Dat is wel een lijstje, veel leuke dames leren kennen. Allen met een speciale klik.
Nikita bij privehuis Lenie , echt vol passie,en destijds ongeveer zelfde leeftijd als ik was.
Ook was er een dame, naam weet ik helaas niet meer, wel haar blond en zwarte haar,ze was toen net bij de kapper geweest, en veel lol gehad over haar super schaamlippen.
En een bijzondere ervaring ook bij privéhuis Lenie, met volgens mij een protugese dame,jaar of 35 destijds, gouden hangertje om met naam dr op Alysha oid.
Hele fijne klik, goede vibe,terwijl eigenlijk alles mis liep. Bouwvakkers waren bezig met nieuwe kamer te timmeren,aan de verl.spoorstraat. We hadden een noodkamertje ernaast, naast al die werklui die weten wat we daar doen. Toen knapte ook nog het condoomgebruik,lichte paniek bij haar, ze ging snel naar toilet,en deed de gangbare procedure, bij terugkomst excuses enz,en ze wou alles wel goedmaken. Heb dr gerust gesteld,wat geknuffeld,ze voelde zich zo schuldig, maar ook dat maakt een bezoek bijzonder....
Nog eentje die ik erg graag nog eens zou zien
Donkere dame, jaar of 30/35, en ze ontving in een klein hotelletje/appartementverhuur in Bedum, net boven Groningen.
Ze was net bij de kerel weg, en had 3 kids.
Ze woonde tijdelijk daar.
Heb dr 1x bezocht en daarna nog leuk contact mee gehad.
Heb eigenlijk daarna nooit meer zoveel passie en goede seks meer gehad....
Het was omstreeks 1998 , jaja een lange tijd terug,maar ze heeft een onvergeetbare indruk achtergelaten....