Wat is jullie favorieten schoenmaat bij de dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mij maakt het voetmaat niet uit.
Wel de vorm en of goed verzorgd etc.
Maar, zo als anderen al geschreven hebben, andere lichaamskenmerken zijn duidelijk belangrijker. Mooie voeten kunnen het algehele beeld dan wel nog compleet maken.
 
Waarschijnlijk was het een beter topic geweest, om naar de staat van de voeten te vragen, vooral als je zelf aan de tenen van de DVP wilt sabbelen, een voetjob wilt krijgen of er gewoon van afknapt als de nagels niet goed verzorgd zijn.

Mij is het een keer gebeurd, dat de DVP met haar teennagel een kras in mijn zij heeft gemaakt - gevolg van wild stoeien. Kon ik gelukkig thuis uitleggen dat er in het zwembad wat pubers van de zijkant in het water zijn gesprongen en eentje mij heeft geraakt. Heel verhaal met zwemmeester erbij halen, preek, enz.
 
Zolang de schoenmaat (waar ik niet echt op let) maar vooral de leeftijd meer is dan 30 en lager dan 50 is het voor mij OK, zinloos onderwerp idd tenzij je een fetish hebt........
 
Ik heb totaal niets met voeten maar toen een keer een dame met stockings aan uit eigen beweging me een voetjob (heet dat zo?) gaf met haar kleine voetjes terwijl ze met zichzelf speelde vond ik het wel botergeil😅.

Voeten zijn trouwens het laatste waar ik naar kijk bij dames. Als ze maar geen campingslippers draagt tijdens het opendoen van de deur of tijdens de date 😅
 
Ik zie toch ook liever van die kleine voetjes van maat 35 tot 37 , maar ja val ook op kleine dames dus is het meestal in verhouding voetjes en gestalte
Kan ik me helemaal in vinden. Ik hou van mooie kleine voetjes, zonder hammertoe en met de teentjes mooi recht, dus geen puntvoeten. Het is voor velen misschien raar, maar naast borsten en billen check ik ook altijd de onderbenen en voetjes verhouding. Een fetish dus, ik kan er niet aan doen...😉
 
Kan ik me helemaal in vinden. Ik hou van mooie kleine voetjes, zonder hammertoe en met de teentjes mooi recht, dus geen puntvoeten. Het is voor velen misschien raar, maar naast borsten en billen check ik ook altijd de onderbenen en voetjes verhouding. Een fetish dus, ik kan er niet aan doen...😉
Ik kan het ook niet laten om altijd de voetjes te bekijken 😍
 
Beetje vreemde vraag - maar dat wist je zelf al, toch.

De meeste mannen komen bij een DVP niet verder dan de borsten, en daar hebben ze al moeite met het inschatten van de grootte. Dus een schoenmaat is echt alleen interessant voor voet-fetisj mannen.
Hoor ik voetfetisj?? Maatje 37 graag!
 
Kan ik me helemaal in vinden. Ik hou van mooie kleine voetjes, zonder hammertoe en met de teentjes mooi recht, dus geen puntvoeten. Het is voor velen misschien raar, maar naast borsten en billen check ik ook altijd de onderbenen en voetjes verhouding. Een fetish dus, ik kan er niet aan doen...😉
20220119_182833.jpg
Is dit een puntvoet?🤔
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan