Recensie Wan, Brasschaat 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

chrisa

Stamgast
591
12/01/22
252
16
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/wan-11
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben al verschillende keren bij haar geweest, eerst toen ze nog in Merksem zat, nadien in Brasschaat, nu werkt ze blijkbaar samen met Mira op hetzelfde adres.


Eigenlijk is er erg goed in massage, ik ben er tenminste toch altijd tevreden buiten gegaan als het over de massage gaat.
Ze schuurt met haar geschoren poesje over je billen en dat voelt wel lekker.
Van gezicht is ze niet de mooiste maar je gaat niet voor haar gezicht.
Je mag haar aanraken en volgens mij staat ze open voor meer, al heb ik dat zelf nooit gevraagd of daarop aangedrongen maar voor geld danst de beer :)
 
Ik ben al verschillende keren bij haar geweest, eerst toen ze nog in Merksem zat, nadien in Brasschaat, nu werkt ze blijkbaar samen met Mira op hetzelfde adres.


Eigenlijk is er erg goed in massage, ik ben er tenminste toch altijd tevreden buiten gegaan als het over de massage gaat.
Ze schuurt met haar geschoren poesje over je billen en dat voelt wel lekker.
Van gezicht is ze niet de mooiste maar je gaat niet voor haar gezicht.
Je mag haar aanraken en volgens mij staat ze open voor meer, al heb ik dat zelf nooit gevraagd of daarop aangedrongen maar voor geld danst de beer :)
Ik ben vroeger geregeld bij haar geweest in Merksem ,maar vond het toen niet aangenaam om van de douche helemaal door de kamers terug naar voor te gaan ,massage is goed ,de rest extra is gewoon niet echt 🤨 super vond ik ,en hoe ziet Mira eruit ?
 
Wan is een oude rot in het vak, ik ken haar al heel lang en ben bij haar heel veel geweest. Ik denk dat vele wandelaars haar heel goed kennen. En ja, er is veel mogelijk (meerprijs) en voor sommige heel veel. ( :cool: ) Heb uren, dagen, weken fun met haar gehad. Ik zal haar nog eens gaan bezoeken. Ze moet je leren kennen en dan gaat het alleen bergop.....nadeel is dat ze je kent, gaat het terug bergaf, ze werkt echt voor het geld en ik weet waarom. Op een dag gaat ze verdwijnen.
 
Ik ben vroeger geregeld bij haar geweest in Merksem ,maar vond het toen niet aangenaam om van de douche helemaal door de kamers terug naar voor te gaan ,massage is goed ,de rest extra is gewoon niet echt 🤨 super vond ik ,en hoe ziet Mira eruit ?
Mira is hier al besproken geweest, er bestaat een recensie over haar. Ik vond ze ook niet zo top, heb haar toen in Deurne bezocht waar ze samen zit met Apple. Wegens plaatsgebrek in Deurne is ze gaan samenwerken met Wan. Trouwens, ze heeft ook niet zo een mooi gezicht en is ook al een oude rot in het vak.
 
Ik heb Wan ook ooit gehad maar enkel voor massage. Had geen interesse voor de rest omwille van haar uiterlijk. Massage was redelijk maar niet bijzonder.
Zoals ik reeds al heb gemeld ik ben daar vroeger ook langs geweest maar had de eerste indruk dat er iets raar aan was ,beetje versneden verbouwd ?
 
Naar mijn mening is Wan één van de beste masseuses van prov. Antwerpen als het gaat over Thaise massage.
Ik ga maandelijks langs met welbepaalde klachten, waar ze wel raad mee weet!
Voor de looks en de extra diensten ga ik niet, maar dat is persoonlijke smaak.
 
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/wan-11
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben na een tijdje weer bij wan geweest is een prachtige dame
Zeer goede massage met hoogtepunt
Heeft een mooi lichaam heb ze mogen beffen en ze genoot ervan
ga zeker terug
 
Vorige week langsgeweest voor een massage .. had een afspraak gemaakt die ze laatste moment had afgezegd ik kon later terug komen hier had ik geen zin in maar wou haar eens proberen dus had een afspraak 2 uur later gemaakt ook weer zei ze ik kan nu niet ze had al een afspraak met een vaste klant .. toen ik zei dat ik later niet terug zou komen belde ze mij op met camera en na een kort gesprek zei ze ok kom maar ik zeg de vaste klant af ( vreemd allemaal ) binnenkomst bij haar thuis rook fris en schoon .. ze is niet echt knap in het donker beetje ladyboy achtig looks ..maar de massage was goed veel olie en een echte b2b dat is wat zeldzaam begint te worden veel salons is het een beetje wrijven met olie en tot ziens .. al om al toch wel een prima ervaring door huiselijke sfeer en de massage die
 
Terug
Bovenaan Onderaan