Wat prefereren jullie een dure knappe dvp of toch liever een goedkope minder aantrekkelijke dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn wensen zijn simpel:
Grote tieten en een klein kontje.
Meer is niet nodig.

Knappe zo je wilt aantrekkelijke vrouwen zijn vaak oersaai.
De meiden die iets minder uitgevallen zijn hebben vaak meer charme.
Voor charme ben ik zeer gevoelig. Bij charmante vrouwen ben ik weerloos. Die krijgen alles (bijna) bij me gedaan.
 
Het heeft natuurlijk ook met de klik te maken, mijn vaste dvp, die ooit 2 weken heeft geadverteerd en daarna nooit meer kan voor mij door geen enkele andere dvp worden overtroffen terwijl ze qua prijs een 'goedkope' dvp is, alhoewel ze allang niet meer als dvp beschikbaar is, als ik er eentje laat komen die 10x zoveel kost ga ik niet dezelfde ervaring krijgen en dat komt door de zeldzame 'klik'
 
Het heeft natuurlijk ook met de klik te maken, mijn vaste dvp, die ooit 2 weken heeft geadverteerd en daarna nooit meer kan voor mij door geen enkele andere dvp worden overtroffen terwijl ze qua prijs een 'goedkope' dvp is, alhoewel ze allang niet meer als dvp beschikbaar is, als ik er eentje laat komen die 10x zoveel kost ga ik niet dezelfde ervaring krijgen en dat komt door de zeldzame 'klik'
Wat was haar prijs?
 
Persoonlijk hou ik wel van mooie dame (uiteraard is mooi voor iedereen anders). Vooral lekker lichaam, niet te dun (wil geen botten voelen), lief gezichtje met lang donker haar en niet te grote borsten. Qua leeftijd wel wat verschoven, nu vooral tussen eind 20 en begin 30 (circa 10jaar jonger). Voorheen wel fan van net 20, maar meestal niet zo'n succes. Al was er ooit eentje... Daar ga ik nu even over fantaseren, wie weet ooit nog inspiratie voor verhaaltje over die jonge dame tijdens corona 🤔😁
 
Persoonlijk hou ik wel van mooie dame (uiteraard is mooi voor iedereen anders). Vooral lekker lichaam, niet te dun (wil geen botten voelen), lief gezichtje met lang donker haar en niet te grote borsten. Qua leeftijd wel wat verschoven, nu vooral tussen eind 20 en begin 30 (circa 10jaar jonger). Voorheen wel fan van net 20, maar meestal niet zo'n succes. Al was er ooit eentje... Daar ga ik nu even over fantaseren, wie weet ooit nog inspiratie voor verhaaltje over die jonge dame tijdens corona 🤔😁
Ja! 20ers die echt goed zijn in bed... zijn eerder een uitzondering.
Maar, ja... Bedskils en ervaring dat komt natuurlijk ook met de jaren.
(en dat gaat trouwens net zo goed op voor mannen lijkt me)
 
Niet?
Sommige vrouwen weten hun echtgenoot/ partner zodanig te bewerken dat hij alles doet en weinig inbreng meer heeft.
Het gaat om het spel.
Geef vrouwen het idee dat je als was in hun handen bent.
Dat je volledig in hun macht bent, dat je met moeite toegeeft.
Dan hebben ze het gevoel dat ze gewonnen hebben.
Dan wordt het vervolg echt leuk.
 
Vragen staat vrij.
Dat wil niet zeggen dat die bedragen ook betaald worden.

Dat er een forse uurprijs aankomt kun je zien wanneer de term high class in de beschrijving staat. Volslagen onzin.
Het betreft vrouwen die tegen betaling mannen gerieven.
Daar is weinig high class te vinden.

Er zijn dames die genieten van de aandacht, die het prettig vinden met mannen om te gaan.
Dat daar een betaling tegen overstaat wordt gewaardeerd.
Dat zijn de dames waar mannen graag komen en vaak ook terug komen. Zij voorzien in de behoefte van ongecompliceerd fysiek contact.
 
Laatst bewerkt:
Onderhandelen is een gevolg van overdreven prijzen.

Een veertigjarige dame verhoogt de prijs van 350 naar 480 voor een uur.
Ze wil waarschijnlijk geen mannen meer ontvangen met dit soort prijzen.
Dat daar dan over de prijs gesproken wordt is te verwachten.
Nee dat is gewoon Hollands onderhandelen.

Ik houd er zelf ook van maar dan alleen op de markt ofzo.
Vaak heb je voor een tientje cash 2 zakken vol brood.
Bij de dames zou ik nooit onderhandelen over de prijs, vind ik respectloos naar een dame toe.
 
Niet?
Sommige vrouwen weten hun echtgenoot/ partner zodanig te bewerken dat hij alles doet en weinig inbreng meer heeft.

Dan wordt het tijd voor een leuke vriendin of een part timer. :D
Als de balans naar een kant is doorgeslagen is het spel mislukt.
Je bent er toch zelf bij om dat te voorkomen?
Goede reclame voor de sector...
Was dit thuisontvangst?

Iedere wandelaar heeft wel eens een zeperd.
It is all in the game. Kan gebeuren.
Daar staan meestal heel wat prettige contacten tegen over.

Geen goed gevoel? Hou de euro's in je zak en op naar de volgende.

Gisteren een bloedmooie dame getroffen met overspannen verwachtingen voor de extra's.
Niet alleen de hoeveelheid maar ook de manier waarop dat gebracht werd.
Dank u wel mevrouw, ik zoek wel wat anders.
Ik wandel voor mijn plezier, niet om me te ergeren.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan