussen je medewandelaars. Lijkt erop dat je het toch wel mist al zeg je van niet.
Je komt erg gefrustreerd over. Misschien moet je je eens goed laten verwennen door 1 van je gratis dates. Dan is even de druk van de ketel.
Bij de dvp's geraakt hij niet. Telkens te laat voor de trein.
 
Het moet niet, maar ik doe het wel.
Consent is heel belangrijk...meer nog...essentieel....zeker als je een goede verstandhouding op prijs stelt.
Ja maar hoe doe je dat dan als je ontevreden bent? Vraag je dan ook of je een negatieve recensie mag plaatsen? Nee dus. Dat gaat niet werken want daar geeft de dame geen toestemming voor.

Zelf lees ik daarom recensies van anderen altijd met een dubbele bril, zo van is het werkelijk waar wat er staat? of is het een mooi gemaakt verhaaltje met hoge rapportcijfers.

Of in het geval van een negatieve recensie, een negatief verhaal met lage rapportcijfers.
 
Dacht ik niet. Ik graag gewoon of ze het goed vindt dat ik een recensie plaats. Dat heet consent...

Okey, dus als je ooit eens een keertje tegen een dame aanloopt die waardeloze service levert en je bijv. na een paar minuten de duur uit wilt werken of vul het maar in iig duidelijk het niet waar maakt/niet waard was...wat jullie dan eigenlijk allebei wel meteen dondersgoed weten...dan vraag je eerst aan haar of ze het goed vind dat je een -negatieve- recentie mag plaatsen?

En als ze nee zegt, dat doe je dat niet omdat je geen consent hebt gekregen...? Klinkt voor mij altijd meer als slijm gedrag; vind je het leuk als ik een top review over je schijf? Ja hoor, tuurlijk...en dan komen de superlatieven vast te kort en krijg je een hartje als ze op het forum zit ;) Maar als iedereen dat zou doen, zouden er weinig tot geen negatieve reviews zijn natuurlijk...lijkt mij niet het idee van reviews; die zijn er voor de wandelbroeders, lekker boeiend wat de dvp in kwestie er van vind.
 
De reden dat ik vaak denk over weggaan : de lurkers, de meelezers zonder eigen reviews.
Ik plaats zelf geen review meer omdat ik klaar ben met de weg voorbereiden voor de anonieme bezoekers.
Mijn doelgebied is Arnhem. Daar plaatsen 25 dvp's elke dag hun advertentie opnieuw. Stel dat ze elk 4 klanten per dag hebben moeten er dus minstens 100 wandelaars per dag zijn.
De reviews in en om Arnhem zijn zeer magertjes.
Ik heb een "lid" in beeld die tientallen berichten heeft enkel als " wie heeft er ervaring met.." en nul eigen reviews.


Wil je "leden" behouden zal je eisen moeten stellen zodat lurkers ook verplicht reviews schrijven.
Compleet mee eens.
Toen ik laatst reageerde op afscheid post van forumlurker bleek echter dat velen dit anders zien.
In mijn ogen vreemd, waar is dit forum anders voor?
Gewoon dagelijkse chat zijn duizenden andere forums voor beschikbaar
 
Maar dit topic gaat over waarom leden weggaan (als dat al zo is)

Ik blijf erbij.. dit komt denk ik door een klein groepje die hier continue de moraalridder uithangen...
Blijft een beetje alsof je een BBQ hebt met je maten in het park en de buurvrouw komt langs met haar man en ze beginnen continue te zeiken over het feit dat je vlees eet... En als je dan eenmaal iets op je bord hebt beginnen ze te zeuren dat jij je mes verkeerd vast hebt etc etc...
Ik ga ze vanaf nu maar massaal op negeren zetten....
De pot verwijt de ketel.

https://www.girlsreview.nl/threads/jadranka-white-amsterdam.16907/

"Dame staat ook gewoon op kinky. Negeren dus"

"2/600... lijkt me reden genoeg. Dit is geen DVP meer maar een golddigger"


Laat anderen lekker BBQ-en zonder negatief commentaar. En zo zijn er nog legio voorbeelden waar onnodig negatief commentaar gegeven wordt op recensies.
 
Ik weet, dat ik het aan de verkeerde vraag, maar dat kan nu juist niet anders.
Mij valt op dat ik de laatste tijd steeds meer voormalige leden in de verschillende threats hier tegen kom.
Wat zullen de redenen zijn voor zo velen om hun lidmaatschap hier weer op te zeggen?
Allemaal bekeerlingen die hun hobby afgezworen hebben?
Door hun partner betrapt?
Of ...?
Ik ben niet door alle zes pagina's heen geworsteld maar waarom zou je lid zijn van dit forum? Als je wil weten hoe een dame is kan je als buitenstaander gewoon op deze site zoeken via de zoekfunctie en je krijgt de recensies voorgeschoteld, hoef je dus geen lid voor te zijn.
Bij bijvoorbeeld hookers kon dat niet. Als je daar de zoekfunctie wilde gebruiken kreeg je geen hits maar het verzoek om je eerst aan te melden. Na aanmelding kon je grasduinen door de recensies.

Misschien een tip voor dit forum?
 
Als je goed bent met een dame en ze geeft aan geen recensies nodig te hebben, dan vind ik het wel best als iemand daar naar luistert.

Het nadeel is wel dat het dan ineens een stuk aantrekkelijker wordt om een wanprestatie te leveren als de klant beloofd heeft er niet over te schrijven.
Ik begin überhaupt nooit over dit forum. Waarom zou ik? Als ze niet gerecenseerd wil worden, moet ze stoppen met dit werk, zo simpel is het. Ik snap niet waarom blijkbaar zovelen met de dames babbelen over dit forum. Als je iets positiefs te melden hebt, schrijf je dat hier op en da's goed voor de dame. Je bent anoniem dus ze weet niet wie het schreef. Is het negatief dan waarschuw je de medewandelaars, jammer voor de dame maar eigen schuld, en je ziet haar toch nooit meer. Ik zie niet in waarom dat zo ingewikkeld moet zijn.
 
@Rondwandelaar dat dus!
Over het forum beginnen bij een dame is toch een soort van "Karen" gedrag. Doe je bij een hotel/restaurant toch ook niet?
Als je er vooraf over begint krijg je gedoe want dan weet de DVP dat ze op moet letten. Achteraf melden doe je of omdat je haar indirect een compliment wilt geven (kan ook anders) OF omdat het slecht was (en dan kom je gelijk op een blacklist anyway)
 
Ik begin überhaupt nooit over dit forum. Waarom zou ik? Als ze niet gerecenseerd wil worden, moet ze stoppen met dit werk, zo simpel is het. Ik snap niet waarom blijkbaar zovelen met de dames babbelen over dit forum. Als je iets positiefs te melden hebt, schrijf je dat hier op en da's goed voor de dame. Je bent anoniem dus ze weet niet wie het schreef. Is het negatief dan waarschuw je de medewandelaars, jammer voor de dame maar eigen schuld, en je ziet haar toch nooit meer. Ik zie niet in waarom dat zo ingewikkeld moet zijn.
Ik begin ook nooit over dit forum en/of recensies; laat staan dat ik 'toestemming', laat staan 'instemming' nodig heb als ik een recensie wil schrijven.
 
Het moet niet, maar ik doe het wel.
Consent is heel belangrijk...meer nog...essentieel....zeker als je een goede verstandhouding op prijs stelt.
Ik begrijp overigens je punt heel goed. Het is beter om met de dames/meisjes te overleggen of zij wel of niet genoemd willen worden op Girlsreview. Vooral omdat ik het vermoeden heb dat een veelvoud van het aantal leden op de hoogte is van deze website, en al die niet leden laten zich toch beïnvloeden door wat wij over de dames/meisjes schrijven. Sommige veel bezette dames/meisjes zitten helemaal niet te wachten op extra positieve recensies en toeloop van nieuwe klantjes. Minder populaire dames/meisjes kunnen natuurlijk wel wat extra klantjes gebruiken en zijn wel gebaat bij positieve recensies. Zelf zou ik nooit met een dame/meisje overleggen of ik haar naam mag noemen op Girlsreview. Ik blijf liever anoniem bij de dames/meisjes.

Mijn punt is dat ik mij niet laat beïnvloeden door wat andere leden over de dames/meisjes schrijven voor wat mijn keuze betreft. Soms stoor ik mij er weleens aan als andere leden negatieve "onware" dingen schijven over door mij bezochte dames/meisjes en dan zeg ik daar wat van als ik daar zin in heb.

Het bovenstaande is natuurlijk een beetje off-topic maar dat maakt niet uit, wat die vertrokken leden betreft weet ik bijna wel zeker dat ze onder een nieuwe naam zullen terugkeren.
 
Je hoeft ze ook niet perse te vertellen dat je hier een recensie over ze schrijft. Als we allemaal hier de dvp's om toestemming moesten vragen om een recensie te schrijven dan zouden er hier weinig recensies te lezen zijn of alleen maar positieve en geen kritische recensies.

Ik wil het juist wel, omdat je van je fouten kan leren en je trots kan zijn als ze goed zijn. Vraag wel eens of men dit forum kent of in het verleden Hookers, en als je dan een 'ja' krijgt..of ze dan iets willen schrijven. De antwoorden daarop zijn: 'ik schrijf zelf nooit en lees ze alleen, daarom ben ik ook hier"( 1 malig bezoek ) en 'Ja hoor, wil ik best doen' ( waar je nog op zit te wachten ).

Het is maar hoe de pet van je cliënt staat en in mijn geval staat die meestal de verkeerde kant op. Je zou na zoveel jaar toch wel verwachten dat je er tig zou hebben, maar nee.. het is er af en toe eens eentje met veel maanden er tussen.

Denk dus dat de meesten de moeite niet willen doen, terwijl jij wel moeite voor hun doet. So be it..
 
Denk dus dat de meesten de moeite niet willen doen, terwijl jij wel moeite voor hun doet. So be it..
Dit vind ik een rare conclusie, Joke.
Als ik jou zou bezoeken voor een sexuele dienst, dan betaal ik daarvoor; hebben we hopelijk een leuke tijd en dan scheiden onze wegen weer.
Het geven van een recensie hoort niet bij de 'overeenkomst' die we hebben gesloten en ik zie het ook totaal niet als morele verplichting of als tegenprestatie voor de 'moeite' die jij doet. Die tegenprestatie is namelijk geld.

Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar zou het ook een vreemde en ongemakkelijke vraag van de DVP vinden.
 
Het is beter om met de dames/meisjes te overleggen of zij wel of niet genoemd willen worden op Girlsreview.
Waarom?
Jij neemt een dienst af van deze dame en dan kan de dame in kwestie het risico lopen een recensie te krijgen.
Net zoals restaurants of hotels dat ook krijgen.
Tenzij er een veiligheidsrisico is, maar de privacy van de dames wordt middels de forumregels wel beschermd.
 
Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar zou het ook een vreemde en ongemakkelijke vraag van de DVP vinden.
Je kunt vandaag de dag bijna geen aankoop doen zonder dat je daags erna een email krijgt met de vraag of het product is bevallen, en waarom, en of je het bedrijf zou aanbevelen aan familie en vrienden en of je verder nog wat mede te delen had en wat je hoogst genoten opleiding was, hoe oud je ongeveer bent en welke postcode precies...

Dus vind ik de vraag van een dvp vandaag de dag heel begrijpelijk.

Een hele poos geleden printte ik mijn recensie / verslag weleens uit en bracht die langs bij de dame, eventueel met een zakje hele lekkere bonbons maar zo bont maak ik het al lang niet meer.
 
Je zou het ook als een fooi kunnen zien. Als de dienster op restaurant haar best voor je heeft gedaan, uit je toch ook graag je appreciatie met een extraatje ...
Een fooi heeft m.i. niets met een recensie te maken.
In een restaurant geeft je als fooi extra geld aan de serveerster; geen recensie.

En omgekeerd ? Als jij het voorstelt ?
Ik stel het niet voor.
 
Ik weet, dat ik het aan de verkeerde vraag, maar dat kan nu juist niet anders.
Mij valt op dat ik de laatste tijd steeds meer voormalige leden in de verschillende threats hier tegen kom.
Wat zullen de redenen zijn voor zo velen om hun lidmaatschap hier weer op te zeggen?
Allemaal bekeerlingen die hun hobby afgezworen hebben?
Door hun partner betrapt?
Of ...?
Ik ben (nog) niet gestopt als Lid, maar ben Lid om recensies te lezen en te delen. Er zijn erg weinig resensies tov het aantal bezoeken. Wel een hoop discussiegoepen, fotodeelgroepen etc. Op zich leuk, maar zoals gezegd kom ik hier voor de recensies. Ik Wandel niet heel veel bij verschillende adresjes maar als ik het doen deel ik de ervaring.
 
Je kunt vandaag de dag bijna geen aankoop doen zonder dat je daags erna een email krijgt met de vraag of het product is bevallen
Tja, daar heb ik ook een hekel aan aan die emails gaan ongelezen in mijn 'deleted items'.
En dat zijn puur emails om de interne performance van medewerkers te beoordelen; niet heel erg te vergelijken met DVP's.
 
Ik wil hier ook stoppen. Redenen zijn al door anderen aangegeven. Wappie forum, spelletjes die gespeeld worden, leden die van topics worden afgegooid omdat ze oa klagen over dat dominante groepje wat hier de dienst uitmaakt. In ieder geval wilde ik gewoon van mijn account af zoals dat zou horen te kunnen maar blijkbaar gaat dat niet. Zelfs de admin via persoonlijk bericht gevraagd of ik alstublieft hier mijn account kan opzeggen. Blijkbaar is het makkelijker om hier een account aan te maken dan dat op te zeggen. Hopenlijk gaat nu wel lukken. Ik ben niet van zelf melden dat ik hier weg wil maar dit is echt het laatste redmiddel. Ik wil mijn account weg!!!!
 
Tja, daar heb ik ook een hekel aan aan die emails gaan ongelezen in mijn 'deleted items'.
En dat zijn puur emails om de interne performance van medewerkers te beoordelen; niet heel erg te vergelijken met DVP's.
Ik beantwoord ze vaak wel, juist om de werknemer die erop wordt afgerekend te steunen.

Alleen laatst niet toen een medewerker van CoolBlue overdreven 'belangstellend' een gesprekje probeerde aan te knopen terwijl ik gewoon een dinges kwam kopen en ook niet toen Mail&Female vroeg of ze een online recensie van mij mochten over een glijmiddel ;-)
 
Ik wil hier ook stoppen. Redenen zijn al door anderen aangegeven. Wappie forum, spelletjes die gespeeld worden, leden die van topics worden afgegooid omdat ze oa klagen over dat dominante groepje wat hier de dienst uitmaakt. In ieder geval wilde ik gewoon van mijn account af zoals dat zou horen te kunnen maar blijkbaar gaat dat niet. Zelfs de admin via persoonlijk bericht gevraagd of ik alstublieft hier mijn account kan opzeggen. Blijkbaar is het makkelijker om hier een account aan te maken dan dat op te zeggen. Hopenlijk gaat nu wel lukken. Ik ben niet van zelf melden dat ik hier weg wil maar dit is echt het laatste redmiddel. Ik wil mijn account weg!!!!
Gewoon account beëindigen, is makkelijk toch en even later staan al je berichten met "voormalig lid".
 
Een hele poos geleden printte ik mijn recensie / verslag weleens uit en bracht die langs bij de dame, eventueel met een zakje hele lekkere bonbons maar zo bont maak ik het al lang niet meer.
En wat was de reactie van de dame ik kwestie?
Kon ze het waarderen?
 
Ik ben (nog) niet gestopt als Lid, maar ben Lid om recensies te lezen en te delen. Er zijn erg weinig resensies tov het aantal bezoeken. Wel een hoop discussiegoepen, fotodeelgroepen etc. Op zich leuk, maar zoals gezegd kom ik hier voor de recensies. Ik Wandel niet heel veel bij verschillende adresjes maar als ik het doen deel ik de ervaring.
Maar ik zie dat je zelf ook niet veel recensies hebt geschreven. Ik zie er maar 1 staan, bij je avatar
Terwijl je toch al een tijd lid bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan