Wat is jullie favorieten schoenmaat bij de dames - Online Poll - StrawPoll.com
What's your opinion? Vote now: 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39...

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMaar daar gaat het hier niet over. Vul de poll maar eens in dan krijg ik een beeld van iedereen hier zijn favorieten schoenmaat.Niet een die op grote voet leeft ?
Omdat de gemiddelde schoenmaat van vrouwen toch echt wel max 39 is.Wat is er gebeurt met 40? Half Nederland heeft toch 40?
Er zijn naar drie plaatsen waar een vrouw mij gelukkig mee maakt en dat is haar mond anus ,en vagina,de voetjes leg ik op zijWat een vraag..... Boeit me totaal niet.
Als ze per ongeluk geen voeten heeft vind ik het ook niet erg. Ooit gevreeën met een dame met maar één been. Niets mis mee, heerlijke tijd mee gehad. En daar gaat het om.
Mijn ex had een of andere dure shampoo waar ik goed geil van werd, weet niet meer hoe het heette, anders zou ik het serieus overwegen het voor een dame mee te nemen.Straks ga je nog vragen welke shampoo wij het lekkerst vinden ruiken bij een DVP. Come on man zou Biden zeggen ?
Dan kan je het gewoon op de negeerlijst zetten, heb je er geen last meer van.Kan deze kut topic weg zit me alleen te irriteren