Wandelprogramma deze week

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zelf moet ik het weekend werken, avonddiensten tot 22:00. Vrouw werkt snachts dus die slaapt overdag, dus nu effe een paar dagen zonder elkaar.
Als de nood hoog is rijd ik regelmatig even een paar kilometertjes om richting Nijmegen of Eindhoven na mijn dienst.
Daar zal ik vanavond vermoedelijk ook te vinden zijn.
 
Laatst bewerkt:
Nu woensdag avond juist voor sluiting tijd naar een massage salon voor een lekkere tantra , heb aan de dame gevraagd om iets meer en antwoord was OK , ben er reeds drie maal geweest en dan kan er blijkbaar meer ,al is het een gewoon salon 😉
 
Ik doe momenteel zelf vooral erotische massages, gister geweest en zou vandaag nogmaals zijn gegaan als 1 van mijn vaste dames had gewerkt. Deze week verder niks meer, ik denk volgende -eind vd de- week weer seksen...maybe Lola of Stefany van Salon261 ik heb best wel zin in chocola :p

2 weken terug had ik een leuker wandelprogramma; dvp die maar af en toe kort in NL is 2x id week bezocht; tijdje terug dat ik dat had gedaan! En vrij recent ook 3x id week voor een erotische massage gegaan bij allemaal 'nieuwe' even wat anders / verder gaan met die zoektocht naar nr1 ;)
 
Deze week mijn 2 vaste meisjes bezocht meestal doe ik er een 3de bij wat meestal een nieuwe is ,vind ik spannend, maar is er nu niet van gekomen omdat het wat druk was op het werk . Ik doe dit niet elke week hoor maar laat ons zeggen om de 2 weken .
 
Pfff.. Niets denk ik. Nog altijd herstellende van een Covid infectie. Na 3 weken ben ik nog steeds niet de oude.
Ik had gedacht @Lisa Lefèvre te bezoeken vooraleer ze weggaat bij René, maar ik vrees dat het er niet meer zal van komen.
Een moderator bij mij?! 🤭😱 zal met knikkende knietjes zijn dan hoor! Of dat van genot of angst voor reviews zal zijn dat weet ik nog niet. Maar alleszins heel erg veel beterschap gewenst ❤️‍🩹 je komt er wel.
 
Het lijkt hier wel een naaikransje.

Anyway, betreft deze wandelweek.
ik ga beginnen met een meid thuis vanavond, die ik 6 jaar niet gezien heb( is trouwens nog steeds maar 25)
Ook Rozenhofke /RIO weer eens aandoen en verder is de wandelagenda nog leeg.
Auto moet wel naar de garage dus wordt vervolgd。.
 
Terug
Bovenaan Onderaan