Wandelen: overdag of 's avonds?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandel je liever overdag of 's avonds?

  • overdag

    Stemmen: 36 54,5%
  • 's avonds

    Stemmen: 17 25,8%
  • maakt me niet uit

    Stemmen: 13 19,7%

  • Totaal aantal stemmers
    66
Overdag.
Hoe later het wordt, hoe minder energie. Na het werk zou voor mij niks zijn. Afgezien van de te overbruggen afstand, ben ik geregeld mentaal compleet afgedraaid, na another day at the office... 😏
 
Geen ochtendmens hier; uitslapen, ontbijtje, rustig paar bakkies koffie doen terwijl ik de laatste GR onzin/roddels doorneem. 😉 Als ik helemaal up to date ben dan rondscannen welke vaste dames/nieuwkomers binnen mijn draaicirkel beschikbaar zijn, afspraakje inplannen, relaxed voorbereiden, toeleven naar de date en dan lekker vroeg in de avond erop; heerlijk leventje! 😜
 
De eerste keren ben ik overdag geweest, omdat ik 's avonds andere dingen te doen had. Maar, de laatste keer ben ik 's avonds gegaan. Zeker nu het weer vroeger donker wordt, zou ik wat vaker 's avonds willen gaan. Zo'n straat met raamdames komt bij kunstlicht beter tot zijn recht dan bij daglicht. De eerste keer dat ik in de Gentse hoerenbuurt liep, was op een avond rond 22 uur in december. Ik herinner me nog hoe een dame haar derrière showde en me probeerde binnen te lokken. Maar ik had toen te veel drempelvrees.
 
Het liefst overdag voor mij, want dan ben ik nog relatief fris. Ik ga af en toe nog wel eens na werktijd wandelen. Vaak neem ik dan een paar uurtjes op. Verder speelt mee dat ik met het OV reis en daardoor geen zin heb om laat thuis te zijn.
 
Overdag. Fris, fruitig. Ik ben geen avondmens om nog weg te gaan. Nooit geweest. Vind het dan al snel een wat luguber, ongemakkelijk, onprettig sfeertje buiten. Wordt er ook niet opgewonden van. Geef mij maar licht, zon, helder vrolijk weer.

Ben op mijn geilst vaak net na het wakker worden, maar omdat ik dan geen zin heb om uit mijn bed te springen en ook omdat er dan toch nog niks open is, ben ik een vroeg in de middag wandelaar.
 
Op wat voor tijden gaan jullie meestal wandelen? Is het een tussen-de-meetings-in-wipje, "gewoon in de avond" of misschien wel iets raars zoals 7 in de ochtend? Ik ben benieuwd. (2 keuzes max).

Zelf ben ik vaak van na middernacht wat ook impact heeft op wat voor soort dames er beschikbaar zijn :/
 
Voor mij zonder twijfel overdag en als ik vrij ben. Zo rond het middaguur of iets later geniet mijn voorkeur .Dan zijn de meiden en ik nog fris en fruitig.

Ik moet er niet aan denken om hen in de avonduren te bezoeken.

Ik heb dan totaal geen zin meer in en bovendien ben ik al te moe van het werken.
 
Hier ook overdag. Als ik eenmaal thuis ben na het werk heb ik geen zin meer om nog de deur uit te gaan. Dus overdag en bij voorkeur in de ochtenduren of vroeg in de middag.
 
Je kan het ook gewoon louter praktisch bekijken natuurlijk...
Voor locale DVP's... liefst tijdens de week... in de vroege namiddag. Want dan (hopelijk) minder druk.
Als er een grotere afstand dient gereisd... misschien beter tijdens het weekend... want (misschien) minder verkeersellende.
 
Overdag of 's nachts maakt me niet zoveel uit. Ik heb niet echt een voorkeur. Maar sinds ik enkele jaren geleden met pensioen ging wandel ik toch voornamelijk overdag. Voordien was dat meestal 's avonds omdat er overdag moest gewerkt worden om o.a. het wandelen te betalen. En nu dus meestal overdag, want als het 's avonds te laat wordt ben ik toch niet zo graag nog onderweg, en zeker niet als het wat verder van huis is. Maar soms gebeurt het toch eens een keer dat ik nog zeer laat onderweg ben. Onlangs was het nog halftwee 's nachts. Dat was voor mij toch wel héél laat. Maar gelukkig heb ik niemand thuis die zich kan bezwaren over mijn late thuiskomst en ook geen lastige vragen stelt waar ik zolang gezeten heb.
En nu overdag ga ik dikwijls vroeger in de namiddag zodat ik 's avonds nog op tijd thuis ben voor mijn avondeten op het gebruikelijke uur. Mooi toch als je met pensioen bent.
 
Overdag of 's nachts maakt me niet zoveel uit. Ik heb niet echt een voorkeur. Maar sinds ik enkele jaren geleden met pensioen ging wandel ik toch voornamelijk overdag. Voordien was dat meestal 's avonds omdat er overdag moest gewerkt worden om o.a. het wandelen te betalen. En nu dus meestal overdag, want als het 's avonds te laat wordt ben ik toch niet zo graag nog onderweg, en zeker niet als het wat verder van huis is. Maar soms gebeurt het toch eens een keer dat ik nog zeer laat onderweg ben. Onlangs was het nog halftwee 's nachts. Dat was voor mij toch wel héél laat. Maar gelukkig heb ik niemand thuis die zich kan bezwaren over mijn late thuiskomst en ook geen lastige vragen stelt waar ik zolang gezeten heb.
En nu overdag ga ik dikwijls vroeger in de namiddag zodat ik 's avonds nog op tijd thuis ben voor mijn avondeten op het gebruikelijke uur. Mooi toch als je met pensioen bent.
Of... als je in het stadcentrum bent... Eerst een potje 'fun' in de (late) namiddag en daarna ergens lekker eten! Van lekkere sex krijg ik toch altijd honger!
 
Terug
Bovenaan Onderaan