Waarom veel Chinese dames bare aanbieden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De Chinese dames zullen vooral bare aanbieden omwille van het circuit waar ze in zitten en dat gestuurd wordt door.....?? (iets louche in ieder geval). En enige vorm van dwang, verplichting of wat dan ook in die richting zal er zeker wel bijzijn. En lees de recensies maar eens degelijk op na. Almaar meer slechte recensies dat die dames aleeas doen behalve wat ze in hun advertenties aanbieden, of het heel gelaten (lees met enige tegenzin) doen.

Bedenk maar eens even hoe het komt dat er hier plots en op zo'n korte tijd zoveel Chinese dames aangekomen zijn. Daar zit ongetwijfeld een of andere vorm van organisatie achter die zeker niet de edelste bedoeling hebben met die dames, maar wel hun centjes willen opstrijken ten koste van eender wat die dames moeten doen.

Het wordt hoog tijd dat jullie eindelijk eens de ogen gaan openen in plaats van blindelings jullie penis achterna te lopen.
Sorry dat ik het zo onverbloemd gezegd heb.

Je ziet het niet indirect - maar de kans is behoorlijk dat vanuit Thuisland zoals china en toestanden, die vrouwen onder druk worden gezet om juist in het westen te (moeten) gaan werken.

Ik zeg altijd - follow the money. Maar China werkt natuurlijk niet echt geheel mee in zulke verzoeken. De dames zijn ook niet al te losloppig en zo blijft dat circuit aardig gesloten.

Ik ben het volledig met je eens dat de kern van het probleem, vaak mannen zijn die weliswaar op chinese of thaise vrouwen vallen, maar vaak geen idee hebben onder welke omstandigheden ze hier zijn.
 
Ik hoor niemand zeggen "even aan hun zelf vragen" wat natuurlijk het eenvoudigste zou kunnen zijn. Maar dat betekent vertrouwen winnen en Chinees praten, en dat is dan de bottle neck. De rest is speculatie.
 
Je moet dat niet vrezen, je mag daar zeker van zijn. En niet alleen bij de Chinese dames, maar bij een héééél groot deel van al die buitenlandse dames die (verplicht/onder dwang?) hier hun diensten komen aanbieden. Kijk ook maar eens naar al die Oost-Europese, Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse die hier tegenwoordig de markt overspoelen. Dan weet je toch genoeg.
Je noemt zuidamerikaans....ik heb met redelijjk wat zuidamerikaanse dames voldoende vertrouwensband om te weten hoe Hun prive situatie is. Ze komen via familie of vrienden. Ik heb meerdere malen aan verschillende dames gevraagd. Geen enkele Kent een voorbeeld van Latina dames die onder dwang werken.
Ik denk dat dit vnl bij oost europese dames voorkomt
 
Ik vermoed dat de Chinese DVP's het "vrijwillig" doen, maar dat een deel een grote schuld heeft om af te lossen en dat niet iedereen hun eigen paspoort nog in bezit heeft.
 
Je noemt zuidamerikaans....ik heb met redelijjk wat zuidamerikaanse dames voldoende vertrouwensband om te weten hoe Hun prive situatie is. Ze komen via familie of vrienden. Ik heb meerdere malen aan verschillende dames gevraagd. Geen enkele Kent een voorbeeld van Latina dames die onder dwang werken.
Ik denk dat dit vnl bij oost europese dames voorkomt

En toch zit er een deel zuid-amerikaanse die zich totaal niet bewust is van hoe het werkt in Nederland/Belgie/Duitsland en soms in de verkeerde handen valt, die afspraakjes, overnachting of een werkplek wel allemaal faciliteert in ruil voor 50% van haar inkomsten in de prostitutie.
 
Hoe weet je dat?




Etc etc etc

Is niet zo lastig waarom. Ik vindt dat we een legale basis in Nederland / Belgie / Duitsland hebben - met relatief goede spelregels voor diegene die het al niet eerder hebben verkloot. Als je vrouwen op bovenstaande wijze naar Nederland haalt dan ben je gewoon verkeerd bezig. En daar komt het stigma ook vandaan dat alleen maar shit binnen de prostitutie plaatsvindt.

Er zijn genoeg legale bedrijven die benadeeld worden door bovenstaande. En de klant(en) speelt hier een akelig grote rol ook in.
 
Laatst bewerkt:
En toch zit er een deel zuid-amerikaanse die zich totaal niet bewust is van hoe het werkt in Nederland/Belgie/Duitsland en soms in de verkeerde handen valt, die afspraakjes, overnachting of een werkplek wel allemaal faciliteert in ruil voor 50% van haar inkomsten in de prostitutie.
Dat van 50% klopt. Dat heb ik van een dame van kinky gehoord. Dat was geen dom afhankelijk type. Ze vond het een goede deal. Haar woning en klanten werden geregeld. En in privehuizen pakken ze ook zoiets.
Ik ken ook een dame die gedurende Corona Dames binnenhaalde met een dergelijke regeling. Dat was niet onder dwang...maar de dames krijgen een serie diensten in een vreemd land en verdienen daar goed aan, beter Dan in spanje.
Houd er rekening mee dat in spanje een mooie onafhankelijke jonge Chinese dame, veel en veel beter dan de oude Chinesen hier... 80-100 euro vraag voor een uur. En daarvoor heb je een uitmuntende GFE. De jonge Chinesen geven zowiezo betere service.
Deze bijvoorbeeld. Zij heeft overigens ook in NL gewerkt en is echt onafhankelijk. Supermooi gezicht en geweldige service.
 
Ik geloof dat huisvesting ook een rol speelt in de prijzen. Het is moeilijk verkrijgbaar en erg hoog. Zou me niks verbazen als er meer dan 200 euro gevraagd word voor een dag.
 
Boeren in de omgeving zouden leuk er aan kunnen verdienen als ze een schuurtje hebben.
Kijken die ook mee?
Het is maar een idee.
Wat bedoel je nu, om een schuur als bordeel te gaan gebruiken of om aan dames te verhuren als woonruimte?

Het zijn toch geen kippen! Laten we een beetje respect hebben voor de leef en werkomstandigheden van de dames.
 
Dat van 50% klopt. Dat heb ik van een dame van kinky gehoord. Dat was geen dom afhankelijk type. Ze vond het een goede deal. Haar woning en klanten werden geregeld. En in privehuizen pakken ze ook zoiets.
Ik ken ook een dame die gedurende Corona Dames binnenhaalde met een dergelijke regeling. Dat was niet onder dwang...maar de dames krijgen een serie diensten in een vreemd land en verdienen daar goed aan, beter Dan in spanje.
Houd er rekening mee dat in spanje een mooie onafhankelijke jonge Chinese dame, veel en veel beter dan de oude Chinesen hier... 80-100 euro vraag voor een uur. En daarvoor heb je een uitmuntende GFE. De jonge Chinesen geven zowiezo betere service.
Deze bijvoorbeeld. Zij heeft overigens ook in NL gewerkt en is echt onafhankelijk. Supermooi gezicht en geweldige service.

In niet iedere hoek zit natuurlijk gevaar ofzo, maar het werkt wel misbruik in de hand. En illegaal thuis ontvangst gaan zitten doen, daar is het legale systeem waar veel dames terug in de jaren 90 hard voor hebben geknokt, niet voor bedoeld.
 
lijkt me duidelijk, die Chinese dames halen het qua uiterlijk niet vergeleken met het aanbod van Zuid Amerikaanse en Oost Europese dames. Bare is hun troef. Zie het ook vaker aangeboden worden door oudere niet-Chinese dames die blijkbaar minder klandizie krijgen en dus meer toestaan
 
ik heb geen voorkeur maar ik kan toch gewoon zien of iemand er goed uit ziet? Ik heb in Nederland nog geen een advertentie met een Chinese dame gezien die ik zou willen neuken, ook niet gratis

edit: mag wel wat meer nuance -> https://www.kinky.nl/advertenties/9106238-mel deze ziet er smakelijk uit maar scoort verschrikkelijk slecht in reviews. Wat ik bedoel te zeggen is dat de Chinese bare dames voornamelijk afgeleefde 40 of 50-plussers zijn, en niet de 20 of 30-jarigen waar ik voor zou betalen.
 
Laatst bewerkt:
Een dodelijke ziekte generaliseren alsof het "niet zo erg meer is" is ook verkeerd. De ziekte is dodelijk. De medicatie zorgt ervoor dat het vermenigvuldigen van HIV geremd wordt. Maar uiteindelijk nekt het je toch. De verplichte medicatie die je nemen moet zal ook z'n inslag op je lever en toestanden hebben.

Ik blijf het een gigantisch risico vinden - zeker de dames die openlijk met bare adverteren. Er zullen altijd onwetende of juiste wetende tussen zitten die verdere besmetting juist veroorzaken.
 
Vrouwen zijn liever dan mannen maar ook gemener. Er zijn er zeker die gerust met HIV hun gang gaan en het voorzichzelf goedpraten.

Als Chinese vrouw boven de 30 ben je echt out of season, geen chinese man die je nog wil. Sommige blijven nog moeite doen voor hun kinderen en sommige proberen voor hun 40e nog een westerse man te vinden, maar dan houd het wel een beetje op. Hard, niet leuk maar waar.
zelfs een lelijke blanke man met weinig geld kan nog een leuke aziatische dame van onder de dertig scoren. Ik denk dat ze er op een bepaalde leeftijd allemaal geen zin meer in hebben en overleven maar het ze echt allemaal niet meer boeit.
 
Vrouwen zijn liever dan mannen maar ook gemener. Er zijn er zeker die gerust met HIV hun gang gaan en het voorzichzelf goedpraten.

Als Chinese vrouw boven de 30 ben je echt out of season, geen chinese man die je nog wil. Sommige blijven nog moeite doen voor hun kinderen en sommige proberen voor hun 40e nog een westerse man te vinden, maar dan houd het wel een beetje op. Hard, niet leuk maar waar.
zelfs een lelijke blanke man met weinig geld kan nog een leuke aziatische dame van onder de dertig scoren. Ik denk dat ze er op een bepaalde leeftijd allemaal geen zin meer in hebben en overleven maar het ze echt allemaal niet meer boeit.
dus jij hebt nog kans als lelijke vent?
 
Terug
Bovenaan Onderaan