Waarom veel Chinese dames bare aanbieden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De enige chinees waar ik een oordeel over KAN geven maakt zich altijd schoon na de "daad" (vaginale douche) en weet niet of elke DVP dit doet. Als je graag beft en een dame gebruikt condooms wil je toch ook geen rubbersmaak?
 
De enige chinees waar ik een oordeel over KAN geven maakt zich altijd schoon na de "daad" (vaginale douche) en weet niet of elke DVP dit doet. Als je graag beft en een dame gebruikt condooms wil je toch ook geen rubbersmaak?

Is rubber proeven van voorgaande condooms bij beffen werkelijk een ding, of verzin je dat gewoon ?

In elk geval heb ik daar - met een ruime bef ervaring bij condoom gebruikende dames - nooit wat van gemerkt.

Ik schat het risico op geslachtszieken bij bare-neukende dames te hoog in, en dat spoel je er niet uit met een vaginale douche.

Ik heb bare aanbiedende dames altijd gemeden; Bij de 'normale' dames (geen bare aanbod in advertentie of recensie, ook niet "speciaal voor jou kan het ook zonder " als ik eenmaal bij ze ben) heb ik geen vaginale douche zien gebruiken, of zien staan in de badkamer. Misschien is het (iets) gebruikelijker bij bare + cip aanbiedsters.
 
Laatst bewerkt:
Misschien is het off topic, maar heb ooit ergens gelezen dat wegens de overbevolking in China het soms gebeurt dat als bij de geboorte er een meisje wordt geboren ze in het ravijn wordt gedumpt. Er zijn er teveel daar. Dan is als volwassen meisje (die is blijven leven, godzijdank), zonder neuken in het Westen nog een zegen. China is een raar land met gewoontes die soms het daglicht niet mogen zien.
 
Misschien is het off topic, maar heb ooit ergens gelezen dat wegens de overbevolking in China het soms gebeurt dat als bij de geboorte er een meisje wordt geboren ze in het ravijn wordt gedumpt. Er zijn er teveel daar. Dan is als volwassen meisje (die is blijven leven, godzijdank), zonder neuken in het Westen nog een zegen. China is een raar land met gewoontes die soms het daglicht niet mogen zien.
Dat heb je niet helemaal goed.....door de overbevolking was er een een kind policy.....en traditioneel is een zoon waardevoller omdat die later voor de ouders moet zorgen.....meisjes werden dus op verschillende manieren beeindigd...ook bv door er een ventilator op te zetten of andere ongelukjes.
Daardoor is er een tekort aan vrouwen. Echter boven de 25 zijn ze out of season.....en trouwen is duur....dus ....ja china is vreemd.....
 
Dat heb je niet helemaal goed.....door de overbevolking was er een een kind policy.....en traditioneel is een zoon waardevoller omdat die later voor de ouders moet zorgen.....meisjes werden dus op verschillende manieren beeindigd...ook bv door er een ventilator op te zetten of andere ongelukjes.
Daardoor is er een tekort aan vrouwen. Echter boven de 25 zijn ze out of season.....en trouwen is duur....dus ....ja china is vreemd.....

OK, ja dank je voor de correctie. En ik denk dat je gelijk hebt, daarom zoveel sex dolls in China, juist door een tekort aan vrouwen. Dus mijn reply was verkeerd. Het verklaard veel.
 
Dat heb je niet helemaal goed.....door de overbevolking was er een een kind policy.....en traditioneel is een zoon waardevoller omdat die later voor de ouders moet zorgen.....meisjes werden dus op verschillende manieren beeindigd...ook bv door er een ventilator op te zetten of andere ongelukjes.
Daardoor is er een tekort aan vrouwen. Echter boven de 25 zijn ze out of season.....en trouwen is duur....dus ....ja china is vreemd.....
Het vrouwen tekort bedraagt ongeveer 80 miljoen stuks in de vruchtbare leeftijd. XI maant herhaaldelijk de bevolking aan om meer kinderen te produceren.
Mao was de man van de geboorte beperking.
 
Inderdaad een hoger risico. Maar nog steeds een risico.

Effe gegoogled: " Ook door beffen kunnen chlamydia, gonorroe, syfilis HPV en herpes overgedragen worden, al is de kans op chlamydia en gonorroe hierbij kleiner."

Laten dat soort soa's nu het vaakst voorkomen.
 
Het vrouwen tekort bedraagt ongeveer 80 miljoen stuks in de vruchtbare leeftijd. XI maant herhaaldelijk de bevolking aan om meer kinderen te produceren.
Mao was de man van de geboorte beperking.
Klopt Mao raadde ook aan de babies op te eten in rijden van honger.....klinkt als iets wat Claus Schwab en Hugo de Jonge ook zouden zeggen......eat zie babies
 
Dat heb je niet helemaal goed.....door de overbevolking was er een een kind policy.....en traditioneel is een zoon waardevoller omdat die later voor de ouders moet zorgen.....meisjes werden dus op verschillende manieren beeindigd...ook bv door er een ventilator op te zetten of andere ongelukjes.
Daardoor is er een tekort aan vrouwen. Echter boven de 25 zijn ze out of season.....en trouwen is duur....dus ....ja china is vreemd.....
Klopt het is een bijzondere wereld, ben er de afgelopen 12 jaar zeker meer dan 50 geweest, en ook het nodige beleeft met de dames :) Als westerse man werk je als een magneet op de Chinese dames. Bare sex is daar ook heel gewoon, bij mijn eerste ervaring (niet eens een DVP) gewoon in een bar in Shanghai tegen gekomen. Zat ze na een pijp beurt ineens zomaar zonder rubber op mijn pik....schrok best wel toen en heb haar eraf gegooid. Maar het leed was al geschied en hebben die nacht diverse keren nog onbeschermd sex gehad in mijn hotelkamer.
 
Klopt Mao raadde ook aan de babies op te eten in rijden van honger.....klinkt als iets wat Claus Schwab en Hugo de Jonge ook zouden zeggen......eat zie babies
wat is dit nou weer voor onzin, als hij dat had gezegd dan zou het algemeen bekend zijn en niet een verzinsel van iemand op een internetforum.

Ik denk echt dat jullie te veel hier achter zoeken. Dames die bare aanbieden zijn over het algemeen oud en lelijk. De Chinese dames die hier bare aanbieden vallen in die categorie. Dat doen ze omdat ze met condoom niet de concurrentie aankunnen van andere dvp's.
 
wat is dit nou weer voor onzin, als hij dat had gezegd dan zou het algemeen bekend zijn en niet een verzinsel van iemand op een internetforum.

Ik denk echt dat jullie te veel hier achter zoeken. Dames die bare aanbieden zijn over het algemeen oud en lelijk. De Chinese dames die hier bare aanbieden vallen in die categorie. Dat doen ze omdat ze met condoom niet de concurrentie aankunnen van andere dvp's.
Dat jij iets niet weet betekent niet dat het niet "algemeen bekend" is.
Zomaar een eerste Google Resultaat
Er is veel documentatie over de great famine en cannibalise.
In rusland gebeurde dat ook. Het werd algemeen aangenomen dat mensen die er niet ondervoed uitzagen aan cannibalise deden.
"The great famine" was Resultaat van slecht landbouwbeleid van iverheden waar boeren vaak Al's vijanden werden gezien en waar overheden controle name over landbouw....zien we geschiedenis zich herhalen?.......de wereld is heel gek en de Chinese overheid net zo geschift als het tuig dat ons nu regeert in europa
 
Dat jij iets niet weet betekent niet dat het niet "algemeen bekend" is.
Zomaar een eerste Google Resultaat
Er is veel documentatie over de great famine en cannibalise.
In rusland gebeurde dat ook. Het werd algemeen aangenomen dat mensen die er niet ondervoed uitzagen aan cannibalise deden.
"The great famine" was Resultaat van slecht landbouwbeleid van iverheden waar boeren vaak Al's vijanden werden gezien en waar overheden controle name over landbouw....zien we geschiedenis zich herhalen?.......de wereld is heel gek en de Chinese overheid net zo geschift als het tuig dat ons nu regeert in europa
zijn dat niet de oeigoeren?
 
Ik weet niet precies maar volgens mij heeft heel china honger geleden wat mij bij staat is het verhaal dat Mao mensen spreeuwen massaal liet doden omdat ze de oogst opaten. Maar spreeuwen aten ook insecten.....dus oogsten mislukten door insecten plagen. Er was vast meer aan de hand Maar wel een mooie Les....nep experts die extreme maatregelen nemen maar het niet echt snappen waardoor er een hingersnood ontstaat.....vaak gebeurd in de geschiedenis .....toen waren het spreeuwen nu CO2 en stikstof.....
Maar we gaan van het onderwerp.....
Chinesen bieden bare aan omdat klanten zo dom zijn ervoor te betalen.....en dvp teveel van geld houden....en wellicht de organisatie erachter ook
 
Dat jij iets niet weet betekent niet dat het niet "algemeen bekend" is.
Zomaar een eerste Google Resultaat
Er is veel documentatie over de great famine en cannibalise.
In rusland gebeurde dat ook. Het werd algemeen aangenomen dat mensen die er niet ondervoed uitzagen aan cannibalise deden.
"The great famine" was Resultaat van slecht landbouwbeleid van iverheden waar boeren vaak Al's vijanden werden gezien en waar overheden controle name over landbouw....zien we geschiedenis zich herhalen?.......de wereld is heel gek en de Chinese overheid net zo geschift als het tuig dat ons nu regeert in europa
Er was hongersnood in China, maar dat Mao zou hebben aangeraden om de babies dan maar op te eten lees ik niet terug. Dus ik blijf er bij dat je maar wat roept.

Klopt Mao raadde ook aan de babies op te eten in rijden van honger.....klinkt als iets wat Claus Schwab en Hugo de Jonge ook zouden zeggen......eat zie babies
straks ga je nog wat roepen over bloedzuigende pedofielen of zo 🙄
 
Terug
Bovenaan Onderaan