Waarom stoppen zo veel leden hier?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit vind ik een rare conclusie, Joke.
Als ik jou zou bezoeken voor een sexuele dienst, dan betaal ik daarvoor; hebben we hopelijk een leuke tijd en dan scheiden onze wegen weer.
Het geven van een recensie hoort niet bij de 'overeenkomst' die we hebben gesloten en ik zie het ook totaal niet als morele verplichting of als tegenprestatie voor de 'moeite' die jij doet. Die tegenprestatie is namelijk geld.

Als je het zo wilt beschrijven..

Voor de prijs die de salon rekent zit enkel pmc, massage en nmc inbegrepen. Voor letterlijk ALLES moet je bijbetalen, mits iemand het al wil doen.
In een ander topic heeft iemand 300 euro moeten aftikken voor een uurtje in de salon.. dat is 140 euro aan extra's!

Mijn moeite is: die 140 euro mag je houden.

Buiten dat.. verklaren al mijn collega's in de salon mij voor gek dat ik geen tijd verspil aan een (slappe) 3 kwartier massage met een beetje pijpen en afmaken met een wip. De laatste 2 in het laatste kwartier incl douchen en aankleden.

Mijn moeite is: ik zit zowat de hele tijd op mijn knieën op een keihard matras om iemand te verwennen. Aan het einde vd dag zijn mijn knieën rijp voor de sloop. But yet..i smile 🙂

Maar idd de recensie is geen verplichting, maar dan moet je het ook niet beloven toch? Vraag het trouwens ook niet na elke date hoor.. en sommige zeggen het zelfs uit zichzelf dat ze over mij gelezen hebben.
En dat het jou nooit gevraagd wordt.. misschien kennen de dames die jij bezoekt niet eens deze website en Nederlands lezen.
 
Vind jij dat de vergelijking met een fooi voor de dienster op restaurant opgaat ? Een extraatje als het ware, om je appreciatie te tonen...

Zekers! Een fooi kan geld zijn, maar ook een recensie.
Als de date top is geweest heb ik liever een fooi in de vorm v een recensie.
Geld als fooi is ook cool, maar dat geef je uit en het is weg. Een recensie als fooi kan je nieuwe cliënten opleveren, wat dus qua inkomsten tof is en die verdwijnt niet zo snel als centen 😄
 
Ik wil het juist wel, omdat je van je fouten kan leren en je trots kan zijn als ze goed zijn. Vraag wel eens of men dit forum kent of in het verleden Hookers, en als je dan een 'ja' krijgt..of ze dan iets willen schrijven. De antwoorden daarop zijn: 'ik schrijf zelf nooit en lees ze alleen, daarom ben ik ook hier"( 1 malig bezoek ) en 'Ja hoor, wil ik best doen' ( waar je nog op zit te wachten ).

Het is maar hoe de pet van je cliënt staat en in mijn geval staat die meestal de verkeerde kant op. Je zou na zoveel jaar toch wel verwachten dat je er tig zou hebben, maar nee.. het is er af en toe eens eentje met veel maanden er tussen.

Denk dus dat de meesten de moeite niet willen doen, terwijl jij wel moeite voor hun doet. So be it..
Ik zal een dvp nooit om toestemming vragen om hier een recensie te schrijven. Ze hoeft niet te weten dat ik hier een account heb want als ik haar vertel dat ik hier een recensie ga schrijven dan weet ze wie ik ben op deze site niet slim dus.

En als je me als dvp goed hebt behandeld hebt dan zal ik je daarvoor belonen en hier een positieve recensie over je schrijven, maar heb je me een slechte service gegeven dan zal ik dat ook hier vermelden misschien dat je dan leert van je fouten en de volgende keer je klanten wel goed behandeld. Een slechte recensie kan een dvp dus helpen om te veranderen zodat ze haar klanten met respect behandeld en ze hun met een goed gevoel naar huis laat vertrekken. Uit een negatieve recensie kan dus ook iets goeds ontstaan zo zie ik het tenminste.
 
Laatst bewerkt:
Waarom leden stoppen? Dat weet ik niet, maar ik kan wel iets noemen wat mij de laatste tijd steeds meer irriteert:
Forumbezoekers die snel een account aanmaken om een domme vraag te stellen (ja, domme vragen bestaan wél) en vervolgens hoog van de toren blazen als ze niet direct op hun wenken bediend worden

Voor mij niet direct een reden om er een punt achter te zetten, maar het begint wel te jeuken
 
Ik wil hier ook stoppen. Redenen zijn al door anderen aangegeven. Wappie forum, spelletjes die gespeeld worden, leden die van topics worden afgegooid omdat ze oa klagen over dat dominante groepje wat hier de dienst uitmaakt. In ieder geval wilde ik gewoon van mijn account af zoals dat zou horen te kunnen maar blijkbaar gaat dat niet. Zelfs de admin via persoonlijk bericht gevraagd of ik alstublieft hier mijn account kan opzeggen. Blijkbaar is het makkelijker om hier een account aan te maken dan dat op te zeggen. Hopenlijk gaat nu wel lukken. Ik ben niet van zelf melden dat ik hier weg wil maar dit is echt het laatste redmiddel. Ik wil mijn account weg!!!!

Hij is al vaker weggeweest en terug gekomen met andere naam..Admin. Helpt hem uit zijn lijden 🤣

Deze forumtrol is alweer terug als @bennie1973.. Dusja z'n post dat ie wil vertrekken is puur bashen op GR.
 
Als je het zo wilt beschrijven..

Voor de prijs die de salon rekend zit enkel pmc, massage en nmc inbegrepen. Voor letterlijk ALLES moet je bijbetalen, mits iemand het al wil doen.
In een ander topic heeft iemand 300 euro moeten aftikken voor een uurtje in de salon.. dat is 140 euro aan extra's!

Mijn moeite is: die 140 euro mag je houden.

Buiten dat.. verklaren al mijn collega's in de salon mij voor gek dat ik geen tijd verspil aan een (slappe) 3 kwartier massage met een beetje pijpen en afmaken met een wip. De laatste 2 in het laatste kwartier incl douchen en aankleden.
Misschien moeten we vragen of de dame behoefte heeft aan een recensie. Zo ja, dan €25 in mindering brengen op de date 🤣 Alles kost extra.

Maar zonder gekkigheid…het staat een ieder vrij om wel of geen recensie te plaatsen. Ik doe dat toch ook niet elke keer als ik naar de AH of Lidl ga? Het is meer dat ik liever pas een recensie plaats als het iets toevoegt aan een beeld wat in eerdere recensies is ontstaan of als ik een enorm goed (of slecht) gevoel aan iets heb overgehouden, maar dan wel zoveel mogelijk op feiten gebaseerd.
 
Ik zie net dat Tom Brady z'n kersverse video-mededeling dat hij stopt met sporten al meer dan 21 miljoen keer is bekeken op de Twitter.

Dus niet zo gek dat men hier ook zijn afscheid aankondigt ook al raken daar geen miljoenen van over de rooie.

Er zou dan ook een thread moeten komen "Hoe is het nu met..." waarin voormalig leden kunnen vertellen hoe het hen de afgelopen dagen na 'ik vertrek' is gegaan, of ze nog weleens wandelen en zo ja waar en hoe dat beviel, 2 sterren of 5.

;-)
 
Ik wil het juist wel, omdat je van je fouten kan leren en je trots kan zijn als ze goed zijn. Vraag wel eens of men dit forum kent of in het verleden Hookers, en als je dan een 'ja' krijgt..of ze dan iets willen schrijven. De antwoorden daarop zijn: 'ik schrijf zelf nooit en lees ze alleen, daarom ben ik ook hier"( 1 malig bezoek ) en 'Ja hoor, wil ik best doen' ( waar je nog op zit te wachten ).

Het is maar hoe de pet van je cliënt staat en in mijn geval staat die meestal de verkeerde kant op. Je zou na zoveel jaar toch wel verwachten dat je er tig zou hebben, maar nee.. het is er af en toe eens eentje met veel maanden er tussen.

Denk dus dat de meesten de moeite niet willen doen, terwijl jij wel moeite voor hun doet. So be it..
een recentie kan voor iedereen goed zijn voor de dvp en voor nieuwe klanten. Maar ik zou niet meerdere reviews schrijven over de zelfde dvp.

Dit heeft als reden als ik achter elke date met de zelfde dvp een review zou schrijven. Terug een superdate gehad Met .... achter een tijdje zouden andere mensen op dit forum denken van Roxas is die dame of moet dit schrijven van die dvp.

Veel mensen weten ook niet dat deze website bestaat. Waar er ook rekening mee moet worden gehouden is dat niet alle reviews positief als eerlijk zullen zijn op google en andere plaatsen heb je ook vaak valse reviews.

De beste reclame is nog altijd mond tot mond reclame
 
dat heb je ook elk forum wel..
ik zit zelf op meerdere auto en motorfiets fora ,omdat dat eigenlijk toch wel 2 andere hobbies zijn die voor de dames komen..
sexen is leuk..maar een motorfiets of auto is toch tastbaarder en je kunt het openbaarder delen ,mocht je behoefte hebben eraan..
niemand gaat op een verjaardag zitten verkondigen dat hij 'Anais' de dag ervoor geneukt heeft..
dat je een stel nieuwe Bilsteins gestoken hebt is iets heel anders..zal je tante niet ineens stikken in haar sherry..als je dat verkondigt

op elk forum heb je meelopers..lezen alles op het generale onderwerp (in dit geval DVP's)..maar posten amper zelf wat..
dikwijls kom je ze wel tegen in off topic gedeeltes..en dan is het wel fijn dat je anoniem helemaal los kunt..
getuige dikwijls honderden berichten..of smileys
zag je hier in het Corona topic bijvoorbeeld ook..
gaan mensen elkaar de maat nemen..beslissingen of opvattingen 'dom' noemen..dus in feite de persoon zelf voor dom uitmaken..

laat ik even in het midden ofdat dat wel of niet het geval is..maar dikwijls bleef men daar mee bezig..
en als men dan genoeg enemy fire kreeg en wellicht niet hun zin ,was het stil..en bleef het stil..
vervolgens kwam een 'nieuw' lid zich er mee bemoeien..zelfde woordkeuze ,zelfde manier van denken..en wellicht hetzelfde IP adres (al kun je dat niet zien)..en dan begon heel de poppenkast opnieuw..
nogmaals dat zie je op elk forum..
kostte wat kost gelijk willen hebben..net een manager of bedrijfsleider die zijn personeel niet de baas kan en dan die onvrede zo anoniem komt afreageren..

op een motorfiets forum waar ik ook actief ben, idem dito..grote smoel..en kostte wat kost gelijk willen krijgen..
en dat mag..een ander kan het ook fout hebben..
maar als je dan vraagt ofdat men dat irl wil toelichten op een meeting of circuitdag..,geeft men GEEN thuis..
'ík ga niet tussen jullie sukkels staan' ,'ik heb wel wat beters te doen'..
keyboard warriors..zie je op de socials ook altijd ,al ben je op Facebook wel minder anoniem natuurlijk..
heb dat gelukkig niet /nooit gehad

dus daardoor gaan mensen soms ook weg..die hebben daar geen zin in of weten niet hoe de negeerknop werkt..
kan ook zijn ,zeker op een forum als dit dat het toch niet je 'ding' is..
blijft een grijs gebied ..sex hebben voor geld en daar openlijk over praten/recenseren ,
mensen kunnen ook hun interesse verliezen ,als je na een paar keer sexen met een Roemeense zoiets hebt van
'is dit nou alles?,zonde van mijn geld' ik ga toch maar een vriendin opzoeken..
kan het ook rap over zijn..
 
niemand gaat op een verjaardag zitten verkondigen dat hij 'Anais' de dag ervoor geneukt heeft..
Dat is waar; maar het zou toch een keer geinig zijn om dat te doen op een verjaardag.
- 'Zeg Van Smeiter: wat zijn jouw hobby's?'. '
- 'Nou hoeren neuken en daar recensies overschrijven en als ik me verveel meedoen in algemene topics over hoeren. Variërend van 'waarom verhogen hoeren hun prijzen zo idioot' tot ' is het ok een illegale hoer te neuken'.

Zou toch een verjaardag worden waarover nog vaak wordt nagepaat.

dito..grote smoel..en kostte wat kost gelijk willen krijgen..
en dat mag..een ander kan het ook fout hebben..
Tja, die mensen heb je overal. Gewoon negeren.
 
Toch niet zo vreemd aan het begin van het jaar? Goede voornemens:
- stoppen met roken
- in januari of februari niet drinken
- meer vrije tijd over houden door minder tijd te verliezen aan (soms) zinloze discussies op een forum.
- ....
 
Toch niet zo vreemd aan het begin van het jaar? Goede voornemens:
- stoppen met roken
- in januari of februari niet drinken
- meer vrije tijd over houden door minder tijd te verliezen aan (soms) zinloze discussies op een forum.
- ....
Stoppen met roken ben ik ruim een jaar geleden mee begonnen.
Hoewel ik in het westen woon ben ik met mijn gedrag wel een echte Bourgondier, ik hou van gezelligheid, en daar hoort vaak een drankje bij. Maar het is een agendapunt waar ik aan wil gaan werken.
 
Waarom?
Jij neemt een dienst af van deze dame en dan kan de dame in kwestie het risico lopen een recensie te krijgen.
Net zoals restaurants of hotels dat ook krijgen.
Tenzij er een veiligheidsrisico is, maar de privacy van de dames wordt middels de forumregels wel beschermd.
Het gaat mij er vooral om dat er leden zijn die vanuit de anonimiteit allerlei onzin praatjes over dames neerpennen waarvan ik bijna 100% zeker weet dat zij de bewuste dame helemaal niet hebben bezocht.
Deze veelal nieuwe leden met weinig zinnige berichten op dit forum hebben dus helemaal geen "dienst" afgenomen zoals jij zegt, maar zijn er alleen maar op uit om de dame in de put te praten.

En een veiligheidsrisico's zijn er wel zeker: als in een hele positieve recensie de dame als alleskunner wordt neergezet dan stappen nieuwe klanten met een te hoog verwachtingspatroon bij die dame binnen en worden dan mogelijkerwijs teleurgesteld en dat kan tot ongemakkelijke situaties leiden.

Verder heb Ik vele voorbeelden van zelf bezochte meisjes uit h**k**s tijd.
Die meisjes wilden beslist niet genoemd worden op fora/internet, zij begonnen er uit zichzelf over wat op h**k**s over hen werd geschreven. (hadden ze van anderen gehoord)
Dan denk ik altijd: niet meer op h**k**s kijken meisje maar haar klanten deden dat wel, en dus ook nieuwe klanten en die probeerden bijv. dingen met haar te doen wat zij absoluut niet wilde.

Maar ja wat doe je eraan? iedereen mag hier kennelijk van alles over dames/meisjes schrijven, bijna niemand kan contoleren of het wel of niet waar is. Ja okay haar (vaste) klanten.
 
Het gaat mij er vooral om dat er leden zijn die vanuit de anonimiteit allerlei onzin praatjes over dames neerpennen waarvan ik bijna 100% zeker weet dat zij de bewuste dame helemaal niet hebben bezocht.
Dat risico bestaat, maar deze 'outliers' zouden toch opvallen als er veel recensies worden geschreven. Vaak laten recensies toch wel een patroon zien.

En een veiligheidsrisico's zijn er wel zeker: als in een hele positieve recensie de dame als alleskunner wordt neergezet dan stappen nieuwe klanten met een te hoog verwachtingspatroon bij die dame binnen en worden dan mogelijkerwijs teleurgesteld en dat kan tot ongemakkelijke situaties leiden.
Ja, maar dat is vaak zonder recensies ook al zo. De advernetie laat vaak veel meer mogelijkheden zien dan er daadwerkelijk mogelijk is en een DVP staat bij de ene meer toe dan bij de ander.

Maar ja wat doe je eraan? iedereen mag hier kennelijk van alles over dames/meisjes schrijven, bijna niemand kan contoleren of het wel of niet waar is. Ja okay haar (vaste) klanten.
Niks; het is wettelijk niet verboden om recensies te schrijven. Het hangt dan van de moderatoren en ons gezond verstand af om recensies te wegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan