Wat is het smerigste wat je hebt meegemaakt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een kameraad beweerde dat vrouwen die met iemand van een motorclub gaan, ook door andere mannen van die club gebruikt mogen worden.
Ik kan me niet voorstellen dat zoiets waar kan zijn.
Dit klopt idd, zij zijn de sweetbutts. Meestal hangarounds. Tot op de moment dat de dames 'old lady' worden. Dan zijn ze enkel eigendom van 1 man, door vaste relatie.

Laatst bewerkt:
Een kameraad beweerde dat vrouwen die met iemand van een motorclub gaan, ook door andere mannen van die club gebruikt mogen worden.
Ik kan me niet voorstellen dat zoiets waar kan zijn.
Lijkt me wel leuk doorgeef dames , en ze hebben vaak mooie meiden bij
Je zou toch zeggen dat de meeste vrouwen daar een mening over hebben en dat niet zomaar toestaan...
Ander soort dames die denken anders ,en beleven het als zo hoort het wil je daar bij horen een soort swingers

Ach een goede zeeman vaart toch gewoon door de Rode Zee?
Precies mijn gedachte, of zoals onze oosterburen zeggen:

In der Regel hatten die Germanen rote Bärte.

Met mijn eerste vriendin heb ik het ook mee gemaakt. Was niet helemaal duidelijk, maar haar menstruatie begon kennelijk net toen we bezig waren. Probleem was niet zo zeer het bloed, maar de vlekken op de lakens. Maar ze vertelde aan haar ouders dat het 's nachts begon zonder dat ze het wist.

Ook een keer in Veendam, een zeker niet fris huis maar toch naar binnen gegaan, leek wel een lijk en toen ze zich uitkleedde deed ze de pruik af en was het nog erger, betaald en omgedraaid…….leermomentje zeggen we maar

En een keer een cardate (dik 7 jaar geleden) in Rhenen dacht ik. Dat mens (vel over bot) stapt in en een walm kan ik je vertellen, niet normaal net een kadaver, de auto meurde een uur later nog, en stampertje was binnen een seconde zo slap als een dode pier. Heb het mens direct betaald en aangegeven dat ik een spoedopdracht had gekregen en weg moest. Weer z'n leermoment van goedkoop is 🤮
Ha...leuk topic dit.
Las net bovenstaand bericht.
Die meid in Veendam moet dan wel dezelfde geweest zijn die ik ook een keer bezocht. Was nog in de tijd dat ik de Duitse ramenbuurten en clubs nog niet kende en nog in Groningen werkte als IT'er.
Herinner me dat moment nog goed. Arriveerde bij die kleine duplex woning in Veendam. Beetje arm aftands achterbuurtje. Belde aan en die meid deed open. Inderdaad niet bepaald fris daar. Stond een oude Volvo sloopwagen in de achtertuin overwoekerd met onkruid. Een agressieve Mechelse herder kwam me tegemoet bij binnenkomst. Ging eerst kennis maken met die meid onder toeziend oog van die Mechelaar die languit op de bank lag. Die meid begon me hele verhalen te vertellen dat ze wel bij moest klussen omdat haar vriend en zij de eindjes onmogelijk aan elkaar konden knopen. Als hij 's middags en 's avonds op de bus zat ontving zij klanten.
Ik vond het een rare gewaarwording en een vieze bende in dat huisje. Wat een vieze stank hing daar. Mix van hondenlucht, sigarettenrook en etenslucht. Ik had totaal geen zin meer en heb me onder die afspraak uit kunnen wringen met de belofte dat ik 2 uurtjes later terug zou komen vanwege een software probleem op mijn werk dat ik op moest lossen.
Maar ja, zo maak je wat mee.
Ondertussen heb ik de privé ontvangst gedag gezegd en me volledig geconcentreerd op de clubs en ramenbuurten in Duitsland.
En daar heb ik geen moment spijt van gehad.

Terug
Bovenaan Onderaan