Wat is jullie mening over: Jarenlang lid, veel vragen stellen (WHEM), maar 0 reviews geschreven..

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eerlijk is eerlijk, als ik hier door deze website een mooi bezoek met een aantrekkelijke dame heb gescoord, dan hoort daar ook wat tegenover te staan door zelf info te delen.

Mee eens met Paulus2 dat accounts opheffen te ver gaat. Maar van mij mogen meer rubrieken 'op slot' voor niet-leden. Indien technisch mogelijk zou je ook '(lees)rechten' kunnen inperken voor weinig actieve accounts

Laatst bewerkt:
je kunt er ellenlange universitaire uitspraken op loslaten ,maar
lees je enkel mee?..deel je niks?
dan ook geen vragen stellen..
enkel in het off topic bezig?
idem..
je hoeft er voor mij niet af..wil je enkel plaatjes kijken of delen?..
ook goed..
maar simpel voorbeeld..
wat zouden er jullie van vinden als de buurman elke avond aanschuift om te eten?
en als jou kookplaat kapot is en je dus niet kunt koken?..
en vervolgens besteld meneer fijn eten voor zichzelf bij Thuisbezorgd ofzo?..en dan vervolgens nog zegt..
'goh wat was dat lekker joh'..
dan vind je daar ook wel iets van ,of niet?

Dwang is nooit een goed idee om forumleden te overtuigen om een review te schrijven voelt gewoon niet goed. Wat je wel kunt doen is om de aantal maanden een automatische prive bericht te sturen naar alle forumleden hier op het forum om ze te herinneren dat een review schrijven het forum helpt. Je stimuleert hiermee alle forumleden op het forum om meer reviews te schrijven zonder dat je ze het gevoel geeft dat het perse moet.

Laatst bewerkt:
Dwang is nooit een goed idee om forumleden te overtuigen om een review te schrijven voelt gewoon niet goed.
Je doet nu alsof ik ze met een geweer dwing 😂 weet je wat pas niet goed voelt: leden die jarenlang lang lid zijn, veel vragen stellen en niets bijdragen. En ff voor de iddheid: hier bedoel ik jou niet mee ;) jij hebt 21 reviews geschreven wat top is!

Terug
Bovenaan Onderaan