Wat doet een "booker" en hoe herken je of je ermee te maken hebt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben onderhand in deze discussie tot de conclusie gekomen dat vooral de hoerenlopers die bewust een illegale prostituee bezoeken, keihard moeten worden aangepakt en dat geldt ook voor de pooiers die willens en wetens dit faciliteren.
Volledig mee eens, met name die hoerenloper die bewust dit soort dames bezoeken,
Overigens wat is het profiel van de bookers / pooiers, zijn dit ook Oost Europeanen oid
en is er een link oid naar de drugshandel?
 
In het skw komen de helft van de dames uit 2 buurtsteden. Die zelfs op zich niet zo een grote steden zijn. Hebben alle vrouwen daar het hoeren gen? Of vinden die toevallig zich allemaal per ongeluk in de zelfste straat in Antwerpen?

Niemand. En ik zeg niemand die hoeren bezoekt mag zijn handen in onschuld wassen. Net zoals er dierenleed is voor die biefstuk op je bord.

Ik ben gewoon niet degene die zal klimmen op mijn soap box om dan te preken tegen voorbijgangers.
 
Vraagje: is het gek om te vragen of je met een booker spreekt of me de dame zelf?
Ik vroeg het een tijdje terug op een nette manier, maar werd meteen geblokkeerd.
 
Ik heb er altijd een heel slecht gevoel bij zo'n booker. Eigenlijk is het gewoon bedrog. Ze doen zich voor als de dame zelf maar zijn het niet.
Ik zie het meestal wel snel dat je met een booker te maken heb, als ze om de 5min online zijn op Whatsapp gaan er bij mij al alarmbellen rinkelen.
Meerde malen ruzie gehad met bookers omdat ze vaak horken zijn en hun werk niet goed doen.
 
Het lijkt mij dat dvp of ja iemand die hen vervangt (een booker) in Whatsapp ook met een soort van voor geprogrammeerde woorden of zinnen werken. Om zo sneller te antwoorden. Zelfs al is de persoon op whatsapp de dvp zelf, maak jij een eerst keer contact kent ze jou ook niet, en voor hetzelfde geld stuur jij jou kat naar de afspraak. Dat zeker een eerste bericht puur zakelijk is lijkt me normaal. Zelfs nog een tweede afspraak. Pas als je al enkele keren geweest bent bij 'haar' zal dit spontaner verlopen, blijven de afspraken deels gemaakt door een booker, tja.... ik denk heel eerlijk ook, maak je contact met een dvp (booker of dvp zelf), dit moet je niet doen omdat je je eenzaam voelt en contact zoekt met iemand. Een afspraak met een dvp maken is iets zakelijks. Ga je naar de dvp en doet zij open en is daar, ok dan kan je eventueel je levensverhaal vertellen als je voldoende tijd hebt met haar, maar een afspraak maken is gewoon een date prikken en niet meer of minder. Voel je je eenzaam, zoek je contact, ik denk in zo'n geval, ga de stad in, zoek een café of een leuke plek waar er normale mensen zijn waarmee je kan praten, dan hoef je geen dure dvp te gaan bezoeken. Een dvp bezoeken doe je in de eerste plaats om sex te hebben of tenminste intimiteit op te zoeken, knuffelen, de andere haar lichaam voelen en zij dat van jou, en ja een goed gesprek als de klik er is, dat is leuk, maar dat doe je tijdens de date en niet tijdens het boeken van een date.
 
Terug
Bovenaan Onderaan