Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb ze weleens zien staan maar het leek me gevaarlijk, op een zijweggetje parkeren met de kans even later leeggeroofd zonder auto in dat zijweggetje te staan met broek op de hielen en nog steeds 'zin' ;-)
Ja, keren dat ik mee ging, altijd wel weer spannend naar wat voor weggetje ze je sturen. Auto in elk geval zo neer zetten dat ik in geval van snel weg kan. :)
 
Hier van ben ik op de hoogte, dan zal het hetgeen Wannabesworker schreef wel een slip of the pen zijn ;) Overigens lijkt mij "Kechbah" een correctere schrijfwijze.
Voor wie het even vergeten is: tijdens de jaarwisseling van 2018 maakt de rapper twee vrouwen op Snapchat uit voor 'kechs', wat hoeren betekent. "Het was natuurlijk een ongelooflijk lelijke en domme opmerking", gaat hij nu door het stof. "Ik had op dat moment mijn verlies moeten nemen. Mijn excuses openlijk moeten maken. Maar wat deed ik? Ik ging ertegenin en maakte het daardoor veel groter."
"Ik weet nog goed dat Ali me belde: 'Wat ben jij een fokking sukkel', zei hij. Was niet gek dat hij dat zei. We zaten midden in een Metoo-discussie, wat ik helemaal niet doorhad, en dan komt er een jongen met een Arabische achtergrond die even vertelt dat vrouwen hoeren zijn", aldus Boef.

Mooi dat Ali B destijds aan de goede kant stond in de MeToo discussie en het altijd voor de vrouwen opnam.

 
Genoeg mannen die denken dat hun vaste dame die het niet openbaar aanbiedt het alleen met hun zonder doet en echt met niemand anders. :)
Daar vergis jij je in.
Een enkele naïeveling misschien maar de meeste mannen weten zeker dat zij niet de enigen zijn.
Je kan ook op het nzc forum alleen lezen hoor. Ik schrijf er helemaal niets meer, had 3 jaar geleden een account, ik lees alleen
 
Balthazar zei

Genoeg mannen die denken...


maar de meeste mannen weten zeker dat zij niet de enigen zijn.
Dat zijn jullie dus met elkaar eens ;-)

Je kunt ook tijdelijk denken dat je de enige bent of dat de dame echt wel heel selectief is en weet met wie ze het risicoloos zonder kan, omdat je testikelen je dat haastig influisteren
;-)
En dan laat je je testen, voor de zekerheid.
 
En toen was je opeens HIV positief ;)
Je kunt dan in elk geval met een hand op je hart verklaren dat tal van wandelaars je hadden verteld het al vele jaren zonder te doen en dat de kans op drama's dermate klein is dat het zinloos is om het veilig te doen. Iemand zijn opa werd 94 met een pakje shag per dag en vroeger toen veiligheidsgordels nog niet bestonden is er ook niemand die ik kende verongelukt. Dus!
 
Daar vergis jij je in.
Een enkele naïeveling misschien maar de meeste mannen weten zeker dat zij niet de enigen zijn.
Je kan ook op het nzc forum alleen lezen hoor. Ik schrijf er helemaal niets meer, had 3 jaar geleden een account, ik lees alleen

Denk dat op het NZC-forum juist de mensen zitten die heel bewust bare doen en wel weten hoe het spelletje werkt. Die zijn op het punt waarover we het hier hebben dus niet heel naïef. Geen goeie steekproef in deze :)
 
Het blijft toch altijd weer opletten. Toen ik bovenop lag en met haar tepels aan het spelen was, pakte zij onderlangs mijn piemel en trok eraan. Maar steeds verder dat hij naar binnen zou gaan. Toen ben ik van haar af gegaan en naast haar gaan liggen, en voorgesteld om te pijpen. Daarna ging zij op mij zitten met condoom omdat ik hiernaar vroeg.
Ik neem altijd voor de zekerheid een condoom mee.
 
Wie zegt dat ik dat wil?
Ik hoef niet donkerwit te zijn Rony...
Don't worry about me.:sneaky:
ABN spreek ik liever alleen tussen de Roderickjes en Kaspers @Uni..
Puur om ze te gestresst achter te laten... in mijn vrije tijd zet ik mijn gucci petje op...

Heb jij daar problemen mee ouelleh? :sneaky:
Ik vind deze torrie helemaal mooi Zina! ;) Straattaal vind ik juist wel wat hebben, ook omgekeerd. Dat beginnen te spreken als niemand het van je verwacht :p
 
Laatst bewerkt:
Ben wel benieuwd wat voor mannen je wilt ontvangen. Ben geen Arab prince, maar kan gerust is mijn koe genaamd Greta deftig aankleden en als een echt Hollandische god rinkelend van de koe bel naar je toe sloffen. Als je wilt kan ze zelfs een nektasje om doen en een Nike Tech fleece pakje. 😝

Als je nou dit topic goed had gevolgd, dan voornamelijk personen met een hele dikke knip. En dat schijnen de meeste reageerders in dit topic nou net niet te hebben 😏, dus botst het een beetje 🤭
 
Als je nou dit topic goed had gevolgd, dan voornamelijk personen met een hele dikke knip. En dat schijnen de meeste reageerders in dit topic nou net niet te hebben 😏, dus botst het een beetje 🤭

Ik heb een hele dikke knip, of er geld in zit is een andere vraag 🙈.

Nou ja als een meid heel mooi is met goed ervaringen dan tik ik er wel wat voor af.

Met of zonder condoom is dan weer een vraag waarvan we antwoord krijgen als we beiden een testje hebben gedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan