Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oral 69, weet niet welke regio en of de dame nog heren zou willen zien?
Woon zelf vlakbij De Efteling, heb eventueel wel interesse voor een 2/3 wekelijkse afspraak als we elkaar leuk genoeg vinden
Dame heeft een gewone baan en als bekende kan ik er af en toe nog wel heen. Is even snel gezien ook een 250 km bij jou vandaan en ze ontvangt niet meer. Kans lijkt mij klein. Als ze nog weer eens gaat adverteren misschien.
 
Beste Vixen, is dat echt zo? Dit is nieuw voor mij. Ik dacht dat het er vrij vlot uitliep en zeker als ze de douchekop erop zet. Ik kwam hierop omdat ik begrepen heb dat als een vrouw zwanger wil raken, ze haar benen op moet trekken, haar bekken moet kantelen en een tijd zo moet blijven liggen, anders lekt het sperma even hard weer weg. Als ik jouw woorden nu lees dan blijft het sperma echt hangen bovenin de vagina terwijl de vrouw zit, staat of loopt. Ik geloof je want jij bent een vrouw, maar werkt het echt zo? Ik ga eens een paar plaatjes bekijken van de vrouwelijke anatomie.
Serieus? 🙈
Vrouwen die bare aanbieden sla ik over. Geen behoefte aan. Zou er ook niet van kunnen genieten want het zou tussen mijn oren gaan zitten.
Een keer eentje gehad die me smeekte om haar bare te neuken. Niet gedaan. Ze verontschuldigde zich daarna. Keer daarna weer. Zelfde verhaal. Daarna niet meer geweest. Geen zin in Shit of om vader te worden weer.
 
Je leest dan argumenten dat ze vrouwen kennen die het zelf graag willen. Die zijn er ook, vaak met een persoonlijkheidsstoornis of andere psychische problemen. Ook dan mag je daar als klant iets van vinden, als je merkt dat iemand niet de weerbaarheid heeft om voor zichzelf de beste keuze te maken.
Wat mensen privé doen moet iedereen zelf weten, maar hier heb je te maken met een klant-provider relatie.
Ik weet niet welke dames jij bezoekt ( geen denk ik) En als je het WEL doet dan bezoek je gezien jouw visie op DVP alleen dames van 300 € per uur toch?
Want daaronder vind je het te goedkoop.
En daar kom je vaak vrouwen met persoonlijkheidsstoornis tegen?
Nou ik kom die zelden tegen. Bezoek je toch de verkeerde DVP s.
 
Tja, zo kun je alles wel wegzetten als 'niet waar', als het maar past bij je eigen wereldbeeld. Misschien moet je eens vragen aan zo'n dame, als ze de vrijheid voelt om eerlijk te antwoorden, of ze liever met condoom neukt of zonder? Soms levert het een interessant gesprek op. 😉
 
Tja, zo kun je alles wel wegzetten als 'niet waar', als het maar past bij je eigen wereldbeeld. Misschien moet je eens vragen aan zo'n dame, als ze de vrijheid voelt om eerlijk te antwoorden, of ze liever met condoom neukt of zonder? Soms levert het een interessant gesprek op. 😉
Zonder condoom is een verdienmodel.
Sexwerkers zullen dat benutten.
Gelukkig heb ik de meeste sex met niet-sexwerkers/amateurs dan met dames met een website.
In t Schipperskwartier trouwens alles altijd met condoom, kun je er zo in als de dame je hard gepijpt heeft. Tijd is wat beperkter daar haha
Tja, zo kun je alles wel wegzetten als 'niet waar', als het maar past bij je eigen wereldbeeld. Misschien moet je eens vragen aan zo'n dame, als ze de vrijheid voelt om eerlijk te antwoorden, of ze liever met condoom neukt of zonder? Soms levert het een interessant gesprek op. 😉
Ging hier over persoonlijkheidsstoornissen dacht ik.
 
Sekswerkers werken voor geld niet voor genot met mannen die ze prive voorbij zouden lopen
In z'n algemeenheid wel maar met name op gangbanggebied zijn er ook dames die van hun hobby hun beroep hebben gemaakt. Zo ging Spermarie onlangs tussen haar vele gangbangs in gewoon op sexvakantie naar Cap d'Agde en de onovertroffen Dian was al een "hoe meer mannen hoe liever" gangbangfenomeen voor ze besloot dat ze het aangename (gebangd worden) met het nuttige (geld verdienen) kon verenigen.

Esther deed in Bananas tijdens de "Gangbangfriends meets Mariska girls" mega gangbang wat Dian voorheen onbetaald bij club Monique deed, als eerste het matras op, zonder pauze uren loos gaan en als laatste er weer af en pas tevreden als de hele tent (>80 man) er meermaals overheen was gegaan. Esther, die als enige geen enkele pauze nam en tegen het eind verzuchtte "ik wou dat ik jullie mee naar huis kon nemen" noemde het bij het afdouchen de geilste party die ze ooit had meegemaakt" met de toevoeging "het lijkt wel of ze steeds beter worden". Dan is poen echt niet je belangrijkste drijfveer hoor. Het een hoeft het ander dus niet uit te sluiten.

Onderstaand een kort fragment uit het verslag dat ik destijds voor Hookers schreef van wat ook mijn geilste party ooit was (op Dian en Dominic na dan wellicht).....

"Natuurlijk namen ook de dames van gangbangfriends op een x moment een welverdiende break, nou ja, de meesten dan want toen ik het buffet in de engelse kamer opnieuw met een bezoekje wilde vereren viel mij direct de onverwacht grote groep mannen op die daar al stond. Al snel werd me duidelijk dat hun interesse niet in eerste instantie naar het eten uit ging (dat er ook toen nog deels onaangeroerd bij stond) maar naar een dame die zich op haar hurken zittend binnen de cirkel mannen bevond en druk bezig was een van hen te pijpen. Het bleek ESTHER te zijn (je weet wel de Esther die in deel 2 van mijn verslag in no time een heel regiment kerels er door heen had gejaagd en zelfs in de doucheruimte nog een priveparty voor elkaar had weten te boxen) die Esther dus die al pijpende en tegen de klok in de duidelijke intentie had om hoogst persoonlijk de hele kring kerels af te werken (je had het met recht een draaiend buffet kunnen noemen).

Nadat de organisatie haar had verzocht een ander plekje op te zoeken (omdat de almaar groter wordende kring mannen de toegang tot het echte buffet inmiddels ernstig belemmerde) begaf ze zich naar haar vaste stekkie in kinky met in haar kielzog een flinke schare wandelende erecties. Ik nestelde me als voorheen aan haar hoofdeinde waarop ik een inmiddels vertrouwd beeld zag..... Esther op haar rug liggend met zijdelings 2 rijen erecties die keurig op rij promoveerden van hand aangedreven reserve naar mondvuller (een duotaak waarbij 2 palen om en om in Esthers mondje gleden of deze stevig swaffelden) met als uiteindelijke bestemming (nadat een brevet van vermogen was afgegeven in de vorm van een omgeritst condoom) een stevig robbetje afneuken met afsluitend vuurwerk. Esther genoot zichtbaar van deze ritsende verkeersstromen (wat mij bijzonder bekoorde) maar wat spuitende pikken en bukkake betreft (mijn persoonlijke fetish) zat ik helaas in minder gunstig vaarwater. Alle heren hielden zichzelf keurig in de hand en zonder happy little accidents haalde de ene na de ander paal zonder morsen de eindstreep. Vroeger dan wellicht verstandig was verliet ik dit perpetuum mobile teneinde mijn geluk elders te beproeven"
 
Laatst bewerkt:
In z'n algemeenheid wel maar met name op gangbanggebied zijn er ook dames die van hun hobby hun beroep hebben gemaakt. Zo ging Spermarie onlangs tussen haar vele gangbangs in gewoon op sexvakantie naar Cap d'Agde en de onovertroffen Dian was al een "hoe meer mannen hoe liever" gangbangfenomeen voor ze besloot dat ze het aangename (gebangd worden) met het nuttige (geld verdienen) kon verenigen.

Esther deed in Bananas tijdens de "Gangbangfriends meets Mariska girls" mega gangbang wat Dian voorheen onbetaald bij club Monique deed, als eerste het matras op, zonder pauze uren loos gaan en als laatste er weer af en pas tevreden als de hele tent (>80 man) er meermaals overheen was gegaan. Esther, die als enige ook non stop door ging tijdens de pauze, noemde het de geilste party die ze ooit had meegemaakt" met de toevoeging "het lijkt wel of ze steeds beter worden". Dan is poen echt niet je drijfveer hoor. Het een hoeft het ander dus niet uit te sluiten.
Ik ben pas kort lid, loop al heel veel jaren mee in de wandel wereld, en toch gaat er een wereld voor me open.
 
Op wat voor manier gaat er een wereld voor jou open?
Ik ben niet van bare en niet van gangbang. Kan me niet voorstellen dat ik van gang bangs heet word en heb het altijd als enigzins respectloos naar de DVP ervaren, ondanks dat ik DVP's heb gesproken die aangaven dat er juist veel respect naar de dame is. Nu ik dit volg en lees moet ik mn mening bijstellen. GB' s zijn nog steeds niet voor mij, maar het is goed en leuk om te lezen dat ook dit door een aantal met plezier wordt ervaren. Dat het soms ook bare is dat maakt mij niet uit, moet iedereen lekker voor zichzelf weten.
 
Ik ben niet van bare en niet van gangbang. Kan me niet voorstellen dat ik van gang bangs heet word en heb het altijd als enigzins respectloos naar de DVP ervaren, ondanks dat ik DVP's heb gesproken die aangaven dat er juist veel respect naar de dame is. Nu ik dit volg en lees moet ik mn mening bijstellen. GB' s zijn nog steeds niet voor mij, maar het is goed en leuk om te lezen dat ook dit door een aantal met plezier wordt ervaren. Dat het soms ook bare is dat maakt mij niet uit, moet iedereen lekker voor zichzelf weten.
Ik heb ook nooit begrepen wat er leuk is aan een gangbang voor een man, ik wil dames voor mezelf alleen😋
Kan me niet voorstellen dat ik van gang bangs heet word en heb het altijd als enigzins respectloos naar de DVP ervaren, ondanks dat ik DVP's heb gesproken die aangaven dat er juist veel respect naar de dame is
Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat de dvp het als respectloos ervaart, zal wel een soort fetisj voor de dame zijn om door een groep mannen genomen te worden en anders is het een euro fetisj ;)
 
Laatst bewerkt:
Als een dame nzc aanbiedt, dan weet ik het graag want dan weet ik bij wie ik niet wil gaan. Sommige wandelaars en dames hebben geen schrik (en een paar doen zelfs stoer) tot ze iets ernstig krijgen en dan stilletjes van het toneel verdwijnen, waarschijnlijk door schaamte? Dit doet volgens mij het probleem kleiner lijken dan wat het in werkelijkheid is.
 
Wel, de vraag is : "Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?"

Af en toe, zijn er DVPs die me bare seks aanbieden., zonder dat ik het vraag.

Het wordt een kwestie van vertrouwen tussen DVP en Klant.

In bekende Huizen van Plezier, waar hygiene gegarandeerd is, aanvaard ik het graag : DVPs vragen geen Euros meer, en met haar heb ik nooit een SOA gehad.

In plekken waar hygiene twijfelachtig blijkt, aanvaard ik het nooit..

Een paar keren maakte ik een faut. Fauten maken is menselijk, hé? - Maar verbetering volgt : toen ik met het beffen begint en dat het "gefermenteerde" riekt (het gebeurde twee keren in mijn 50 jaren als hoerenloper), dan ga ik terug in mijn kleding, en thuis terug.

Nu, met Minaressen, One-Night-Stands, Huisvrouwen die graag seksen zonder betaling te vragen, enz, heb ik nooit geen SOA gehad.

Nu, of course, ben ik kieskeurig : vrouwen die op vakantie naar sekstouristen landen zijn geweest, vermijd ik.

Niet alleen maar mannen gaan graag op seks vakantie naar Thailand, Marokko, enz...

Alleengaande vrouwen gaan ook graag op seks vakantie naar Tunesië, Senegal, enz...

:unsure:😊🙃😉
 
Ik ben tot nu toe negen keer een raam binnengestapt, maar het is me nog niet gelukt klaar te komen op een andere manier dan door middel van mijn eigen hand, dan wel door afgetrokken te wórden door de dame. Nu komt het soms bij me op: zou het een optie zijn eens bij een dame te gaan die bare aanbiedt, moest het me nooit lukken mét condoom klaar te komen op de door de evolutie bedoelde plaats? Uiteraard kunnen er nog andere redenen zijn waarom het me niet lukt, zoals stress en gebrek aan ervaring. Dat bare seks, zeker met een dame die zoveel anderen tussen haar benen krijgt, risico's inhoudt, weten we allemaal, maar er zijn genoeg andere dingen die behoorlijk gevaarlijk zijn en niettemin door velen beoefend worden.
 
zou het een optie zijn eens bij een dame te gaan die bare aanbiedt, moest het me nooit lukken mét condoom klaar te komen op de door de evolutie bedoelde plaats?
(Indien je het risico bewust neemt) zeker grote kans op succes!
Ik heb het een keer beleefd met Rita die met regelmaat in Amsterdam werkt en ook eens met een Chinese masseuse die ik in de salon leerde kennen en bij wie ik inmiddels thuis welkom ben. Na die twee keer heb ik me wel laten testen en heb gelukkig niets opgelopen.
Een aangename sensatie waar ik vanwege de relatieve onveiligheid geen gewoonte van maak.
 
Het zit allicht allemaal tussen de oren...
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het probleem dan voor jou minder 'reëel' is...
Maar... wel of niet condoom gaat dat wellicht niets oplossen... maar verhoogd wél aanzienlijk het risico op SOA's!
Idd plus de pil spiraaltje kan ook falen. Ik voel mij veel veiliger met condoom dan zonder en ik ben zeker dat de dvp haar ook veiliger voelt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan