Wat vergeet je nooit meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet perse het leukste dat ik meemaakte maar het was een klein moment van gelukzaligheid.
Het moment dat ik gisteren wijdbeens op de massagetafel lag van een vast B2B massage adresje met de masseuse op haar knieën tussen mijn benen.
In mezelf lachend zag ik me daar liggen met mijn bovenbenen over die van haar terwijl zij met haar ene hand m'n lul aftrok en met de andere mijn ster aan het vingeren was.
Toen dacht ik even terug aan de tijd voor mijn scheiding, 10 jaar geleden, en dat ik toen nooit had gedacht dat dit kon en mocht.
Nooit kunnen denken dat er vrouwen zijn dit kunnen, en ook willen, geven en die ook nog eens veel weten over de mannen.
Het gevoel dat ik in die jaren grote stappen heb gemaakt in mijn vrijheid en groei. Gegroeid van alleen maar geven naar ook kunnen ontvangen. Hoe moeilijk is het om te mogen ontvangen.
Het orgasme was geen echt hoogtepunt, een magere 7 en om heel eerlijk te zijn wordt ik niet heel erg opgewonden van dat vingeren maar mijn gedachten erbij waren wel een hoogtepunt.
 
Klinkt enigszins als een bullshit verhaal. Ik heb een Playstation 3 met GTA. Ingelogd op een server waar ik twee Nederlands sprekende dames trof. Snel aan mijn vriendenlijstje toegevoegd. Een van de dames toegevoegd op Whatsapp waarbij ik zonder te vragen spannende foto's ontving. Tevens werd ik uitgenodigd voor een drankje bij haar thuis, was een ritje van ongeveer 50 minuten.

Daar aangekomen direct staan zoenen, heel de nacht liggen neuken. Dildo in d'r kont tijdens doggy. Niks was te gek. Een wilde en mooie avond. Na het ontbijtje terug naar huis gereden. Vervolgens verwijdert ze mij van whatsapp en haar GTA profiel. Het laatste berichtje was "een lange afstandsrelatie werkt niet voor mij".
Als het GTA SA was nam ze de hot coffee mod wel heel letterlijk 🤣
Wel mooie ervaring ook al volgde verder niks.
 
Met dezelfde die me in 2012 uitnodigde bij haar in bad, heb ik in 2017-2018 een paar keer wat erotisch contact gehad op het appartement dat mijn moeder als tweede verblijf heeft in Gent. Vooral veel met haar borsten gespeeld. Toen, begin 2017, ontdekte ik dat ik het héél leuk vond aan haar borsten te zuigen. Mensen hebben dus gelijk als ze zeggen dat ik net nog een baby ben. :LOL: Eén of twee weken na die eerste keer "spelen" verklaarde mijn surrogaatpartner:

"Ik heb een week pijn aan mijn borsten gehad van die avond op dat appartement. Maar ik ben er nu wel 100 % zeker van dat ik hetero ben."

😱:oops:
 
Kort geleden was ik de laatste klant van een dame. Na afloop ging zij douchen en wilde het sponsje uit haar poes halen. Dat lukt niet. Met mijn lul had ik het sponsje te ver naar binnen geneukt. Zij vroeg mij om te helpen.
Dus ging ik samen met haar onder de douche en op de knieën. Met mijn middenvinger ben ik bij haar naar binnen gegaan. Al roerend opzoek naar dat sponsje. Wat een heerlijke verkenning van haar kut en schede was dat. Uiteindelijk kreeg ik het sponsje te pakken en hebben wij elkaar nog even ingezeept en afgespoeld.
 
Kort geleden was ik de laatste klant van een dame. Na afloop ging zij douchen en wilde het sponsje uit haar poes halen. Dat lukt niet. Met mijn lul had ik het sponsje te ver naar binnen geneukt. Zij vroeg mij om te helpen.
Dus ging ik samen met haar onder de douche en op de knieën. Met mijn middenvinger ben ik bij haar naar binnen gegaan. Al roerend opzoek naar dat sponsje. Wat een heerlijke verkenning van haar kut en schede was dat. Uiteindelijk kreeg ik het sponsje te pakken en hebben wij elkaar nog even ingezeept en afgespoeld.
Doet me denken aan die keer dat ik m'n horloge moest zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Kort geleden was ik de laatste klant van een dame. Na afloop ging zij douchen en wilde het sponsje uit haar poes halen. Dat lukt niet. Met mijn lul had ik het sponsje te ver naar binnen geneukt. Zij vroeg mij om te helpen.
Dus ging ik samen met haar onder de douche en op de knieën. Met mijn middenvinger ben ik bij haar naar binnen gegaan. Al roerend opzoek naar dat sponsje. Wat een heerlijke verkenning van haar kut en schede was dat. Uiteindelijk kreeg ik het sponsje te pakken en hebben wij elkaar nog even ingezeept en afgespoeld.
Zo heb ik Wendy Somer tijdens een gangbang wel eens een zoekgeraakte banaan zien opdiepen :).

Hier mijn verslag op Hookers van destijds

"Na een laatste en welverdiende pauze keerden de dames nog een keer terug voor een laatste ronde. Ook dit keer werd die ingeleid met een bananenshow waarbij elke dame een banaan in de bij dit soort shows behorende plek aanbracht waarna de heren de eer te beurt viel deze hapje voor hapje op te peuzelen. Sommige heren bleven doorgrazen terwijl er al niets meer te happen viel (geef ze eens ongelijk) en Karin, die dit spelletje nooit eerder had meegemaakt kwam er achter dat niet alles wat er in gaat er ook altijd weer even makkelijk uit hoeft te komen. Terwijl de rest zich aansluitend weer richting matrassen begaf voor de slotgangbang probeerde Wendy Karin uit haar benarde positie te helpen.... nou knijp je hem tot pulp hoorde ik Karin nog klagen maar even later voegde beide dames zich ready for action weer bij de rest van het gezelschap."
 
Een andere herinnering .. naar een erotisch massagesalon om spierspanning (waar ik best veel last van heb) en stress uit mijn systeem te krijgen met een portie me-time .. 5 uur massage, een paar keer klaar getrokken, lekker genoten, auto in op weg naar huis. Maar na 10 minuten toch het gevoel krijgen dat alle spanning nog niet uit mijn lijf was. Dokter Google, onderweg een ander massagesalon in de buurt gezocht, 1 masseuse vrij, 3 uur betaald, gewoon naakte ontspanningsmassage op een tafel, afgesproken dat ze me elk half uur of zo even moest laten omdraaien en dat ze geen moeite moest doen om me te laten klaarkomen .. was allemaal ok, bleek ze perfect te begrijpen, top 👌
Ik kon nog douchen in de kamer, zij maakte alles klaar, afdrogen, op mijn buik gaan liggen, toen heeft zij zich uitgekleed, opgefrist en begon ze eraan. Dat was gewoon goed, zoals ik het wou, met gesloten ogen liggen genieten, meer kan ik niet zeggen 👍. Half uur voorbij, dus mocht ik me een eerste keer omdraaien ..
Omdraaien op een tafel doe ik niet met gesloten ogen en daardoor kruisten onze blikken even en zag ik haar voor het eerst naakt. Gewoon een knappe jonge vrouw, zelfde leeftijdscategorie als ik (rond de 30 toen).. maar ze sloeg vliegensvlug haar armen voor haar lichaam en draaide een beetje weg.. 🤔 ik dacht wat gaan we nu krijgen .. leg me neer, sluit mijn ogen en zij begint terug. 5 minuten later vraagt ze of alles naar wens is. Ik open mijn ogen, kijk haar aan en bevestig dat ze perfect doet wat ik verlang en nodig heb. Maar wanneer ik haar aankijken, weer wegdraaien en die armen 🤔 ..
Ze doet verder maar de kwaliteit gaat compleet achteruit, ik geniet niet meer en dus gaan mijn ogen automatisch terug open. Ze merkt dat en terug dat verlegen gedrag. Nu vraag ik of er een probleem is. Wat zij probeert te ontkennen. Ze probeert verder te doen .. maar mijn ogen zijn open want het is niet meer perfect. Toen heb ik haar gezegd dat ze moest stoppen .. en ben (op een rustige manier) beginnen doorvragen. Ze stond daar half weggedraaid met haar armen voor haar borsten.
Doe ik iets verkeerd?
Nee.
Zou je liever stoppen?
Nee.
Mijn achterkant kreeg de perfecte massage, mijn voorkant wil dat ook en nog graag ruim 2 uur. Maar sinds ik op mijn rug lig, trekt de massage op niks. Wat is er aan de hand?
Niks.
Weet je wat jij gaat doen, jouw slipje en bh aan doen en dan verder masseren.
Maar dat mag niet van de baas, alle massages moeten hier volledig naakt gegeven worden.
Kan mij niet schelen wat jouw baas zegt, nu je lingerie terug aan doen en opnieuw masseren.
Zij terug haar ondergoed aan en ze begon terug .. na 2 minuten vielen mijn ogen terug dicht want alles werd terug perfect. 🥳
Een kwartier later vraagt ze of ze iets mag zeggen:
Natuurlijk mag jij iets zeggen.
Dank u!!
Waarom?
Ja .. euh .. voor die lingerie.
Geen probleem. Ik begrijp enkel niet waar jouw gedrag vandaan komt. Jij bent een prachtige jonge vrouw en ik heb in het begin duidelijk aangegeven dat je mij zelfs niet moest laten klaarkomen. Wat zit daar dan achter?
En toen kwamen er traantjes en een verhaal: een paar maanden geleden voor de eerste keer mama geworden, de vader van het kind die een andere vrouw zocht en haar met haar baby op straat zette, acuut grote financiële problemen waarmee ze op deze manier de ergste wilde oplossen en dat ik niet wilde weten wat sommige klanten allemaal niet durven doen of vragen ..
Nadat ze haar verhaal had gedaan, is ze terug begonnen .. de rest van de massage was even goed als het eerste half uur.
Alle stress en spierspanning was weg.
Toen ik doorging heb ik haar nog een fooi toegestopt, zei ze dit werk maar even te doen tot de grootste financiële problemen weg waren en werd ik bedankt voor wie ik was en hoe ik deed.
Wat een sneu verhaal, zo droevig heb ik het gelukkig nog nooit meegemaakt.
Toch vind ik het wel schattig, masseuses met een beetje schaamtegevoel, vooral het uitrekken van de slip is soms een dingetje. Als ik een beetje door vroeg waren dames vooral bang dat er grijpgrage vingertjes hun grote wilde verkennen. Ook ongesteldheid kreeg ik meerdere keren als argument, hoewel ik vermoed dat sommige dames dat langer dan een weekje per maand waren. Ook waarschuwde dames mij dat ze niet geschoren waren (but I have bush). Het mooiste argument wat ik ooit kreeg was het tegenovergestelde, een dame had op aanraden van de bazin de boel voor het eerst in haar leven helemaal kaalgeschoren, en ze was vreselijk geschrokken van het eindresultaat. Dat ik zelf ook geschoren was maakte voor haar geen verschil.
Nadat ze uiteindelijk toch het broekje uitgedaan had, verscheen er werkelijk een prachtig Thais kaal kutje, waar zij zich zeker niet voor hoefde te schamen.
 
Lang geleden (ik loop al wat jaren) kwam ik in een privehuis in Papendrecht. De dame was op dat moment zelf zo geil. Toen ik binnen stapte begon ze me gelijk heftig te zoenen en trok me de slaapkamer in. Heerlijke heftige sex gehad. Aankleden en weer de deur uit. Eenmaal toen ik in de auto zat besefte ik dat ik niet betaald had. Met een extra voldaan gevoel ben ik doorgereden naar huis.


Ik ga nog even door...

Zoals ik al zei, loop ik al wat jaren mee. Je hebt dan ook zoveel gezien dat het nog steeds wel lekker is, maar de herinneringen uit het verleden het beste zijn.

De trio's in Dordrecht aan de Dubbeldamse weg met oa. Nicky. Of die ene keer dat de gastvrouw nog wat lekkers kwam brengen toen we volop bezig waren. Of toen ik na 1 dame verder gegaan ben met een andere omdat die eerst niet vrij was toen ik binnenkwam.
Als ik daar binnenkwam wisten ze al voor wie ik kwam. Het begon vaak zoenend en meer in de ontvangstkamer.

Ook de nodige trio's in Made waarbij ik geblinddoekt was toen de 2de dame er bij kwam en ik geen idee had wie er bij zou komen. Of die keer dat we buiten verder gegaan zijn.

Een keer met een stel. Toen ik me aan het wassen was kwam de man achter me staan en streelde m'n billen. Wist niet dat ik dat geil zou vinden. Voordat de vrouw er bij kwam waren we op de slaapkamer elkaar aan het pijpen.

Of die eerste keer dat je je eigen sperma in je mond neem. (Pijpen tot het einde en dan gaan zoenen.)

Ik zal maar niet vertellen over de allereerste keer, toen ik nog groener was dan gras....
 
Laatst bewerkt:
De ervaring van @Ouwel ken ik. Ik kwam een stel tegen waarvan de man vast zat in een hetero relatie maar eigenlijk homo was. We hebben ons alle drie laten testen op alle soa's en zijn een avondje bare gegaan. Ik heb haar vol gespoten en hij heeft mij vol gespoten.
Het was voor hem duidelijk dat hij meer van de mannenliefde was. Vervolgens zijn ze gescheiden. 2 jaar lang heb ik haar elke maand 1 a 2x geneukt. Toen kreeg ze een nieuwe relatie en was dit feestje voorbij.
 
Een jaar of 8 geleden had ik een afspraak gemaakt in Rijsen. Ik app en adres (industrieterrein) heen gereden. Daar aangekomen moest ik wachten inde auto 😇. Dacht wat is dit. Komt er een Ford Focus naast me staan en moest ik instappen. De dame zij komt goed. 300 meter verderop was een bedrijfspand met woningen waar een camera op de oprit hing. Dacht tja now en. Aangekomen door een leeg huis naar boven en daar heerlijk geneukt en gespeeld. Klaar naar huis maar
dat moest weer via de auto. Dus wacht ik naast de auto komen er 4 agenten aan, kon geen kant op dan alleen maar rustig langs hun heen lopen. Dat ging goed, nog snap ik het niet. Met hart in de keel naar de auto gelopen en weg daar. Deel 1 van 30 hahaha
 
Laatst bewerkt:
Lang geleden was ik in een gewone (niet seks) sauna in Eindhoven. Ik zat met mijn vrouw in een zwembad tegen de badrand. Tegenover me op zo'n 6-7 mtr. afstand stond een mooie meid van een jaar of 30 ook met de rug tegen de badrand. Haar partner (?) stond haar stiekem te neuken (hij dus met de rug naar ons toe) maar ze bleef me aankijken... heel geil.

Zo... jullie hebben hier niks aan maar ik moest het even kwijt...
 
Toen de Keileweg in Rotterdam nog bestond had ik een regelmatig vaste dame zo geil als boter , dus weer op gepikt en naar de benzine pomp eerst gereden en toen weer terug naar afwerk plek maar zij wilde buiten op de motorkap geneukt worden , nou geen probleem eerst lang voorspel met pijpen ,vingeren ,beffen en toen op de motorkap neuken ,ben je lekker bezig komt haar beste vriendin om de hoek kijken en zei komt er bij staan en haalt mijn pik uit haar kut en begint mij te pijpen en ze staat op en trekt haar rokje omhoog en moest haar toen neuken en begint ze haar vriendin te beffen, zo wat was dit geil , spel heeft lang geduurd en regelmatig van dame gewisseld met afwisselend pijpen neuken tussen de 2 dames .
 
Toen de Keileweg in Rotterdam nog bestond had ik een regelmatig vaste dame zo geil als boter , dus weer op gepikt en naar de benzine pomp eerst gereden en toen weer terug naar afwerk plek maar zij wilde buiten op de motorkap geneukt worden , nou geen probleem eerst lang voorspel met pijpen ,vingeren ,beffen en toen op de motorkap neuken ,ben je lekker bezig komt haar beste vriendin om de hoek kijken en zei komt er bij staan en haalt mijn pik uit haar kut en begint mij te pijpen en ze staat op en trekt haar rokje omhoog en moest haar toen neuken en begint ze haar vriendin te beffen, zo wat was dit geil , spel heeft lang geduurd en regelmatig van dame gewisseld met afwisselend pijpen neuken tussen de 2 dames .
Dat 'neuken op de motorkap'... zou ik ook nog wel eens een keertje willen doen! haha!
 
Ik had een afspraak met een dvp. We spreken de duur af en ik betaal op voorhand.
Ze lachte met alles wat ik zei. Ik dacht eerst dat ze een show opvoerde, maar toen ik met mijn mond op ongeveer vijf cm van de hare was, rook ik de drank. Ze pijpte me stijf, we deden enkele standjes en ik kwam klaar. Ze bekeek de condoom en deed me een nieuwe om waarbij ze vroeg: why you don't come baby? Ik ietwat verbaasd, maar ik moest doorneuken. Ondertussen gingen we over de tijd, maar ze wou dat ik klaar kwam. En hupla nog een nieuw condoom en "you come baby". Stijf blijven lukte, maar meer dan twee maal komen kan ik niet. Ze bleef af en toe de condoom wisselen (7x in totaal) en eisen dat ik klaarkwam.
In het begin vond ik het best leuk en aangenaam, maar toen ik uiteindelijk na meer als het dubbele van de tijd mocht gaan, was ik naast compleet bezweet ook opgelucht. En zij opnieuw: why didnt you come?
 
Ik had een afspraak met een dvp. We spreken de duur af en ik betaal op voorhand.
Ze lachte met alles wat ik zei. Ik dacht eerst dat ze een show opvoerde, maar toen ik met mijn mond op ongeveer vijf cm van de hare was, rook ik de drank. Ze pijpte me stijf, we deden enkele standjes en ik kwam klaar. Ze bekeek de condoom en deed me een nieuwe om waarbij ze vroeg: why you don't come baby? Ik ietwat verbaasd, maar ik moest doorneuken. Ondertussen gingen we over de tijd, maar ze wou dat ik klaar kwam. En hupla nog een nieuw condoom en "you come baby". Stijf blijven lukte, maar meer dan twee maal komen kan ik niet. Ze bleef af en toe de condoom wisselen (7x in totaal) en eisen dat ik klaarkwam.
In het begin vond ik het best leuk en aangenaam, maar toen ik uiteindelijk na meer als het dubbele van de tijd mocht gaan, was ik naast compleet bezweet ook opgelucht. En zij opnieuw: why didnt you come?
Dat heet een onverzadigbare dvp.
 
Door de jaren heen heb ik best wat meegemaakt, was ook al vroeg begonnen met wandelen.
Een paar jaar geleden was ik bij een kinderspeelparadijs. Ik had oogcontact met een dame en ze kwam mij zo bekend voor 😂. Het lampje ging later branden en herinnerde mij aan een mooi moment. Dat was echter niet het meest memorabele moment.
Zo'n 15 jaar geleden liep ik op de Dam en ik wist eigenlijk niet welk meisje ik moest kiezen. Uiteindelijk zag ik een heel lief ogend schatje met prachtig donker haar. Niet al te groot, slank en prachtige sparkelende oogjes 😍.
Dit was geen standaard bezoekje. De klik die we voor elkaar voelde (of ze speelde het erg goed natuurlijk) was zo bijzonder. Ze rook heerlijk en kwam over duidelijk net uit de douche. Al staand ontdeed ze mij rustig van al mijn kleren en ik kleedde haar uit. De spanningen, het gevoel, de blik van de dame, wow! Alsof ze verliefd was op mij. Ze kronkelde om mij heen en we hebben ons verplaatst naar het bed. Ze begon met pijpen en daarna hebben we diverse standjes gedaan. Dit was geen afwerken, maar liefdevol en passie. Zelfs in een relatie heb ik het nooit zo meegemaakt en daarom denk ik best vaak nog terug naar dat moment. Na afloop hebben we nog even gepraat. Ze was verlegen en overrompeld, wat is er net gebeurd? Tot op de dag van vandaag heb ik spijt dat ik geen contact meer met haar heb gehad en ook geen idee heb wie het was.
 
Meest memorabel moment was de eerste keer partnerruil met een bevriend stel. Dames zijn jeugdvriendinnen en dus openhartig naar elkaar toe en zodoende kwam het balletje aan het rollen. Van woorden kwamen daden... Ik kan er lang over vertellen, maar wat ons opwindt is dat seks met een andere partner toch net weer anders is dan je eigen vrouw. En ook het idee dat je eigen vrouw met een ander neukt, terwijl ik met haar beste vriendin aan het seksen ben, dat windt ons allebei op. Partnerruil is een aanvulling op ons seksleven. De dates zijn wel beperkt tot 2 a 3x per jaar (ander stel woont in Zuid-Duitsland) en nooit met andere stellen zoals in swingersclub, hoewel we dat wel willen gaan proberen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan