Wat heet goed pijpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
het moet gewoon volgens mij lekker nat, likken langs de stam en de eikel en alles met gevoel. En natuurlijk likken aan de ballen nooooooit vergeten (y)
Ik heb zelf niet veel met aan mijn ballen gelikt worden. Ziet er leuk uit, maar het voelt niet heel lekker of zo. Maar goed, genoeg anderen die er dol op zijn.
Ik heb mijn eigen speciale manier die iedereen tof vind, alleen vertel ik niet hoe. Denk dat het niet eens echt te omschrijven is 🤔, want het meeste voel je alleen en zie je niet eens.
Oftewel: knettersnoep in de mond en dan de piemel er lafjes bij stoppen? 😜
Gewoon geil pijpen met gevoel, moeilijk te omschrijven. Niet hard, dan ben je meer bezig als een bouwvakker 😁
Dit! Zachtjes en rustig aan dames! Voor mij tenminste.
 
Taking notes!

Understand The Good Doctor GIF by ABC Network
 
Kan me trouwens best voorstellen... dat dat ook voor de vrouw best geil moet zijn... als je hem zo naar een opwinding werkt... die harde pik pulserend van genot!
En de geluiden die mannen dan maken! Haha!
 
maar mijn god, wat kunnen een hoop dames, zelfs de zelfverklaarde pro's, slecht pijpen. Vooral die types die vervolgens ook totaal niet luisteren naar aanwijzingen.
100% mee eens. zeker mc sla ik het dan ook vaak over. Handjob en dan erop... DVP waar ik nu graag kom doet zc en dan deepthroat en best lekker, maar ook geen variatie.. Wat bij mij altijd werkt is juist langzaam, en teasen om mee te beginnen...
 
Het is echt zo verschillend per persoon. Ik vraag meestal gewoon hoe ze het lekker vinden. Ben zelf nogal fan van deepthroat maar voor sommige mannen is dat te gevoelig. De een wil het sensueel en zachtjes en de ander wil het ruiger of opbouwend van zacht naar ruig. Communicatie is de sleutel he. Als de dame iets doet wat je niet lekker vindt en je zegt niks kan zij er ook niks aan doen als je dan niet geniet.
Geef gewoon aan wat je fijn vindt. Liefst voor de date al natuurlijk want als de dame bijv niet van deepthroat houdt en jij zegt pas op de date dat je dit wel wilt kom je van een koude kermis thuis😆
Maar ook tijdens de date kun je altijd aangeven of vragen of ze iets anders wilt doen als iets niet fijn voelt.
En drank of etenswaren op piemels is niet aan mij besteed hoor 😂
 
Veel respect voor dvp. Zeker raam dames die veel klanten afwerken op een dag. Al die piemels in hun mond steken, bahhhh, wat is er nu lekker aan om een dikke lul in je mond te hebben.... gelukkig denken vrouwen er anders over. En goed pijpen? Ik hou meer van de zachte aanpak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan