Wanneer geniet een dame echt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ze achteraf vergeet om het geld te vragen?
Weet je zeker dat je niet in de war bent met een onbetaalde date 😆

Voor de rest prima verhaal hoor. Maar het kan alsnog puur acteerwerk en manipulatief gedrag zijn natuurlijk.
Nope, ik ben bij mijn volle verstand. Achteraf betalen komt voor bij sommige prive-ontvangst dames. Is een teken van vertrouwen en dat ze het niet puur doet voor het geld.

Vooral achterdochtig blijven... Ik vertrouw liever in de positieve intenties van mensen. En DVP's zijn ook mensen.

Ik heb gisteren een tweetal Zuid-Amerikaanse dames met de tong mogen verwennen en zij genoten er zichtbaar van. Opgezwollen klit, zeiknat kutje en een schokkend lichaam bij het klaarkomen. Even lekker liggen nagenieten en toen was het mijn beurt om verwend te worden.

Ik mocht gisteren 2 uurtjes binnenblijven maar heb slechts voor 1 uurtje betaald; de volgende klant liet ze gewoon lekker buiten wachten en stond koukleumend op zijn mobiel te kijken om binnen te mogen komen toen ik met een grote grijns eindelijk weer naar buiten liep. Denk wel dat ze dan van onze date heeft genoten!

als je afgezogen word door een dame en dat je te kennen geeft dat ze moet stoppen..omdat je op ontploffen staat..
en omdat je nog wilt neuken ,mevrouw zegt gewoon ,'kom nou maar..neuken doen we de 2e keer wel ,kun je het langer volhouden..
ik zuig je wel weer hard dadelijk..'

ik dacht zelf ,'da fuuuuuck???'..

zou ze dat mee tegenzin zeggen?..
zou ze liever ergens anders zijn of iets anders doen op dat moment?

gebeurde mij dus in oktober 24..
mooi latinaatje ..jaar of 25..
geloof het of niet..

het tegendeel gebeurt zeker..
maar er zitten er ook tussen ,die voor zichzelf best een goed beroep gekozen hebben..

Zelf leg ik mij erbij neer dat ik niet zal weten welke dingen nu gespeeld waren en welke dingen echt waren, het resultaat telt voor mij, als ze mij succesvol heeft doen geloven dat de sexpartij de beste ooit was.. dan heeft ze toch top werk geleverd? Is het realistisch dat elke date met mij de beste ooit was.. nee.. natuurlijk niet.

Mogelijk ga ik handelingen vragen waar ze geen zin in heeft die dag, of die ik leuker vind dan zij.. ja dat kan gebeuren je kan niet in alles een perfect match zijn.

Stel ze heeft een slechte dag en kan niet klaarkomen tijdens het beffen, ik heb dan liever dat ze mij "fopt" met een neporgasme en ik lekker dom denk dat ik haar heb kunnen laten klaarkomen. Ik heb een goed gevoel, en je kan verder met het volgende item.

Toch blijf ik wel uitkijken naar signalen die niet gespeeld kunnen zijn.
Als ze iets extra's voor de date heeft gedaan uit zichzelf dan heeft ze er minimaal voor ingezet om de date beter te maken.
En ja dat voelt goed.

Bij de meeste meiden heb ik altijd het idee dat we samen ons inzetten om er iets leuks/geils van te maken .. en dat is genoeg voor mij.

Want ze heeft het geld niet nodig? Haar vaste lasten doen er niet toe? Jij bent zo leuk dat ze dat allemaal vergeet?

Dit neem ik toch met een korrel zout. Ik betaal trouwens altijd vooraf.
Tuurlijk heeft ze dat nodig en doet dat ertoe. Ja, onder bepaalde omstandigheden kan dat vergeten worden. Uiteraard zorg ik er dan voor dat ze op een later moment het geld alsnog krijgt hoor, want ik voel me wel schuldig als ik het zelf ook vergeten ben.

Een dvp kan ook genieten van haar klant ,als je haar met respect behandeld , en interessen toont in haar , wat leuks of liefst zegt vind iedereen leuk , en ben je ook zelf goed bezig met de dame , niet snel de date afraffelen , lekker even haar ontdekken , en als je ze beft een ze komt trillend en flink nat , dan heeft ze ook genoten , maar dan moet je ook serieus met haar bezig zijn , want ze zal niet elk uur klaarkomen ,want er zijn mannen die komen alleen voor hun zelf , en denken niet aan de dame , maar die je je best dan krijg je het ook terug , ( maar zo zie ik het ) er zijn misschien mannen die denken wat een watje , maar in mijn beleving en ga je met een dame om zoals met een vriendin , heb je een top date , en zij geniet er ook van .

Betrouwbaar zijn, schoon en fris binnenkomen, respect tonen, positiviteit uitstralen, humor, etc. dragen allemaal bij in hoeverre een dvp zowel mentaal als lichamelijk "geniet" van jouw aanwezigheid als klant; wat je geeft, krijg je meestal terug is mijn ervaring.
Precies. En voor veel vrouwen is het mentale genieten belangrijker dan het lichamelijke. Het eerste draagt ook bij aan het tweede. Als ze zich prettig voelt bij je, zal ze zich makkelijker laten gaan.

Want ze heeft het geld niet nodig? Haar vaste lasten doen er niet toe? Jij bent zo leuk dat ze dat allemaal vergeet?

Dit neem ik toch met een korrel zout. Ik betaal trouwens altijd vooraf.
Meestal vooraf maar bij een altijd achteraf en vaker ook pas nadat ik thuis ben.
Verder houd ik het zakelijk en kom niet met de intenties of reden om haar te versieren of voor haar genot.
Voor een toneelstuk ga ik naar de schouwburg.
Maar soms…

Terug
Bovenaan Onderaan