Wat is jullie favorieten schoenmaat bij de dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maat 38 hier, elke 3 weken in de spa. Hou niet van gebarstte eelt op de hielen, dus dat wordt netjes bijgehouden. 20 Nagels dezelfde kleur.
Highheels kan ik helaas niet goed op lopen ivm mijn kuitspieren.

Niet dat het iemand waarschijnlijk interesseerd 😁
Joke, je hoeft er helemaal niet op te lopen hoor!
Gewoon showen voor ons geile heren... wij doen de rest wel!
 
Als voetenfetisjist zijn voeten zijn wel 1 van de eerste dingen waar ik naar kijk bij vrouwen. qua maat vind ik kleine voetjes super schattig, maar heb ook zeker geen probleem met een wat grotere schoenmaat. verder wel van belang dat de teennagels gelakt zijn, liefst in een felle kleur. mooie open high heels eronder aan maakt het plaatje perfect. dan kan ik daar uren zoet mee zijn om haar voeten/tenen te likken. zweetvoeten zijn voor mij wel een pre in principe, geniet ik toch meer van dan schone geurloze voeten
 
Dit is perfect 😜
Met foto en al. Ik heb ook wel een voorkeur voor een bepaalde maat van schoenen bij een vrouw. Maar laat ons stellen dat ik alles tussen 35 en 38 kan pruimen. Ik hou trouwens ook niet van grote vrouwen dus dat valt meestal wel mee. natuurlijk kan je gedetailleerd bezig zijn met hoe de perfecte voetjes er zouden moeten uitzien maar als je dan zelf ook niet de perfectie evenaart is dat ook maar lullig.
 
Het interessante is dat de gemiddelde schoenmaat voor een vrouw in Nederland 39 is en wereldwijd 38,5. Zelf zeg je dat ook ergens. Hoezo is de poll dan met een bovengrens van 39?

Een vrouw van 1,55 heeft gemiddeld schoenmaat 36. Eentje van 1,85 maat 42 en dan heb je hier de opties 33 t/m 39?

Tuurlijk zijn die dames er ook, maar je stuurt de poll compleet naar je eigen voorkeur van hele kleine voeten, wat niet representatief is voor de schoenmaat van een vrouw in het algemeen.

Hele rare poll, of je nu een voetfetish hebt of niet, want zou je juist van de grotere schuiten houden, dan kun je hier niks mee.

Beetje als ik als pure chocolade liefhebber een poll ga maken met de vraag van welke chocolade je houdt en alleen de opties 85, 90, 95 en 99 procent puur zou bieden. Hou je van witte chocolade, melk of minder puur? Pech gehad dan.

Damn ik voel met net Al Bundy met al dat gepraat over schoenmaten.
Zat vrouwen met schoenmaat 41/42 gehad inderdaad. waar ook totaal niets mis mee is.
 
Als dominante factor date ik alleen onderdanige types, sorry Joke 😆
Je kunt als dominant soms wel echt passen met een ander dominant. 3w terug meisje geboekt dat enorm fysiek uitdagend was. Net alsof ik een honingdas aan het proberen neuken was. Long story short:
Een bloedend oor voor mij en een blauw oog voor haar. 🤣

Het vechten was leuk tot den dezen ier niet over nagedacht had van haar klaar te vingeren met 3 vingers terwijl ze beet op mijn oorrand.

Knap!

In mijn reflex elleboog omhoog.

Bam.

Ik keek afgrijzend toe maar ze lachte en zij sorry terwijl ze klappertande en haar trillende handen toonde. I cannot control myself.

Snel blikje in automaat hotel gaan halen en colaatje op het oogje gedrukt.

De dag erna waren het hartjes en smorgens toen ik wakker werd was het al hey how are you good morning.

Ik had touche met mijn touch.

Liefde is blind. In 1 oog dit keer.

🤣

Eentje met 1 been. Eentje met 1 oog.

All i need is a parrot and a ship!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt als dominant soms wel echt passen met een ander dominant. 3w terug meisje geboekt dat enorm fysiek uitdagend was. Net alsof ik een honingdas aan het proberen neuken was. Long story short:
Een bloedend oor voor mij en een blauw oog voor haar. 🤣

Het vechten was leuk tot den dezen ier niet over nagedacht had van haar klaar te vingeren met 3 vingers terwijl ze beet op mijn oorrand.

Knap!

In mijn reflex elleboog omhoog.

Bam.

Ik keek afgrijzend toe maar ze lachte en zij sorry terwijl ze klappertande en haar trillende handen toonde. I cannot control myself.

Snel blikje in automaat hotel gaan halen en colaatje op het oogje gedrukt.

De dag erna waren het hartjes en smorgens toen ik wakker werd was het al hey how are you good morning.

Ik had touche met mijn touch.

Liefde is blind. In 1 oog dit keer.

🤣

Eentje met 1 been. Eentje met 1 oog.

All i need is a parrot and a ship!
Cool story. Maar toch liever onderdanige. Buiten het bed mogen ze een grote mond hebben..... Liefst zelfs. Karaktertjes spreken me aan. Maar in bed..... Luisteren en aanvaarden
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan