Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBeide is goed nieuws. Geniet van je dateToevallig wel
zojuist gebeld met het gezelligste winkeltje in Zundert
en een leuke date geregeld met Veronica
Dit is voor mij de eerste keer met haar dus ik ben benieuwd
Misschien kom ik Richard wel tegen want die staat ook op springen
En mijn salaris is ook zojuist gestort maar dit heeft hier niets mee te maken
kun je goed rekenen?Misschien kom ik Richard wel tegen want die staat ook op springen
Ik ben niet zo'n rekenwonderkun je goed rekenen?
reken er dan maar niet op..
ik moet voor de 1e nog een trapgevel in de knipvoegen opleveren ,ben al blij als het droog is
wat ben je aan het plannen?Zit wel een idee in mijn hoofd en de mensen daarvoor al gesproken. Nu nog plannen en kijken wanneer iedereen kan.
We zijn benieuwt Marco , je hebt altijd leuke dates ,en wie van de dames is eerst aan de beurt (voor een beurtHeb trouwens ook nog m'n 'verjaardagsplanning' in de steigers staan! Heb -op dit ogenblik- een shortlist van een 7-tal dames! Niet echt 'short' natuurlijk!
Maar... over dit topic open ik wel m'n eigen lijntje!
Spannend , mogen wij mee genieten van je plannetje ? , in ieder geval je gaat genieten zo te lezen .Zit wel een idee in mijn hoofd en de mensen daarvoor al gesproken. Nu nog plannen en kijken wanneer iedereen kan.
Trio-date (recensie volgt), privƩ date van een paar uurtjes met een hele leuke meid die ik veel vaker wil zien. Gisteren een hoteldate van 6 uurtjes die al langer geleden vast stond. Vandaag denk ik nergens naartoe, morgen gangbang bij monty. Gisteren tot mijn schrik inschrijving voor een gangbang gemist. Je kunt je mail dus nooit een dag met rust laten.
Mijn date van afgelopen donderdag was serieus nat.ben al blij als het droog is
Het is niet zo dat ik op een date van 6u dan ook 6u non-stop neukwaar haal je al die energie vandaan , is een dag taak , je bent wel een echte levens genieter , maar je moet het maar op kunnen brengen
al zou ik al die dames langs mogen , red ik nooit , applaus
voor jou , dat je dit allemaal kunt mee maken .
Dit geldt niet alleen voor deze twee landen, maar voor de meeste Oost-Europese landen.In Hongarije en Roemeniƫ is het paasfeest een een belangrijk feest