Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
best sneu dat bepaalde wandelaars ook lak hebben aan de risicos..
De kans dat je het als man oploopt bij een vrouw is niet zo heel groot. Als ze het al heeft en onbehandeld is. En die kans is in Nederland ook niet zo heel groot.

Ik ga zelf niet op dames die bare aanbieden af hoor. Maar echt een heel groot risico is het als man niet. Mannen die zich laten naaien door andere mannen op een parkeerplaats lopen een veel groter risico.
 
De kans dat je het als man oploopt bij een vrouw is niet zo heel groot. Als ze het al heeft en onbehandeld is. En die kans is in Nederland ook niet zo heel groot.

Ik ga zelf niet op dames die bare aanbieden af hoor. Maar echt een heel groot risico is het als man niet. Mannen die zich laten naaien door andere mannen op een parkeerplaats lopen een veel groter risico.
Oke dus de vrouwen lopen eigenlijk dubbel zoveel risico want je weet maar nooit of die ene klant zich ook laat naaien door mannen..
 
Wat is het probleem dat mannen daar moeilijk over doen? Als je er niks mee hebt doe je het of met of je gaat naar een andere dame, toch?
Er zijn ook zat dames die het niet aanbieden en wel doen. Mijn toppers bijvoorbeeld, elke week spuit ik er ten minste 1 vol :)
Genoeg mannen die denken dat hun vaste dame die het niet openbaar aanbiedt het alleen met hun zonder doet en echt met niemand anders. :)
 
Oke dus de vrouwen lopen eigenlijk dubbel zoveel risico want je weet maar nooit of die ene klant zich ook laat naaien door mannen..
Ik gok dat dit soort mannen over het algemeen niet ook nog eens de dames bezoekt. Ze hebben al een uitlaatklep. De enige die in dit geval iets kan oplopen is de niets vermoedende echtgenote.
 
nou als ze het met 1tje doet zal ze het ook wel met de anderen zonder doen lol
Gek genoeg denkt een man zoniet altijd. NZC komt soms onverwacht en dan stap je er toch in.
Geloof het of niet , een paar maanden geleden overkwam het me bij de ramen in Antwerpen.
Een uur later heb je spijt.
 
Zooooo..weer wat geleerd,maar vind het wel een uiterst zwak antwoord van je....maar goed jij gaat over je eigen woorden...

p.s wanneer gaat Wannebes van je naam af 😆 😆 😆
gaat jou helemaal niets aan want jij komt toch niet in aanmerking :) Ik ben toch van plan om alleen te kechereren voor mede Noord-Afrikanen of een Arabic Prince hier en daar...
 
Ik was een paar maanden geleden bij een dvp en die had niet eens condooms in huis. Ik heb haar niet geneukt en ga er ook niet meer heen.
Langs de weg in Oost-Europa weleens een dame aangesproken vroeg in de ochtend. Als ik wilde neuken, moest het zonder rubber. Want de rubbers gaat ze pas kopen nadat de eerste klant geld in het laatje heeft gebracht.
 
Langs de weg in Oost-Europa weleens een dame aangesproken vroeg in de ochtend. Als ik wilde neuken, moest het zonder rubber. Want de rubbers gaat ze pas kopen nadat de eerste klant geld in het laatje heeft gebracht.
Ik heb ze weleens zien staan maar het leek me gevaarlijk, op een zijweggetje parkeren met de kans even later leeggeroofd zonder auto in dat zijweggetje te staan met broek op de hielen en nog steeds 'zin' ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan