Wanneer geniet een dame echt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ze achteraf vergeet om het geld te vragen?
Weet je zeker dat je niet in de war bent met een onbetaalde date 😆

Voor de rest prima verhaal hoor. Maar het kan alsnog puur acteerwerk en manipulatief gedrag zijn natuurlijk.
Nope, ik ben bij mijn volle verstand. Achteraf betalen komt voor bij sommige prive-ontvangst dames. Is een teken van vertrouwen en dat ze het niet puur doet voor het geld.

Vooral achterdochtig blijven... Ik vertrouw liever in de positieve intenties van mensen. En DVP's zijn ook mensen.

Ik heb gisteren een tweetal Zuid-Amerikaanse dames met de tong mogen verwennen en zij genoten er zichtbaar van. Opgezwollen klit, zeiknat kutje en een schokkend lichaam bij het klaarkomen. Even lekker liggen nagenieten en toen was het mijn beurt om verwend te worden.

Ik mocht gisteren 2 uurtjes binnenblijven maar heb slechts voor 1 uurtje betaald; de volgende klant liet ze gewoon lekker buiten wachten en stond koukleumend op zijn mobiel te kijken om binnen te mogen komen toen ik met een grote grijns eindelijk weer naar buiten liep. Denk wel dat ze dan van onze date heeft genoten!

als je afgezogen word door een dame en dat je te kennen geeft dat ze moet stoppen..omdat je op ontploffen staat..
en omdat je nog wilt neuken ,mevrouw zegt gewoon ,'kom nou maar..neuken doen we de 2e keer wel ,kun je het langer volhouden..
ik zuig je wel weer hard dadelijk..'

ik dacht zelf ,'da fuuuuuck???'..

zou ze dat mee tegenzin zeggen?..
zou ze liever ergens anders zijn of iets anders doen op dat moment?

gebeurde mij dus in oktober 24..
mooi latinaatje ..jaar of 25..
geloof het of niet..

het tegendeel gebeurt zeker..
maar er zitten er ook tussen ,die voor zichzelf best een goed beroep gekozen hebben..

Terug
Bovenaan Onderaan