Vandaag had ik zo'n voorbeeld:
Een lid die al zogenaamd enige tijd lid is, in dit geval >1 jaar, maar vervolgens tot op heden zowel 0 berichten als 0 recensies heeft geplaatst.
Hij vroeg mij in een PB om het telefoonnr. van een DVP - waar ikzelf ook zowel veelvuldig ben geweest (en nog steeds weleens 'kom'...

), als recensies over heb geschreven - omdat hij daar in het verleden is geweest en het telefoonnummer kwijt is.
Dit is nou typisch zo'n voorbeeld (ik noem geen naam) die niets bijdraagt aan dit forum, maar waarvan hij wel alle vruchten wil plukken.
Ik vind alles leuk en aardig, maar daar ga ik niet aan mee werken, indien een persoon al geruime tijd alhier rondkijkt en zelfs na een jaar 0,0 heeft toegevoegd!
Ik heb deze beste gebruiker dan ook gezegd dat ik (het nog steeds bestaande en nog steeds actieve) telefoonnummer van deze specifieke DVP niet met hem ga delen. Dan moet deze beste luiwammes maar eens stoppen met zijn gemakzucht en iets aan dit forum gaan bijdragen i.p.v. enkel op andermans ervaringen te leunen.