Wat heet goed pijpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat ligt ook gedeeltelijk aan de (opvoeding van de) wandelaar.
We moeten elkaar opvoeden en onze grenzen bewaken. Niet iedereen is daar even goed toe in staat.
Het wordt vooral lastig als jouw inkomen daarvan afhangt en als (schijn)zelfstandige dame is er ook niet altijd een goede ondersteuning (mogelijk). Het begint al met het opstellen van gedragsregels, deze zichtbaar ophangen/publiceren (zelfs op de kamer) en elkaar er ook voortdurend op aanspreken. Dan blijven de lompe klanten vanzelf wel een keer weg.
Ik zie het al voor me: eerst langs de wasbak en via de gedragsregels naar het bed.
 
We moeten elkaar opvoeden en onze grenzen bewaken. Niet iedereen is daar even goed toe in staat.
Het wordt vooral lastig als jouw inkomen daarvan afhangt en als (schijn)zelfstandige dame is er ook niet altijd een goede ondersteuning (mogelijk). Het begint al met het opstellen van gedragsregels, deze zichtbaar ophangen/publiceren (zelfs op de kamer) en elkaar er ook voortdurend op aanspreken. Dan blijven de lompe klanten vanzelf wel een keer weg.
Ik zie het al voor me: eerst langs de wasbak en via de gedragsregels naar het bed.
Wat dat aangaat hebben de dames die in een club werken in elk geval nog ondersteuning, mocht een klant grenzen blijven overschrijden.
Zij die in de thuisontvangst actief zijn misschien en hopelijk ook, al is dat doorgaans niet zichtbaar.
Ik geef je het te doen, als de dame klein van stuk is en er staat een ongemanierde hork van 120 kilo voor haar...
 
@Adriaan van Disco, het gaat me in het bijzonder om deze twee zinnen.

Beetje een ongelijke "strijd". Zeker als de een betaalt en de ander dat geld wellicht hard nodig heeft.

Wat als ze hem nu eens bij z'n ballen pakt, die met een bankschroef vastzet en de bankschroef langzaam steeds harder aandraait, om vervolgens te "kijken wie er het langst volhoudt en als eerste gaat aftikken… met traantjes in zijn ogen".

Ik ben helemaal niet zo gelovig, maar in situaties als deze schiet de volgende tekst wel door mijn hoofd: "Onze lieve Heer heeft rare kostgangers".

Het is zeker geen 'strijd' en het draait zoals Lisa al zei volledig om vertrouwen. De vergelijking met bankschroef en ballen gaat hier mank, want een facefuck doe je met instemming van de ander. Het is vergelijkbaar met SM daar spreek je ook een code af om te stoppen.

Ik heb met mijn favoriete DVP geweldige dates gehad. De eerste keer dat ik haar bezocht doe je het rustiger aan dan na de tiende keer. Je bouwt een vertrouwensband met elkaar op en na enkele keren weet je ook wanneer je je penis uit haar mond moet halen. Daar is (in mijn geval) geen teken voor nodig, dat is constant in de gaten blijven houden of zij het kan volhouden. Ook vroeg ik regelmatig tijdens de date of het goed ging. Iets te lang of te diep en haar ontbijt komt eruit. Dat wil je allebei niet.
 
Laatst bewerkt:
Het is zeker geen 'strijd' en het draait zoals Lisa al zei volledig om vertrouwen. De vergelijking met bankschroef en ballen gaat hier mank, want een facefuck doe je met instemming van de ander…….
Je schrijft alsof het allemaal zo vanzelf sprekend is, maar dat is het niet! Lees maar de reactie van Lilyxx nog maar eens terug. Aannemen dat een ieder fatsoenlijk handelt, is een aanname waar je niet van uit kunt gaan.
 
Je schrijft alsof het allemaal zo vanzelf sprekend is, maar dat is het niet! Lees maar de reactie van Lilyxx nog maar eens terug. Aannemen dat een ieder fatsoenlijk handelt, is een aanname waar je niet van uit kunt gaan.

Als jij je mening baseert op één bepaalde reactie dan kan ik of wie dan ook het blijven uitleggen dat er sekswerkers zijn die van keelneuken een kick krijgen, maar dan wil je het niet begrijpen.
Het wordt 'vanzelfsprekend' want er zijn sekswerkers die adverteren met alleen deze handeling en er juist een kick van krijgen. Waarom zijn er sekswerkers die anaal aanbieden? Dat doe je niet alleen voor het geld.
Ik krijg nog geen vinger in mijn reet!

Lees het topic van Jazzmin. Een vrouw die alleen deepthroat en keelneuken aanbiedt.

 
Om op de oorspronkelijke vraag terug te komen: als er maar een goede opbouw inzit. Rustig en sensueel beginnen, met veel tong. Naarmate het vordert steeds een beetje dieper, uiteindelijk richting deepthroat. Liefst met veel spuug en geluid.

Het liefste dan ook tussendoor zoenen terwijl de slierten erbij hangen maar heb tot nu toe gemerkt dat dit voor vrouwen echt een turnoff is :ROFLMAO:
 
Ivm pijpen laat ik de dame leiden, iedere dame heeft haar eigen technieken en haar eigen manier van hoe ze het liefst pijpt.
als ze iets met enthousiasme doen en iets graag doen en ik zie dat ze er zelf geil van komt/van geniet dan vind ik het ook geiler.
je hebt dames die heel goed zacht en traag en teasend kunnen pijpen, je hebt er die meesteres zijn in het edgen, deepthroaten,...

zelf had ik nooit gedacht aan keelneuken en was dat nu niet iets wat me aansprak (integendeel, ik dacht altijd dat je dat als ontvangede partij nooit zelf leuk kunt vinden en als de partner niet geniet is het voor mij ook niet plezant meer)
Maar er is 1 dvp die opeens wilde dat ik het bij haar deed en die dit duidelijk zelf geil vind. Dus dan doe ik dat en vond ik het zelf wel heel opwindend omdat je ziet dat de dame het zelf zeer opwindend vind.

verschillende dingen/stijlen uitproberen en ondergaan is gewoon leuk.
alle dagen worst met appelmoes gaat op den duur ook vervelen...
Vraag om een smintje tijdens het pijpen, je weet niet wat je voelt als ze een smintje in de mond heeft, lekker fris 😝 eikel komt er wel vuurrood uit 😅
een pijpbeurt als de dame popping candy in haar mond heeft lijkt me ook wel iets 😜

ga misschien eens zo'n doos moeten bestellen en meenemen bij een volgend dvp bezoekje...
71U1fBHnbLL._AC_SY741_.jpg
 
het moet gewoon volgens mij lekker nat, likken langs de stam en de eikel en alles met gevoel. En natuurlijk likken aan de ballen nooooooit vergeten (y)
Wauw dat is het ja 🥰
Gewoon geil pijpen met gevoel, moeilijk te omschrijven. Niet hard, dan ben je meer bezig als een bouwvakker 😁
Ik hou niet van mannen dus een bouwvakker blijft er toch zeker af .ik vind jou om schrijving lekkerder 🥰
Mijn heerlijkste pijp beurt was door vlinder 🦋 bij huize Sandra Breda .wat die Doet met haar tong en mond is hemels 🥰
 
Laatst bewerkt:
@J.B. : Vol verbazing heb ik je post gelezen. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat een vrouw naar zo'n situatie verlangd. Ben dus benieuwd naar de mening van enkele vrouwen op dit forum. Bij voorbeeld van @Lisa Lefèvre of @Luna Alkmaar of @Lilyxx,
Als een man al tijdens de pijpbeurt een hand op mijn hoofd gaat leggen of zelfs met twee handen mijn hoofd naar beneden duwt, dan heb ik al een afkeer van hem. Ik voel dat als dwang voor iets dat ik niet uit mezelf doe. Enorme afkeer hiervan dus. Vraag aan de dame (handig om het bij het maken van de afspraak te doen) of ze überhaupt deepthroat doet en zo nee, dan zal het ook niet gebeuren.
 
Je hebt groot gelijk: zij wil het, jij wil het, dus gaan met die banaan! Echter, als een van beiden er gedurende de actie achter komt dat hij/zij er genoeg van heeft, dan moet dat voldoende zijn om er mee te stoppen. Dan hebben we het dus niet bijvoorbeeld over een "alles of niets commitment" of "eens gegeven, altijd gegeven" houding.
 
Je hebt groot gelijk: zij wil het, jij wil het, dus gaan met die banaan! Echter, als een van beiden er gedurende de actie achter komt dat hij/zij er genoeg van heeft, dan moet dat voldoende zijn om er mee te stoppen. Dan hebben we het dus niet bijvoorbeeld over een "alles of niets commitment" of "eens gegeven, altijd gegeven" houding.
Nou... Die kreeg er alvast niet genoeg van! OMG!
En... toen ze zich omdraaide om de volgende man te pijpen (was een GB) heb ik haar stevig doggy genomen... terwijl ze natuurlijk opnieuw aan het 'deepthroaten' was! Kwestie van de oefening wat meer uitdagend te maken...

Nou... ze werd erg vocaal! Oefening geslaagd!
Leuk toch als beiden zich zo vermaken...
 
@Luna Alkmaar, dank dat je jouw mening hier hebt gegeven. Het draait immers om consent.
Het lijkt nu alsof ik de boeman ben en dames dwing om te keelneuken/facefucking/etcetera… heb alleen omschreven hoe ik "goed pijpen" ervaar. Alle dames die dat bij mij doen, en dat zijn er best wel wat, doen het uit vrije wil, met alle plezier en zien mij graag terug als nette, schone en respectvolle klant. Als een dame aangeeft dat ze iets niet wilt ook prima! Fijne dag allemaal! 😚
 
Zeker zeker, ik heb een goede vriendin die neemt een mok warme thee mee naar boven als ze me gaat pijpen, neemt dan af en toe een slok en gelijk daarna haar hete mond om mn eikel !! 🤗 😍
Hahaha heerlijk idd!
Het voelde echt lekker toen ze mijn pik in haar mond nam, ik zei tegen haar dat haar drank goed warm was... ze was verbaasd dat ik het merkte haha
 
Ik heb eigenlijk ooit pas 1 dame gehad die het echt héél erg goed kon, dat was in een parenclub. Dat was echt met afstand de beste ooit. Lekker nat en diep met een goeie opbouw. Normaal vind ik het wel lekker, maar niet super. Vaak zuigen ze te hard en dat vind ik al heel snel pijnlijk. Ben volgens mij ook pas 1x klaargekomen door pijpen in mijn hele leven. Terwijl ik zelf wel enorm houd van beffen, daar kun je me altijd wakker voor maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan