Wat vergeet je nooit meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jaren geleden bij "Ferna's Home" op de Middenweg in Amsterdam. Nu is in het pand club LV gevestigd.
Zit daar rustig op mijn afspraak te wachten komt er nog een man binnen, meteen duikt een van de aanwezige dames weg. Na wat tumult bleek dat de dame die wegdook de dochter van de binnenkomende man te zijn die daar een vaste klant was. Resultaat is dat vader en dochter samen zijn vertrokken. Daarna nooit meer de dame daar teruggezien en ook de vader niet meer als klant daar.
Zo vader, zo dochter en... de appel valt niet ver van de boom.

Jaren geleden bij "Ferna's Home" op de Middenweg in Amsterdam. Nu is in het pand club LV gevestigd.
Zit daar rustig op mijn afspraak te wachten komt er nog een man binnen, meteen duikt een van de aanwezige dames weg. Na wat tumult bleek dat de dame die wegdook de dochter van de binnenkomende man te zijn die daar een vaste klant was. Resultaat is dat vader en dochter samen zijn vertrokken. Daarna nooit meer de dame daar teruggezien en ook de vader niet meer als klant daar.
Het blijft in de familie

Paar jaartjes terug. Een betrouwbaar ogende advertentie. Mooie dame, advertentietekst kwam intelligent en betrouwbaar op me over. Afspraak gemaakt. Doet daar een totaal verlept type open, minstens tien jaar ouder dan aangegeven en een gezicht en blik in de ogen die drugsgebruik deden vermoeden.

Voor het eerst in mijn wandelleven had ik de kloten om rechtsomkeert te maken. Eenmaal op straat beraadde ik me op een plan B. Ik keek op Kinky op mijn telefoon en typte de plaats in waar ik toen was. Bovenaan verscheen een aantrekkelijke, leuk lachende Oost-Europese.

Tot op de dag van vandaag is deze dame mijn favoriet.

Wat ik zondag heb meegemaakt...

Ik had afgesproken met een meisje van Kinky in Rotterdam, ene Sasha.

Het is inderdaad het meisje van de foto's. In het echt ziet ze er zelfs nog beter uit, helemaal mijn type. Echt niet normaal lekker. Superslank, geen grammetje vet, mooi gezichtje heerlijk AA-cupje, lekker petite. Ik wilde er meteen op duiken.

De kamer met het bed grenst aan de huiskamer met een ronde, OPEN doorloop, dus zonder deur, waar haar huisgenote haar benen zat te scheren. Toen ik na douchen bij Sasha op bed zat, vroeg ik dus of de kamergenoot nog wegging. Eerst probeerden ze me te overtuigen dat ik 'gewoon' seks kon hebben terwijl de ander om de hoek op de bank zat. Daarna stelde ze voor in de badkamer te gaan zitten, en daarna dat ze wel naar buiten zou gaan als haar bord leeg was. Hoop gedoe, want Sasha spreekt amper Engels. Intussen probeerde ze me steeds over te halen om te gaan liggen en al te beginnen terwijl ze aan m'n lul zat te trekken, terwijl ze over en weer met de vriendin bleef babbelen. Beiden snapten duidelijk het probleem niet.

Daarna ging de huisgenoot naar buiten en wilde ik me op Sasha storten, maar die begon al meteen heel rigide van: 'nee, ga liggen', condoom al in de hand. Maar daar was ik niet voor gekomen, ik was op die AA-cupjes afgekomen. Ik probeerde dat duidelijk te maken maar ze zat meteen weer op haar telefoon. Toen ze die weglegde en ik dacht dat we na een kwartier wachten (ivm de huisgenoot) eindelijk konden beginnen, gaf ze aan op haar telefoon dat haar huisgenoot een klant had en ruimte nodig had. Ik zei dat dit niet mijn probleem was en dat ik had betaald voor een uur.

Vervolgens komt de huisgenoot binnenvallen mét klant, ik kan nog net m'n gereedschap verstoppen achter een kussen terwijl ze langslopen (de voordeur komt uit in de ruimte met bed), terwijl hij naar me knikt of dit de normaalste zaak van de wereld is. Ze verdwijnen samen in de badkamer. Ik typ op m'n telefoon wat er gaande is en of zij nog weggaan. Dan komt die andere meid terug en zegt dat zij seks gaan hebben in de huiskamer (dus om de hoek zonder deur ertussen). Als ik aangeef dat dat niet gaat, snappen ze weer het probleem niet.

Vervolgens breekt de huisgenoot een deur uit de kledingkast en zet de vierkanten deur tegen de ronde open doorgang als 'beschutting', wat wel het zicht maar natuurlijk geen geluid belemmert. Ik kijk met open mond en helemaal met stomheid geslagen toe. Nu heb ik er genoeg van, en na bijna 30 minuten van deze onzin eis ik m'n geld terug, wat ik krijg, kleed ik me aan en ga ik boos en gefrustreerd de deur uit. Sasha snapt het nog steeds niet.

Eeuwig zonde van zo'n perfect lijfje, maar ik had niet afgesproken om een show op te voeren voor een ander koppel of mezelf te laten beluisteren. Van alles wat ik in 15 jaar wandelen heb meegemaakt is dit het meest bizar.

Terug
Bovenaan Onderaan