Waarom veel Chinese dames bare aanbieden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Theone

Wandelaar
32
02/09/21
40
15
Waarom zouden voornamelijk dames van Chinese afkomst "bare sex" aanbieden. Als ik de profielen doorlees van deze dames lees je hier vaak de optie. Bij kontakt zoeken vraag ik het vaak. Reden klopt het of niet. Want dan ga ik juist niet. Vaak antwoord yes
Los van de vraag waarom dit wel of niet handig is, gaat het er meer om waarom juist veel die dames. Persoonlijk juist een no-go bezoek. wat denken jullie?
 
Laatst bewerkt:
Zou weleens te maken kunnen hebben met mogelijke kwetsbare achtergrond. Ik ervaar vaak goede service maar inderdaad eens dat bare daar vaak mogelijk is. Kreeg laatst de opmerking van de dame dat er mannen zijn die gevoelig zijn voor rubber van condoom. Tja heren niet doen en andermans zaad likken is niet mijn ding..
 
Mogelijk vanwege een culturele achtergrond. Minder gewoon om condooms te gebruiken, minder kennis etc etc

Feit is inderdaad wel dat veel chineze dames bare doen
 
Is dat jouw mening of kun je het met feiten onderbouwen?
Even kijken op Kinky:

Zoek op afkomst Chinees, dan krijg ik nu 3 advertenties die alle 3 bare aanbieden voor 50 euro

Zoek op Aziatisch en eerste pagina geeft 8 waarschijnlijk Chinese dames waarvan de mogelijkheid bij 7 in de advertentie staat

Dus ja, dat is met feiten te onderbouwen.
 
Ik vrees dat er een organisatie achter zit die deze dames uitbuit. Kwetsbare meisjes die in de handen zijn gevallen van criminelen die bepalen wat de meiden moeten doen.
Dat dus en de meeste van de dames die in Europa pendelen zijn te oud om nog in China te werken. Boven een bepaalde leeftijd ben je in China uitgerangeerd.
 
In mijn regio kosten chineesjes 60 voor vluggertje , 100/30 en 150/60, tel er 50 bij en ze gaan bare, zonder uitzondering
er zit een hele organisatie achter met een centrale persoon die de telefoon beheert en de afspraken maakt. De meeste meisjes spreken geen letter Engels en zijn zodoende makkelijk onder de knoet te houden. Een bijkomend ding is dat je kiest voor iemand via foto en bij aankomst is betreffende dame volledig anders; dit gaat van afgesproken met slanke dame en je krijgt een moddervette in plaats; zelden krijg je de dame die je besteld hebt. Absoluut te mijden wat mij betreft
 
Ik vrees dat er een organisatie achter zit die deze dames uitbuit. Kwetsbare meisjes die in de handen zijn gevallen van criminelen die bepalen wat de meiden moeten doen.
Ik vrees dat je gelijk hebt. kijk goed naar de advertenties op sexjobs en kinky dan weet je waar je moet wegblijven. Ik heb niks tegen bare maar hier voel ik dat er iets niet klopt.
 
Ik vrees dat er een organisatie achter zit die deze dames uitbuit. Kwetsbare meisjes die in de handen zijn gevallen van criminelen die bepalen wat de meiden moeten doen.

Hetzelfde voor veel van de inwisselbare, gezichtloze, Roemeense meiden die bare aanbieden.

De sektarische bare-liefhebbers hebben de mond vol over "eigen keuze" en "zelfbeschikkingsrecht" maar daarbij gaat het alleen over henzelf (i.e. "de cliënt"), niet de DvP.
 
@The O haha alsof de dames die MET condoom neuken allemaal vrijwillig en aan de bak gaan? Erg naief.

Zeg ik dat dan?

@The O
Denk dat bare minder een indicatie is van dwang dan de herkomst (land)

Bare + Chinees of Roemeens = Hoge kans op dwang.

Ik denk dat elke ervaren wandelaar "red flags" voor dwang weet te herkennen. De vraag is dan: houd je je van de domme en kijk je de andere kant op (want "wel lekker goedkoop..." en "wel bare...", etc.) of doe je er wat mee...?
 
@The O je wekt de indruk dat bare een redflag voor DWANG is. Ik zeg dat dit niet zo is want de grotere redflag is vaak HERKOMST.

Rita/Amsterdam is bv een MILF die bare doet maar weinig dwang kenmerken heeft (hooguit economische redenen).

herkomst/leeftijd... zijn belangrijkere indicatoren. Bare niet perse. Das alles
 
Waarom zouden voornamelijk dames van Chinese afkomst "bare sex" aanbieden. Als ik de profielen doorlees van deze dames lees je hier vaak de optie. Bij kontakt zoeken vraag ik het vaak. Reden klopt het of niet. Want dan ga ik juist niet. Vaak antwoord yes
Los van de vraag waarom dit wel of niet handig is, gaat het er meer om waarom juist veel die dames. Persoonlijk juist een no-go bezoek. wat denken jullie?

Wat specifieker, die advertenties lijken typisch van Chinese dames uit Spanje te zijn - een opmerkelijk aantal heeft Spaans (evt naast Engels) als geclaimde taal .
En vaak wat ouder (ruim in de veertig) .

Voor mij is het ook een reden om over te slaan, nzc in de opties.

Ik kan alleen gokken naar de reden - maar waarschijnlijk nogal wanhopig voor maximale verdiensten zal wel de hoofdreden zijn.
Heel misschien dat klanten in Spanje meer bare verwachten dan hier gebruikelijk is ?

Voor covid waren er nog wel eens Chinese dames (wel direct uit China) die op een bezoekersvisum kwamen en niet het wanhoopspakket aan opties aanvinkten.
 
@The O je wekt de indruk dat bare een redflag voor DWANG is. Ik zeg dat dit niet zo is want de grotere redflag is vaak HERKOMST.

Rita/Amsterdam is bv een MILF die bare doet maar weinig dwang kenmerken heeft (hooguit economische redenen).

herkomst/leeftijd... zijn belangrijkere indicatoren. Bare niet perse. Das alles
Bare is weldegelijk een redflag voor dwang. Herkomst en leeftijd ook. Blauwe plekken, bepaald gedrag, locatie, noem maar op ook.

Want een redflag is een waarschuwing / indicatie, geen bewijs. Het hangt af van het concrete geval.

En een economische reden kan ook het gevolg van dwang zijn. Er zijn meer soorten van dwang. Bedreigd worden met fysiek geweld, drugsverslaving, financieel helemaal berooid zijn, noem maar op.

Het is niet zwart-wit, we zullen altijd na moeten denken en dan niet met onze pik.
 
Deze discussie is bij onze zuiderburen al jaren aan de gang. Ik neukte 4 ~ 5 jaar geleden mijn eerste Chinese dvp in het welbekende appartementencomplex boven de Chinese supermarkt in Brussel, vandaag de dag zitten ze overal. En ja, volledig georganiseerd.
 
Ze Komen uit spanje...kun je ook zien omdat er vaak Spaans bij staat..
Spreken slecht hun taken zelfs na jaren in spanje
Ik krijg echter niet de indruk dat er dwang is.
In spanje zijn er ook zelfstandige Chinesen die precies weten hoe het hier werkt....
Ik denk dat ze zichzelf na e'en bepaalde leeftijd "afschrijven"
In spanje geven de jongere Chinesen Veel betere service dan de oudere
 
De meeste spaanstalige DVP's komen niet uit Spanje maar uit Zuid Amerika, spreken ook alleen maar Spaans. Dwang? Geen idee. Uitbuiting, een grote kans dat dat zo is, zeker als de dames na 2 weken weg zijn en een tussenpersoon de zaken regelt.
Die Chinese meiden? Gemiddeld genomen lijkt dat me ook niet fris. Uiteraard niet allemaal.
Overigens is vrijwel alle prostitutie in China bare. Ben er veel voor werk geweest, het wordt in ieder hotel aangeboden, er nooit gebruik van gemaakt overigens, ook niet met cd.
 
Dat dus en de meeste van de dames die in Europa pendelen zijn te oud om nog in China te werken. Boven een bepaalde leeftijd ben je in China uitgerangeerd.
in China kun je als DVP boven de 25 niets meer verdienen, en in de clubs kunnen ze niet meer terecht. Er is gewoon teveel vraag van de mannen naar jonge meiden, en teveel aanbod van dames.
 
Ik vrees dat er een organisatie achter zit die deze dames uitbuit. Kwetsbare meisjes die in de handen zijn gevallen van criminelen die bepalen wat de meiden moeten doen.
Je moet dat niet vrezen, je mag daar zeker van zijn. En niet alleen bij de Chinese dames, maar bij een héééél groot deel van al die buitenlandse dames die (verplicht/onder dwang?) hier hun diensten komen aanbieden. Kijk ook maar eens naar al die Oost-Europese, Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse die hier tegenwoordig de markt overspoelen. Dan weet je toch genoeg.
 
Dit jaar toch al meegemaakt dat de dame die in Kinky geen NZC aanbood heel makkelijk overstag ging en ook het tegenovergestelde dat ondanks de advertentie bare niet mogelijk was.

Alles wat hierboven besproken is komt wel eens voor, maar je weet niet wanneer.
 
Of......De Chinese dames denken dat ze beter af zijn zonder rubber te gebruiken die stoffen (o.a. nitrosamines) bevat dat kankerverwekkend is.
Wel frappant dat deze groep veelal graag zonder rubber wil wippen.
 
Of......De Chinese dames denken dat ze beter af zijn zonder rubber te gebruiken die stoffen (o.a. nitrosamines) bevat dat kankerverwekkend is.
Wel frappant dat deze groep veelal graag zonder rubber wil wippen.
De Chinese dames zullen vooral bare aanbieden omwille van het circuit waar ze in zitten en dat gestuurd wordt door.....?? (iets louche in ieder geval). En enige vorm van dwang, verplichting of wat dan ook in die richting zal er zeker wel bijzijn. En lees de recensies maar eens degelijk op na. Almaar meer slechte recensies dat die dames aleeas doen behalve wat ze in hun advertenties aanbieden, of het heel gelaten (lees met enige tegenzin) doen.

Bedenk maar eens even hoe het komt dat er hier plots en op zo'n korte tijd zoveel Chinese dames aangekomen zijn. Daar zit ongetwijfeld een of andere vorm van organisatie achter die zeker niet de edelste bedoeling hebben met die dames, maar wel hun centjes willen opstrijken ten koste van eender wat die dames moeten doen.

Het wordt hoog tijd dat jullie eindelijk eens de ogen gaan openen in plaats van blindelings jullie penis achterna te lopen.
Sorry dat ik het zo onverbloemd gezegd heb.
 
@iluzera ongenuanceerd en duidelijke taal mag hier hoor! We zijn mannen geen stelletje wijven ;)

Alleen een circuit en netwerk... ik heb contact met 1 chinees die nu in Spanje is (stuurt fotos van verjaardagen etc). En echt NUL idee dat er sprake is van dwang of andere nadere toestanden.
Vermoedelijk is het bare neuken bij veel aziaten eerder iets cultureels cq minder kennis over soa's bv?
 
Terug
Bovenaan Onderaan