Wandelprogramma deze week

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De één rookt de ander gokt en @Knipoog heeft dus deze verslaving, ik snap hem wel, heb afgelopen 2 weken ook teveel met mooie meiden gespeeld, ik ga proberen het komende week even rustig aan te doen maar "garantie tot de deur"
Soms weken geen bezoekjes, en zoals vorige week 2 x in de week bij dezelfde, ff quicky..
Planning vooruit maken is lastig, meestal ben ik geil en ga dan kijken of het kan..
 
Je kan plannen maar vaak loopt t anders. Zeker met amateurdames die zeggen enorm vaak af. Heb vandaag nog voor n cardate op t eiland Tholen gestrikt .Ik ga t zien dame zou 1m68 bij 90 kilo zijn dus hopelijk niet te veel spek. Gelukkig is het SKW in de regio.
 
Hahaha, wat denk je zelf? 😂 90 kilo, jezus! Waarom spreek je dan af met een heel dikke vrouw als je daar niet van houdt? Dat bedoel ik dus met 'dwangmatig': je gaat er rare dingen van doen die je eigenlijk niet wilt
Het viel eerlijk gezegd mee, gewicht was nogal goed verdeeld, en ze was er eerlijk mee geweest.En ze was super geil, dat was ook leuk.
Af en toe een vette hap , dat is niet erg
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk plan ik nooit afspraken met dames, meestal ga ik naar een raambuurt, als ik de buurt bent. Ik moet zeggen dat het voor mij al een week of zes geleden is. De laatste tijd beleef ik er weinig lol en plezier aan.
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk plan ik nooit afspraken met dames, meestal ga ik naar een raambuurt, als ik de buurt bent. Ik moet zeggen dat het voor mij al een week of zes geleden is. De laatste tijd beleef ik er weinig lol en plezier aan.
Ik heb ook wel eens zulke periodes gehad. Het is dan beter om niet te gaan dan 'uit gewoonte' toch te gaan. Als je een tijdje niet geweest bent, is alles daarna weer 'fris' en nieuw.
 
Oke 2 cardates achter elkaar , dat is weer even genoeg. de uitgestelde te Wetteren met de newbie gedaan, winkelcentrum bij de Mac kan je wel n rustig plekje vinden ( geen lokale dame overigens maar uit Aalst) Morgen een vrije avond en woensdag weer date een date op een bed en zit de wandelweek er weer op.
 
het gaat over de wandelweek.. Tegen de bedoeling in afgesloten onder de volle maan van het SKW.
De uit Barcelona. ingevlogen Colombiaanse Jennifer biedt werkelijk een GFE (Schippersstraat 23 middelste raam , slank natuurlijk D cup) .
Ook nog bij Sofie Schippersstraat 2 knappe blonde met mooie tattoes. Ook nog eens terug..Nu even pas op de plaats.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan