Wat prefereren jullie een dure knappe dvp of toch liever een goedkope minder aantrekkelijke dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kwaliteit en knap heeft niks met elkaar te maken. Oudere dames geven meestal betere kwaliteit omdat ze meer ervaring hebben en ze het niet van hun uiterlijk moeten hebben. Mijn pik ziet niet of een vrouw 👩 knap is of niet. Die zit liever twee keer per week in een gewillig kutje dan één keer per week in een arrogante afwerkster. 😆
Vandaar dat ik vaste klant ben van salon Bali ☺️
 
Kwaliteit en knap heeft niks met elkaar te maken. Oudere dames geven meestal betere kwaliteit omdat ze meer ervaring hebben en ze het niet van hun uiterlijk moeten hebben.
Zij zullen misschien wat minder platgebeld worden dan de jonge meiden, die op hun beurt mannen moeten afwijzen omdat het (ze) niet uitkomt.
Dan is het slimmer om de klanten die je hebt, goed te bedienen in de hoop dat ze terugkomen. Voor zover je hoofdinkomen van sekswerk afkomstig is.
 
Toen ik nieuw was in deze wereld ging ik altijd voor de vrouwen die in mijn ogen het knapste waren, daarna ook gekozen voor vrouwen die minder aantrekkelijk voor mij waren.

Ik ben wel een stuk geiler als ik met een vrouw ben die voor mij zeer aantrekkelijk is, maar dat heb ik ook wel met minder aantrekkelijke vrouwen als er een klik is.

Eigenlijk maakt het mij vrij weinig uit, als er maar een klik is
 
Zij zullen misschien wat minder platgebeld worden dan de jonge meiden, die op hun beurt mannen moeten afwijzen omdat het (ze) niet uitkomt.
Dan is het slimmer om de klanten die je hebt, goed te bedienen in de hoop dat ze terugkomen. Voor zover je hoofdinkomen van sekswerk afkomstig is.
Ze wijzen veelal ook af op lange dates, want kortere dates verdienen ze meer aan.
Heb daar al eens met een dame over gesproken.

Die wees verzoeken van een uur af omdat ze met een vluggertje/half uur meer verdienen dan met een uur.
Persoonlijk snap ik de dame wel, maar niet heel klantvriendelijk zoiets
 
Ze wijzen veelal ook af op lange dates, want kortere dates verdienen ze meer aan.
Heb daar al eens met een dame over gesproken.

Die wees verzoeken van een uur af omdat ze met een vluggertje/half uur meer verdienen dan met een uur.
Persoonlijk snap ik de dame wel, maar niet heel klantvriendelijk zoiets
Wel eerlijk, maar dan hoeft t van mij niet. Ga toch wel voor de langere dates met veel leuke activiteiten 😁
 
Ze wijzen veelal ook af op lange dates, want kortere dates verdienen ze meer aan.
Heb daar al eens met een dame over gesproken.

Die wees verzoeken van een uur af omdat ze met een vluggertje/half uur meer verdienen dan met een uur.
Persoonlijk snap ik de dame wel, maar niet heel klantvriendelijk zoiets
Meestal ook omdat veel klanten hun tegelijk bellen en ze die klanten niet mis willen lopen dus is een halfuur voor sommige dames handiger. Maar je hebt ook dames die liever voor een uur willen afspreken omdat zij op hun beurt minder klanten hebben en ze aan een uur meer overhouden dan een halfuur. Je hebt dames die helemaal geen halfuur willen al staat het wel op hun advertentie, omdat zij de gewoonte hebben gemaakt om hun klanten die voor een uur kiezen snel af te werken en zo meerdere mannen achter elkaar kunnen oplichten. We lezen het hier regelmatig mannen die voor een uur kiezen en die binnen een halfuur eruit worden geknikkerd.
 
Laatst bewerkt:
Meestal ook omdat veel klanten hun tegelijk bellen en ze die klanten niet mis willen lopen dus is een halfuur voor sommige dames handiger. Maar je hebt ook dames die liever voor een uur willen afspreken omdat zij op hun beurt minder klanten hebben en ze aan een uur meer overhouden dan een halfuur. Je hebt dames die helemaal geen halfuur willen al staat het wel op hun advertentie, omdat zij de gewoonte hebben gemaakt om hun klanten die voor een uur kiezen snel af te werken en zo meerdere mannen achter elkaar kunnen oplichten. We lezen het hier regelmatig mannen die voor een uur kiezen en die binnen een halfuur eruit worden geknikkerd.
Of zelfs nog korter dat een half uur inderdaad.
Heb ook 1x zo'n date gehad, ging ik protesteren, zij ging meteen haar pooer erbij halen want ik was een oplichter.
Toen ik zei voor een uur te hebben betaald (en meerdere keren klaarkomen) en niet binnen 15 minuten naar buiten gewerkt wil worden werd ik enkel nog bedreigd.
Hij wou me met geweld eruit zetten, prima bel ik de politie toch?

Toen gaf die me ineens me geld terug en ik zou hem nog wel een keer tegenkomen, ik moest maar over me schouder kijken!

Inmiddels wacht ik al ruim 4 jaar....
 
Goed gedaan!
Veel mannen laten zich intimideren en nemen hun verlies.

Begin met een half uurtje.
Bevalt het goed dan kun je altijd nog verlengen met bijbetalen.
Ik heb gewoon geen blad op me mond.
Hou niet zo van onrecht: recht is recht en krom is krom.

Als iets niet klopt zeg ik dat, en misschien we eens te direct. Maar je weet wel hoe ik er dan in sta op dat moment.

Maar deze vorm van oplichting pik ik niet, daarom appte ik vaak met de dames zodat ik alles zwart op wit had staan.
Als ze dan gingen protesteren kon ik aantonen dat ik in me gelijk stond. Als de dreigde de politie te bellen zei ik: prima doe maar, ik heb alles zwart op wit staan (en als ze het zouden verwijderen maakte ik snel een screenshot).
 
Ik heb gewoon geen blad op me mond.
Hou niet zo van onrecht: recht is recht en krom is krom.

Als iets niet klopt zeg ik dat, en misschien we eens te direct. Maar je weet wel hoe ik er dan in sta op dat moment.

Maar deze vorm van oplichting pik ik niet, daarom appte ik vaak met de dames zodat ik alles zwart op wit had staan.
Als ze dan gingen protesteren kon ik aantonen dat ik in me gelijk stond. Als de dreigde de politie te bellen zei ik: prima doe maar, ik heb alles zwart op wit staan (en als ze het zouden verwijderen maakte ik snel een screenshot).
Je moet niet alleen met de dvp's appen maar als je eenmaal daar ter plekke bent alles opnieuw bespreken zodat de dame weet dat je een serieuze klant bent, dit doe je uiteraard voordat je haar het geld overhandigd hebt. De dames kijken hoe een klant eruit ziet als hij te lief of aardig uitziet word daar misbruik van gemaakt. Dit zijn vaak ook de klanten die hier vaak het slachtoffer van worden.
 
Laatst bewerkt:
Je moet niet alleen met de dvp's appen maar als je eenmaal daar ter plekke bent alles opnieuw bespreken zodat de dame weet dat je een serieuze klant bent, dit doe je uiteraard voordat je haar het geld overhandigd hebt. De dames kijken hoe een klant eruit ziet als hij te lief of aardig uitziet word daar misbruik van gemaakt. Dit zijn vaak ook de klanten die hier vaak het slachtoffer van worden.
Dat is nog zeker een optie.
Maar ik ben van mening als je van te voren alles afspreekt en rond maakt dat je zegt ''ik kom'' als akkoord geldt voor beide.

Als ik in het begin het gesprek aan ga is alles goed en kan het, maar zodra je het geld geeft kan het ineens allemaal niet.
Dat is waarom ik het altijd zwart op wit wilde hebben kon ik ze ermee confronteren
 
Een goede deal begint met een goed gevoel.

Komt de dame overeen met de foto's.
Is er communicatie mogelijk. Dat is de reden dat ik graag even telefonisch contact wil hebben.
Is de plaats van actie netje verzorgd, goed bed.
Een matras op de grond etc. dan ben ik al weg.

Geen goed gevoel?
Es tut mir leid auf Wiedersehen.
 
Of zelfs nog korter dat een half uur inderdaad.
Heb ook 1x zo'n date gehad, ging ik protesteren, zij ging meteen haar pooer erbij halen want ik was een oplichter.
Toen ik zei voor een uur te hebben betaald (en meerdere keren klaarkomen) en niet binnen 15 minuten naar buiten gewerkt wil worden werd ik enkel nog bedreigd.
Hij wou me met geweld eruit zetten, prima bel ik de politie toch?

Toen gaf die me ineens me geld terug en ik zou hem nog wel een keer tegenkomen, ik moest maar over me schouder kijken!

Inmiddels wacht ik al ruim 4 jaar....
Goede reclame voor de sector...
Was dit thuisontvangst?
 
Dan is het de kater achteraf (niet het forumlid) toch een beetje minder erg als je 130 of 150 betaalt in plaats van €200.

Klopt inderdaad. Hoewel ik me ook kan voorstellen dat je dan denkt "als ik gewoon voor de wat duurdere dame ging zou ik geen kater hebben gehad".
Dat hoeft dan niet te kloppen, maar na een vervelende ervaring geef je jezelf toch soms de schuld omdat je een andere keuze had kunnen maken.
 
Dames met absurd hoge prijzen, wie verbaast zich nog over 300/60, zitten er alleen voor de duiten.
Die kun je meteen overslaan.
Dat zijn dan nog de meiden die hun diensten aanbieden, daarnaast heb je dan nog die een sugardaddy (wordt opvallend vaak verkeerd gespeld) zoeken en aannemelijk nog minder willen doen en graag geld en een luxe leventje hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan