Waarom zijn de meeste reviews op Kinky.nl in het Engels?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zijn de meeste reviews op Kinky.nl nep?


  • Totaal aantal stemmers
    31

Spritzen77

Vaste klant
Forumpionier
220
14/07/21
132
3
Het valt mij op dat de meeste reviews van dames op Kinky.nl in het Engels zijn. Dit doet bij mij de vraag rijzen hoe betrouwbaar deze zijn. Wellicht dat veel review door de meisjes zelf zijn geschreven? Of door een van hun handlangers?

Wat is jullie mening?
 
Dat viel mij ook al op, dan vind ik het al onbetrouwbaar. Andersom in krom Nederlands taal met fouten idem dito, denk vertaling met Google.
Hoogstwaarschijnlijk zelf geschreven review of door collega DVP, ik denk niet dat je ver naast de waarheid zit.
 
Vraag het aan kinky direct alsjeblieft en val ons niet lastig. Zoveelste onzinnige onderwerp. Had je op school maar beter je best moeten doen, dan kan je ze ook lezen zou mijn moeder zeggen! ?
 
Ik denk omdat de meeste Nederlanders prima Engels spreken, maar toeristen/mensen uit andere landen die hier werken etc geen Nederlands en die maken ook veelvuldig gebruik van die diensten.

Daarnaast spreken de dvp's zelf geen Nederlands en is de voertaal bij de afspraak ook Engels (of Spaans) dus vind ik het niet meer dan logisch.

Sterker nog: Als ik een advertentie van een Oostblok-dame of Zuid-Amerikaanse zie met een vloeiend Nederlandse tekst erbij word ik pas wantrouwend omdat er ws. een pooier achter schuil gaat.
 
De reviews zijn heel duidelijk zichtbaar voor de dames, het komt immers direct op hun profiel.

Wat me heel erg opvalt aan de, vooral positieve, reviews: ze lijken enigszins gericht tot de dame. Termen als 'thank you you were amazing', 'see you soon my dear' zijn eerder regel dan uitzondering (voor mijn gevoel). Ook zijn de reviews kort en bondig (en daarmee niet per definitie slecht) maar ofwel het is ruk ofwel het is de beste date ooit.

Omdat ze dus eigenlijk min of meer gericht zijn om de dame aan te prijzen en ze komen direct op hun profiel is het doel net anders dan hier; GR is echt voor wandelaars en bij Kinky proberen ze m.i. vooral een wit voetje te halen bij de dames. En zodat de dames het begrijpen - want Engels vaak toch beter dan Nederlands - gaan ze in het Engels.

Is het betrouwbaar? Heel zwart-wit gesteld m.i. niet. Bij sommige dames herken ik de positieve reviews omdat ze hier ook zijn besproken (bijvoorbeeld Inessa) maar ik zou nooit alleen op een review van Kinky mijn bezoek baseren voordat ik óók hier iets erover heb gelezen.
 
De dames weten nu heel goed dat 4.9 sterren van de 5 je klandizie oplevert dus ze vragen wandelaars om een positieve recensie te schrijven.

Dat voelt niet meer echt spontaan en als je een recensie schrijft met 5 plus en 2 min punten informeer je de dame gelijk daarover....in een ideale wereld kan ze daar wat mee doen en toffe dames zullen dat ook doen, maar er zullen er ook tussen zitten waarbij het daarna ongemakkelijk wordt.....'oh, je voelt te veel tandjes tijdens het pijpen he' etc.... :)
 
Inessa gaat er mijns inziens goed mee om, ze is de enige (?) die zelfs reageert op de reviews. Dat kan blijkbaar ook.

Wat ik tevens vreemd vind, is dat ze betalen om reviews te krijgen, om ze vervolgens weer te deleten ... Doe het dan gewoon níet, denk ik dan...
 
Lol... ben eens op mijn profiel gaan kijken en zag ineens een recensie staan. Wist ik niet eens ?‍♀️

Zal wel komen, omdat ik ze weinig update ? Moet er toch eens beter opletten.
 
Mee eens, maar die credits zijn niet echt goedkoop. En met al die meiden die constant bovenaan blijven staan, sneeuw je vanzelf onder ? Hoe vaak je ook update ?

En omdat je in een locatie zit die de belasting voor je betaald, kan ik ook de rekeningen voor die credits niet meer in mijn administratie doen. M.a.w. ik betaal voor mijn advertenties en website en de locatie uitbater heeft daar profijt van, want hij betaald die rekeningen natuurlijk niet. Dus meer voordeel voor hem, dan voor mijzelf. Damn...

Gelukkig heb ik de meest sufste artiestennaam ever, dus ben je ook snel te vinden ?
Weinig Joke's te vinden in snolletjesland, lol.
 
Terug
Bovenaan Onderaan