Wat doe je als je twijfelt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Tepellover In de privéhuizen waar ik kom, is het wel mogelijk om eerst met de dvp van je keuze even te overleggen over bepaalde handelingen of extra's die je in gedachten hebt, als je dat aan de gastvrouw aangeeft, en zo krijg je ook een beetje een gevoel voor de 'vibe' van een meisje. Je kunt dat natuurlijk niet met de gehele line-up doen, maar ik heb wel eens, nadat ik er met m'n eerste keuze niet uitkwam, een andere keuze kunnen maken. Privéhuizen waar men daar moeilijk over doet zou ik mijden.
 
Ik ben nog nooit in een privéhuis geweest waar dat niet kon bij een voorstelronde. Als je een afspraak maakt is dat anders.
Hoe gaat dit dan in z'n werk ?
Meestal wordt er bij de voorstel ronde heel snel even voorgesteld.
Weinig tot geen kans op interactie met betreffende dame.
Als de hostess terug komt en je wil iets vragen krijg je te horen van …
"Dat moet je maar met de dame op de kamer bespreken "
Dat vindt ik altijd een beetje kansloos antwoord.

Blijft dan uiteindelijk alsnog een gokje.
 
Als ik dat als antwoord zou krijgen zou ik gelijk weer opstappen.
Ik ben netjes, beleefd en verzorgd als ik ga. Ik kom voor een leuke tijd en daar betaal ik goed voor.
Dus ik verwacht ook wat van het huis. Een schoon huis en beleefd ontvangen worden is wel het minste.
Als de gastvrouw al chagrijnig en onbeleefd is dan beloofd het niet veel goeds over het huis en voor de rest van de ervaring.

Over het vragen stellen. Dat is vaak een must, ervaring leert dat ik er meestal spijt van krijg als ik twijfel over een dame en dat niet doe. Als ik alleen mijn zak wilde legen ging ik wel naar de ramen voor een vluggertje. Ik ga naar een privehuis om rustig samen leuke seks te hebben, dat doe ik niet in een half uurtje of minder.
Soms heb je kans een dame gelijk wat te vragen. Maar meestal vraag ik de gastvrouw of ik "naam dame" nog een vraag mag stellen. Of als ik de gastvrouw wat langer/beter ken vraag ik het af en toe ook gewoon aan haar.
Ik heb het dan over praktische vragen zoals of de dame ook bepaalde handelingen verricht.
 
Wat doen jullie als je twijfelt over een dvp?

Gewoon gaan en proberen?
Of toch maar iets anders zoeken?
Wegwezen…!! 🤷🏼‍♂️

Ja, serieus. Ik heb het al eens meegemaakt. De verschijning aan de deur voldeed totaal niet aan de omschrijving, gelijk bedankt.
Kreeg wat oost- europeesche scheldwoorden achter mij aan, maar daar voel je niks van. Vervolgens nog een appje of het met korting was goed te maken… ik heb er maar niet meer op gereageerd.
 
Wat doen jullie als je twijfelt over een dvp?

Gewoon gaan en proberen?
Of toch maar iets anders zoeken?
In mijn beginjaren deed ik dat nog. Bij twijfel toch binnen stappen.
Dan was ik zo geil dat ik toch een kutje nodig had.
Gaf wel altijd een lege zak, maar geen voldoening.

Inmiddels doe ik dat niet meer. Ik schat dat ik momenteel (ik ga eigenlijk alleen nog maar langs de ramen voor lust-vluggertjes) nog maar in 1 op de 3 keren ergens naar binnen stap.
Komt dit door mijn meer kritiische instelling of door het matigere aanbod ....?
 
Eenvoudig antwoord: niet doen.

Complex antwoord:
1) vertrouw op je DVP radar: die van mij heeft bijna 40 jaar ervaring opgebouwd, werkt redelijk goed
2) recensies lezen; geen recensies -> niet doen
3) eerdere klanten vragen: in een Laufhaus, raambuurt, saunaclub gewoon de laatste klant vragen als die net naar buiten komt
4) als de gevraagde prijs niet te hoog is, gewoon doen
 
Eigen ervaring zegt me anders dat er privé huizen zijn waar je heel onbeleefd terug buiten wordt gelaten als er geen dame naar je zin aanwezig is.
Dat zal dan wel iets typisch Vlaams of Belgisch oid zijn.
Heb zoiets nog nooit meegemaakt
Maar ja dat zal mij maar één keer gebeuren dat ze mij niet met respect de deur wijzen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan