Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het vreselijk dom, russische roulette spelen,en mensen die naar de bare GB gaan
waar je soms met 15 onbekende kerels op die dames ligt te pompen met het zaad nog in alle gaten die moeten levensmoe zijn. DUS atijd met is de regel
HIER hoe geil en mooi de dames ook zijn
Ik ben laatste bij een bare GB geweest bij mijn vaste dame. Alle heren die mee deden van jong tot oud hadden zich netjes zo als het hoort laten testen op hiv en soa's en ze waren net als ik gewoon negatief. We hebben heerlijk in elkaars sperma liggen neuken waar we allemaal alleen maar nog geiler van werden zo als het hoort. En bare GB waar iedereen die mee doet zich heeft laten testen is gewoon heerlijk om aan mee te doen.
 
Heb nooit begrepen wat er geil aan is om al dat zaad van andere mensen te "proeven" maar ieder zijn ding natuurlijk. Er zijn ook mensen die het geweldig vinden als er geplast en zelfs gepoept wordt bijvoorbeeld. Mij niet gezien in ieder geval.
 
Heb nooit begrepen wat er geil aan is om al dat zaad van andere mensen te "proeven" maar ieder zijn ding natuurlijk. Er zijn ook mensen die het geweldig vinden als er geplast en zelfs gepoept wordt bijvoorbeeld. Mij niet gezien in ieder geval.
Sperma proeven dat gebeurt op alle bare GB waar ik tot nu toe geweest ben nooit. Er word wel geplast maar dan alleen door de dame zelf en @Bitchfokker het smaakt heerlijk kan ik je zeggen.
 
Ik doe het met mijn vaste dame altijd z.c. Heel fijn dus... Met enige regelmaat laat ik me testen en dat heeft in al die jaren (gelukkig) nog nooit een positieve test opgeleverd. Maar oké, ik weet dat ik risico loop en dat neem ik op de koop toe.
@kever123 het is ook zo erg lekker ik hou er 100% ook van.
 
Twee keer meegemaakt dat m'n condoom scheurde tijdens hrt stoten in doggy style, bij 2 verschillende dames... bij de ene voelde ik het meteen dat het gevoel zoveel beter was en hebben we dan snel een nieuwe aan gedaan (daarna nog contact gehouden met elkaar en allebei laten testen en was niks aan het handje), bij de andere dame hadden we het allebei niet door en kwam ik gewoon los in haar klaar... zelf vond ze het niet zo erg en zei me dat ik gerust kon zijn dat ze clean was.
Heb voor de zekerheid zelf nog een test laten doen en was opnieuw geen probleem.
 
Overigens, ik geil er niet op om in het zaad van mijn voorganger te soppen of dat te willen proeven tijdens het beffen. Ik spreek ook altijd zo vroeg mogelijk af.
 
duidelijk, nee dit is niet wat ik zoek. Vroeg me gewoon af of de dames wel NZC deden, omdat dit in de advertenties staat. Zelf vermijdt ik dit, want wil geen dame bezoeken die dit actief aanbiedt.
 
Dames die adverteren met szc bel ik ook niet. Al denk ik dat iedere dame dvp of niet zich vroeg of laat zonder laat neuken door iemand. Daars ook niks mis mee maar de gedachtes dat er voor me al 5 andere in hebben gesproeid vin ik goor. Maar goed voor alles is een markt blijkbaar. Net als jezelf vrijwillig onder laten pisse door een vrouw, of over je laten kotsen of op je hoofd late poepe.
 
Dat je neukt zonder moet je zelf weten en de desbetreffende DVP ook, iedereen kent het risico. Ik hoop alleen wel dat wanneer zo iemand zich laat laat pijpen zonder condoom door een DVP die bare niet aanbied, er een zeer groot risico is op soa's zoals hepatitis en syfilis die daarbij dus ook weer overdraagbaar zijn op de volgende klanten.
Nou kun je als nzc zijnde denken dat PZC ook voor je eigen verantwoordelijkheid is, maar dit is onder normalen omstandigheden veel meer geaccepteerd dan nzc.
 
Maar tegenwoordig bij een bezoek begin ik eerst mc , en gaandeweg probeer ik te eindigen zonder ( voor spanning of wat dan ook ) en er zijn toch dames die daar in mee gaan, ( en zonder meerprijs ) terwijl in de advertentie toch duidelijk staal alles safe gebeurt. Dus ik denk dat nzc meer voorkomt als we denken , alleen wordt het onder de pet gehouden, en ben je bijzonder, samen met een 10 tal andere.
Vorige week laten testen, met toch wel enkele bare ervaringen achter de rug, en ook met shemale's , waarbij er een volgens eigen zeggen een full load heeft gegeven ( ik in ieder geval wel ) en alles goed volgens de assistente van de huisarts. Ik heb wel de indruk dat het bij shemale's meer voorkomt dan bij dames, bij de shemale groep, toch zelf wel een aantal malen gevraagd voor een rubber, anders was het er niet van gekomen denk ik.

Dus als het in de advertentie staat alles safe, is dat geen garantie dat een andere wandelaar de baby kamer voor je gewit heeft.
 
Ik ga nooit anaal ,wat is nu het verschil tussen beffen en de sapjes oplikken en met je leuter in het kutje zitten zonder condoom ,van dat kan je ook soa krijgen denken ik dan ,een condoom gebruik ik normaal wel ,maar soms is het verstand ver weg bij beiden en flipt hij er wel al eens in (wel redelijke vaste dame waar het gebeurd ) nog nooit iets voor gehad en wandel al meer dan dertig jaar .
 
Een jaartje of 10-12 geleden wel gedaan, maar toen was ik rond de 20 jaar. Bij 1 dame ging ik er zelfs speciaal voor (Aziatisch, in een privéhuis in Rotterdam) en bij twee dames die 'm zelf er gewoon in stopten en dat ik het maar liet gebeuren. Nooit iets extra's voor betaald. Die laatste 2 dames waren ook nog eens leuke - Nederlands sprekende- halfbloedjes van mijn leeftijd die helaas al gauw geen advertentie meer hadden. Was toen (en nog) een nachtwandelaar en deze dames vonden het kennelijk gezellig want bij de ene zat ik gewoon de hele nacht te drinken en bij de andere zetten we een filmpje op?

Een van die dames zou ik heel graag nog eens bezoeken; ze was getint en onder de tattoos en ontving in Dordrecht. Leuk koppies, erg slank.

Maar tegenwoordig weet ik wel beter. Ik neuk niet zonder, tongen hoeft niet maar mag wel en ik bef niet (een enkele uitzondering daargelaten). Blijf graag gezond en vermijd risico's het liefst.
 
Ik weet dat der kerels zijn die er echt op kicken, die willen het liefst soppen in het kwakje van hun voorganger. Dat vinden ze schitterend. Zelf vind ik dat te dol en bloedje, bloedjelink. En over mezelf: natuurlijk wil ik alles netjes en veilig doen, maar in the heat of the moment gaat het (soms) wel is mis, hmmmmmm. Komt nog bij dat ik condooms gewoon heel onprettig vind.

Mijn eerste bare ervaring bij dvp in een bekende Chinese massagesalon was heerlijk, maar achteraf ben ik daar lelijk van geschrokken. Ze vroeg: met of zonder? Ik was toen zo geil dat ik zei: doe maar zonder. Later zei ik wel dat ze heel erg op moest passen daarvoor. Ze zei toen dat klanten alleen maar HJ wilden en dat ze dit nooit deed. Ik voelde me toen zooooo bevoorrecht. ?Na de tweede keer lees ik op een bekend Belgisch forum dat dat vrouwtje en haar collegaatje zich door ie-der-een laten doorsmeren, echt Jan en Alleman! ? Ik heb me toen laten testen, gelukkig clean, maar ik ben daar nooit meer terug geweest.

Ik wil snoepreisjes gaan maken naar Marokko en Azië. In Marokko schijnt het met HIV nog wel mee te vallen, maar in Azië is bare volgens mij echt een deadwish.
In Azie inderdaad de weg naar HIV als je de dames aldaar bare neukt. Markokaanse collega's hangen hun banaan zonder schil in het pruimpje van de dvp. Ik denk dus dat je ook in Marokko beter een rubbertje om kan doen als je een lokale dame aan je sabel wilt rijgen.
 
In Azie inderdaad de weg naar HIV als je de dames aldaar bare neukt. Markokaanse collega's hangen hun banaan zonder schil in het pruimpje van de dvp. Ik denk dus dat je ook in Marokko beter een rubbertje om kan doen als je een lokale dame aan je sabel wilt rijgen.
Ik kom al heel wat jaar in india en ik heb daar al heel wat dames bare geneukt. Ik heb in al die jaren nog nooit iets opgelopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan