Wandelprogramma deze week

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1737

Meubelstuk
Forumpionier
2.185
29/07/21
2.961
12
Hoe is de planning ?
vanavond naar voetbalmatch , als ik niet blijf hangen rijd ik daarna nog ff SKW.
morgen Sur.dame in Rotterdam Ommoord.
Donderdag cardate bij Wetteren.
Is de week weer vol. En wat doen jullie ?
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen een date geboekt met de lieflijke Valeria. Wegens een gebrek aan goede huisvesting is het Amersfoort deze keer. Voorpret deze week en zondag de date.
 
Ik heb zelf nooit een planning, vaak altijd wel de eerste of 2de week nadat het salaris is gestort altijd wel een keer. Het hangt altijd nog van de (verwachte) uitgaven die maand af of ik een 2de keer ga wandelen.
 
Eerst herstellen van de griep (ik heb o.a. geen stem meer) en dan hopelijk volgende week een leuke dame bezoeken. Vanwege een bescheiden inkomen beperk ik me tot een keer per maand. Drie per week lijkt me echter ideaal...
3 keer per week is echt niet ideaal hoor. heb het maandenlang gedaan. Op den duur werd ik zelfs niet meer opgewonden van een naakt vrouwenlichaam. neen , laat me dan maar weken hunkeren naar iets. Financieel zou ik elke week kunnen daten maar mentaal riskeer ik het niet meer. Verslavingen zijn nooit goed.
 
3 keer per week is echt niet ideaal hoor. heb het maandenlang gedaan. Op den duur werd ik zelfs niet meer opgewonden van een naakt vrouwenlichaam. neen , laat me dan maar weken hunkeren naar iets. Financieel zou ik elke week kunnen daten maar mentaal riskeer ik het niet meer. Verslavingen zijn nooit goed.
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben, maar er gaat niets boven eigen ervaring!
 
Als je er budget voor hebt, lekker doen toch. Ik voel me zelf al bij een uitschieter 2\3x per maand bezwaard over de hoeveelheid geld die ik dan uitgeef.
Mja, ging mij niet eens om het geld. Vraag me meer af of en hoe je er nog plezier in kunt hebben als je drie keer per week bij een dvp ligt. Vooropgesteld: iedereen moet zelf weten wat-ie graag doet! Maar voor mij zou de lol er op die manier snel af zijn. Dan werd het automatische piloot, denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan