Wat is jullie favorieten schoenmaat bij de dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jij laat me echt nadenken over dingen waar ik nog nooit over heb nagedacht, maar ik zou zeggen een maat die een beetje in verhouding met de rest is. Niet extreem groot, maar echt piepklein vind ik een beetje kinderlijk.
 
Wat een vraag..... Boeit me totaal niet.
Als ze per ongeluk geen voeten heeft vind ik het ook niet erg. Ooit gevreeën met een dame met maar één been. Niets mis mee, heerlijke tijd mee gehad. En daar gaat het om.
Er zijn naar drie plaatsen waar een vrouw mij gelukkig mee maakt en dat is haar mond anus ,en vagina,de voetjes leg ik op zij
 
Leuk toch dit, heb zelf ook niet zoveel met voeten, maar als ik het enthousiasme van sommigen lees dan begin ik toch te denken: misschien moet ik eens wat meer op die voetjes letten!
Is dat misschien waarom hookers die voetstapjes had?
Ik heb 36 ingevuld, lijkt me wel OK. Maar ik ben geen expert. Ik vind nagellak op teennagels vaak wel leuk staan, meer nog dan op handen.
Maar er aan snuffelen of likken, ik mag dan een kater zijn, maar dat is toch niet helemaal mijn ding.
 
Het interessante is dat de gemiddelde schoenmaat voor een vrouw in Nederland 39 is en wereldwijd 38,5. Zelf zeg je dat ook ergens. Hoezo is de poll dan met een bovengrens van 39?

Een vrouw van 1,55 heeft gemiddeld schoenmaat 36. Eentje van 1,85 maat 42 en dan heb je hier de opties 33 t/m 39?

Tuurlijk zijn die dames er ook, maar je stuurt de poll compleet naar je eigen voorkeur van hele kleine voeten, wat niet representatief is voor de schoenmaat van een vrouw in het algemeen.

Hele rare poll, of je nu een voetfetish hebt of niet, want zou je juist van de grotere schuiten houden, dan kun je hier niks mee.

Beetje als ik als pure chocolade liefhebber een poll ga maken met de vraag van welke chocolade je houdt en alleen de opties 85, 90, 95 en 99 procent puur zou bieden. Hou je van witte chocolade, melk of minder puur? Pech gehad dan.

Damn ik voel met net Al Bundy met al dat gepraat over schoenmaten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan