Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt, maar die wet in Duitsland is echt een grap, valt totaal niet te handhaven en een bezoekje aan het nzcforum maakt al snel duidelijk dat Duitsland nogsteeds een paradijs is voor bare liefhebbers. In Nederland is illegale prostitutie ook verboden, maar toch heeft zo'n 99% op kinky en sexjobs geen vergunning, en toch bezoeken wij hen. Zal me trouwens niets verbazen als wij dan ook strafbaar bezig zijn door hieraan mee te werken.

Dit soort wetten dienen voor mij en vele anderen dan ook niet als een moreel kompas, het bepaald niet of iets 'goed' of 'slecht' is. Sommige wetten zijn er gewoon om gebroken te worden, omdat men zich hier niet aan willen houden. Denk aan de maximumssnelheid van 100km/u overdag regel in verband met klimaatdoelen. Kijk om je heen en dan zul je zien dat iedereen alsnog 120km/u rijdt.


In Frankrijk worden condooms wel vergoed. Ik keek laatst een video waarin Rutte de vraag kreeg of hij hier ook naar zou kijken, maar hij vertelde de journalist dat er grote problemen zijn in het land en dit dus even geen prioriteit is. Zal in de toekomst vast veranderen.
En hoeveel condooms per week krijgen de Fransen vergoed?
 
Laten we wel zijn, in Duitsland is betaalde seks zonder condoom gewoon verboden, https://nos.nl/op3/artikel/2017279-condoomplicht-voor-duitse-hoerenlopers .

Het is natuurlijk ook gewoon niks nieuws dat overheden risico's met wetten beperken, zoals je ook niet zonder autogordel mag rijden en niet zonder licht in het donker mag fietsen. En toen de veiligheidsgordel werd ingevoerd klaagden mensen ook steen en been dat rijden zonder gordel veel lekkerder was.

De één vindt zulke wetten terecht en de ander vindt ze betuttelend, hoe dan ook, het is allemaal niet zonder precedent.

Wat ik me dan toch afvraag, waarom zouden mensen in welke risicogroep dan ook wel prep vergoed krijgen maar niet condooms? Ik snap dat onze koningwillempie daar niet mee geholpen is met z'n bare sex hobby, maar uiteindelijk gebruik ik die condooms net zo goed voor m'n gezondheid en om hogere zorgkosten later te voorkomen, en ik denk dat iedere expert ook condooms zou aanbevelen over prep, of mis ik nou iets?
Dit klopt theoretisch natuurlijk als een bus. Echter,

1. Bij man-to-man seksfeestjes (waar ook getrouwde mannen komen) worden vaak drugs gebruikt waardoor de risicoperceptie vervaagd.

2. Zelfde bij transen.

3. Bij illegale praktijken wordt soms druk uitgeoefend. Niet alle partners kunnen even goed nee zeggen - dus bare

4. Ingeval van sex en drugs wordt ook de grens makkelijk over gegaan.

Het gaat er dus met name om die momenten waar het gros van de mensen zich niet mee bezig houdt maar daar wel mee besmet kan raken omdat 1-4 zich nu eenmaal niet in een vacuüm afspeelt.

Dus als je het toch niet kunt laten gebruik dan Prep zodat het doorlekken naar de rest van de populatie beperkt blijft. Het Prep programma is met name gericht op het beschermen van de populatie.
 
En hoeveel condooms per week krijgen de Fransen vergoed?
Niet even opgezocht?

Om soa's en ongewenste zwangerschappen onder jongeren tegen te gaan, worden in Frankrijk condooms vanaf 2023 gratis verstrekt voor jongeren van 18 tot 25 jaar. Vanaf 1 januari kunnen zij het voorbehoedsmiddel gratis afhalen in apotheken door het hele land.
Sinds 2018 wordt een gedeelte van de prijs van condooms voor mannen al vergoed, mits daarvoor het recept van een arts of verloskundige kan worden getoond.
Het gaat dan om een dekking van 60 procent in de basisverzekering. De overige kosten werden tot nu toe alleen gedekt voor aanvullend verzekerden. Dat verandert dus vanaf 1 januari en ook het recept van een arts is dan niet langer nodig.

In Frankrijk wordt het vanaf 1 januari mogelijk om gratis condooms te krijgen als je tussen de 18 en 25 jaar oud bent. De voorbehoedsmiddelen zullen via apotheken te ontvangen zijn. Het initiatief moet ervoor zorgen dat het aantal jongeren met een seksueel overdraagbare aandoening (soa) afneemt.

'Preventierevolutie'

De Franse president Emmanuel Macron zegt dat er een "kleine preventierevolutie" nodig is, omdat steeds meer jongeren te maken krijgen met een soa. Dat meldt de NOS. Volgens de statistieken is het aantal soa's in Frankrijk in 2020 en 2021 met ongeveer 30 procent toegenomen.

Huidige regeling

De maatregel om condooms gratis te maken gaat een stap verder dan de geldende initiatieven waarmee de Franse bevolking gestimuleerd wordt om veilige seks te hebben. Momenteel mensen in Frankrijk namelijk 60 procent van de condoomkosten van twee merken terugkrijgen via de zorgverzekering, mits ze een briefje van de huisarts hebben. Bij een aanvullende verzekering is er kans op een volledige dekking van het uitgegeven bedrag aan condooms.
 
Klopt, maar die wet in Duitsland is echt een grap, valt totaal niet te handhaven en een bezoekje aan het nzcforum maakt al snel duidelijk dat Duitsland nogsteeds een paradijs is voor bare liefhebbers. In Nederland is illegale prostitutie ook verboden, maar toch heeft zo'n 99% op kinky en sexjobs geen vergunning, en toch bezoeken wij hen. Zal me trouwens niets verbazen als wij dan ook strafbaar bezig zijn door hieraan mee te werken.

Dit soort wetten dienen voor mij en vele anderen dan ook niet als een moreel kompas, het bepaald niet of iets 'goed' of 'slecht' is. Sommige wetten zijn er gewoon om gebroken te worden, omdat mensen zich hier niet aan willen houden. Denk aan de maximumssnelheid van 100km/u overdag regel in verband met klimaatdoelen. Kijk om je heen en dan zul je zien dat iedereen alsnog 120km/u rijdt.


In Frankrijk worden condooms wel vergoed. Ik keek laatst een video waarin Rutte de vraag kreeg of hij hier ook naar zou kijken, maar hij vertelde de journalist dat er grote problemen zijn in het land en dit dus even geen prioriteit is. Zal in de toekomst vast veranderen.
Duitsland is een sex land dat is niet zo als in belgië en nederland. In duitsland zie je overdag reclames over condooms, potentie middelen,sex speeltjes. Achter 12 uur snachts heb je daar nog nog nacht tv met reclemes voor telefoon sex camsex. datingsites voor one night stands.

Voor de mensen die de nieuwe mama nog kennen van op tv dat speelt daar nog. En iedereen mag daar aan mee doen ook sex werkers. Het mooie daar aan is dat de mensen zien dat dvp´s en alle sexwerkers dat dat gewone mensen zijn. Wat hebben we hier non en pater tv en een groot taboe rond sex
 
Ja, maar wacht even jongens: ze douchet toch daarna en plast toch uit? Zelfs in de meest dubieuze salons waar het gebeurde kwam na afloop het bekende teiltje tevoorschijn en zat ze op haar hurken het poesje te kuisen. In de betere salons waar het gebeurde ging de douchekop erop en trok ze haar lipjes beneden opzij. Het lijkt me toch sterk dat zo'n DVP zich helemaal niet wast en dat jij het kwakje van je voorganger aan het uitlikken bent. Of ben ik nou naief?
Meeste wassen zich prima. Van de week nog in een privé sauna BJ gehad met condoom daarna alleen beffen en vingeren, niet geneukt want hij wilde niet en klaargekomen op buik. Dus van onder nauwelijks vies te nemen. Roemens meisje ging zich alsnog volledig en uitgebreid uitspoelen, meer dan ik mijn vrouw ooit heb zien doen. Mss om de aardbeigeur van condoom weg te krijgen? Als jij voor mij was geweest had ik gezegd laat maar is wel goed; alleen washandje over de buik hahaha!
 
Resistentievorming doet zich voor bij onvoldoende controle, als je onwetend HIV hebt opgelopen en tegelijkertijd PREP slikt kan het virus namelijk resistent worden. Wanneer je PREP slikt word je echter om de 3 maanden getest op HIV zodat dit niet kan gebeuren. Ook krijg je de medicatie niet mee zonder negatief te testen op alle SOA's.

Je mag de pillen overigens iedere dag slikken of alleen rondom sex momenten. Dat vormt geen probleem.




Het nadeel is dat het geld kost, de pillen en controles bij elkaar.
@el niño mimado!
Klopt wat @koningwillempie verteld. Als je al hiv besmet bent, dan zal PrEP sneller resistentie in de hand werken. Een ander nadeel, ter aanvulling, is dat de seroconversie vertraagd kan zijn. Je kunt dus negatief blijven testen (ook na de windowfase) terwijl je al wel positief bent. Je kunt dan ook besmettelijk zijn. Vooral de bloedbanken zijn hier bang voor.
 
Gebeurt het wel eens dat een DVP in verwachting raakt van bare seks met haar klanten? Ik neem aan dat degene die het aanbieden, gewoonlijk de pil nemen of op een andere manier zorgen dat ze niet zwanger raken, maar die middelen bieden niet altijd 100 % garantie. Ze kan al eens een pil vergeten te nemen bijvoorbeeld, en er zal waarschijnlijk wel één enkele zo onverstandig zijn om met onbedoelde zwangerschap geen rekening te houden.
 
Sinds December aan PREP. Moet zeggen dat spul is wel geweldig, echt nul stress voor HIV na een dame bare volgeblaft te hebben. Ook meteen een trans geneukt nu ik toch veilig ben. 2 pillen van te voren en 2 pillen de dagen erna.

Ik zou zeggen vooral toegankelijker maken dat spul 👍 Dan blijft het ook veilig voor mensen die gewoon geen condoom willen gebruiken (ikke) en het beschermt de dame tevens ook.
Dames die NZC aanbieden en dag in, dag uit onveilige sex hebben met meerdere (helaas grotendeels niet geteste klanten) zowel oraal, vaginaal als anaal lopen ongekende risico's op zowel HPV besmetting wat tot baarmoederhalskanker en keelkanker leidt, alle soa's in zowel hun mond/keel, vagina als anus......Hiv is daarbij hun minste risico
 
Gebeurt het wel eens dat een DVP in verwachting raakt van bare seks met haar klanten? Ik neem aan dat degene die het aanbieden, gewoonlijk de pil nemen of op een andere manier zorgen dat ze niet zwanger raken, maar die middelen bieden niet altijd 100 % garantie. Ze kan al eens een pil vergeten te nemen bijvoorbeeld, en er zal waarschijnlijk wel één enkele zo onverstandig zijn om met onbedoelde zwangerschap geen rekening te houden.
Het zou mij niks verbazen, denk dat je niet moet verwachten dat de dame in kwestie heel erg voorzichtig is met de anticonceptie, als je zonder condoom doet weetje wat er van kan komen. Hetzelfde geldt als je met een leuke dame van je werk een slippertje maakt. Vaak zijn dat juist de verkeerde momenten In het leven, met de verkeerde keuzes. De abortus klinieken zitten vol met dergelijke gevallen..
 
Het zou mij niks verbazen, denk dat je niet moet verwachten dat de dame in kwestie heel erg voorzichtig is met de anticonceptie, als je zonder condoom doet weetje wat er van kan komen. Hetzelfde geldt als je met een leuke dame van je werk een slippertje maakt. Vaak zijn dat juist de verkeerde momenten In het leven, met de verkeerde keuzes. De abortus klinieken zitten vol met dergelijke gevallen..
dan ben je nog nooit in azie geweest :)
 
Mijn zusje is dan wel geen hoer, maar haar drie zwangerschappen gingen dwars door de pil heen. 💯% garantie geeft die anticonceptie pil dus niet.

:oops: Zeker dat ze dat pil wel juist nam? Dit verhaal doet me denken aan een film die ik meer dan drie jaar geleden zag, The Invisible Man. Daarin is te zien dat een vrouw een seksuele relatie met een man heeft, maar ze wil geen kinderen. Hij mag het zonder condoom doen, maar zij slikt de pil om niet zwanger te worden. Na een tijd blijkt ze tóch in verwachting te zijn. Ze begrijpt er niets van.

Dan blijkt dat de man haar pil steeds verwisseld heeft voor een neppil, met het logische gevolg.

Uiteraard zou het in de praktijk vrijwel onmogelijk zijn haar echte anticonceptiepil te verwisselen voor een neppil zonder dat ze merkt dat er iets niet klopt. Je zou dan een pil moeten hebben die qua vorm juist hetzelfde is én in exact dezelfde verpaking zit. Je zou ook in haar spullen moeten kunnen zitten zonder dat ze het merkt.

Zowat onmogelijk in het echt dus.
 
Hier is een Copy/paste van de informatieve post door BigBenny, over de waarschijlijkheid van het oplopen van een SOA, of een vrouw zwanger maken, met bare seks :

Iedereen beslist zelf of hij/zij aan een "bare" event deelneemt en als je de statistieken leest, zijn de kansen eerder klein.

MAAR ... die statistieken zijn cijfers over de ganse bevolking heen, dus inbegrepen babies, bejaarden, mensen in een strikt monogame relatie en iedereen die alleen met condoom aan vrijt.

Uiteraard zullen de cijjfers binnen de groep van de deelnemers aan "bare" events veel en veel hoger liggen. Hoe hoog? Ik zou het niet weten. Ik denk niet dat dit ooit werd onderzocht. In dit artikel wordt de kans op overdracht van een STD bij onbeschermde sex met een besmet persoon op 30% geschat. Helaas staat er geen verwijzing naar wetenschappelijke literatuur bij. En die 30% geldt enkel indien je partner besmet is. Maar niemand die weet hoe hoog de besmettingsgraad is binnen de groep "bare neukers" 1%, 5%, 10%; ... Het blijft Russische roulette maar je weet niet hoeveel patronen er in de revolver zitten.

Dit artikel geeft wat meer basis-cijfers. Er wordt in berekend (per type STD) hoeveel keer je gemiddeld onbeschermde sex moet hebben eer je die bepaalde STD oploopt. Hier zijn de cijfers gebaseerd op de algemene bevolking die sexueel actief is maar dus weer niet op de groep mensen die geregeld aan bare events deelnemen.

  • Chlamydia: 33 keer
  • Gonorroe: 81 keer
  • Syphilis: 890 keer
  • HPV: 8 keer
  • Herpes: 18 keer
  • HIV: 332 keer (maar veel hoger risico bij anale sex)
  • Zwangerschap: 75 keer (Dit is natuurlijk geen STD, maar geeft een indruk van de tijdsperiode: een gemiddeld koppel komt aan dit aantal in ongeveer een jaar.)
Ik lees in heel wat recensies van deze "bare" feestjes dat het sperma er bij de dames uitloopt. Weet dan wel dat je elke keer dat je die dame op zulk moment onbeschermd neukt, eigenljk met al haar voorgaande partners van die avond sex hebt. Dus als de dame al vijf donaties heeft ontvangen en dan steek jij jouw pik er ook nog eens in, dan telt dat voor 5 keer in bovenstaande tabel. Als je dan in overweging neemt dat de kans dat er een besmette persoon rondloopt een stuk hoger is dan in de algemene bevolking, dan is het risico op herpes, HPV of chlamydia plotseling helemaal niet zo ver af meer.

En ja, er zullen commentaren komen van leden die zeggen dat ze al jaren en jaren onbeschermde sex hebben en nog nooit iets hebben opgelopen. Goed voor hen en ik hoop dat ze nog jaren in goede gezondheid verder mogen doen. Maar zoals er mensen zijn die regelmatig iets winnen op de lotto en anderen die nooit iets winnen, zo is ook het (on)geluk ongelijk verdeeld in de loterij van de STDs.

Origineel : https://www.girlsreview.nl/threads/elle-naturelle.9195/page-2#post-490283
 
Nou ik denk dat ze er liever niet waren geweest. Een kind wil toch niet het kind zijn van een moeder die sex voor geld heeft en een vader die betaald voor sex....
Tussen dit en je kruistocht in een ander topic om te bewijzen dat '90%' van de prostitutie gedwongen is en hoe vreselijk het allemaal is, vraag ik me echt af waarom je zelf dvp bent. Als je dat al bent.
 
Mijn zusje is dan wel geen hoer, maar haar drie zwangerschappen gingen dwars door de pil heen. 💯% garantie geeft die anticonceptie pil dus niet.
DRIE zwangerschappen door de pil heen? Eén geloof ik nog wel, maar drie is bij goed gebruik van de pil statistisch gezien onmogelijk. Conclusie: het lag niet aan de pil, maar aan je zus die niet wist hoe ze de pil normaal moest innemen.
 
DRIE zwangerschappen door de pil heen? Eén geloof ik nog wel, maar drie is bij goed gebruik van de pil statistisch gezien onmogelijk. Conclusie: het lag niet aan de pil, maar aan je zus die niet wist hoe ze de pil normaal moest innemen.
Dat weet ze wel degelijk, 'tis een kutwijf, maar zeker niet achterlijk.
De 1e heeft ze overigens laten aborteren. Statisch zal ze steeds aan de verkeerde kant van de weegschaal hebben gelegen, maar er waren bij alle 3 externe factoren aanwezig. Haar ettertjes zijn inmiddels een jaar of 25, het fijne van de omstandigheden kan ik me niet meer herinneren. De communicatie liep toen al via onze ouders.
 
Ik ben het nu niet van plan, want vind het te gevaarlijk qua ziektes en zo. Maar, stel dat ik te weten zou komen dat ik hoogstwaarschijnlijk nog slechts één of twee jaar zal leven (denk aan kanker en dergelijke), dan zou ik, als ik de kans kreeg, het zeker eens zonder condoom doen bij een DVP. Ooit wil ik nzc toch ervaren, en uiteindelijk hebben we allemaal maar één zekerheid in ons leven. Als ik het voordien met geen enkele andere condoomloos gedaan heb, vorm ik persoonlijk voor de dame in kwestie trouwens toch ook weinig gevaar? 🤔

Zo'n wet als in Duitsland lijkt me in de praktijk vrijwel niet te handhaven. Hoe gaan ze controleren of de klant een rubbertje gebruikt? Agenten achter de gordijnen laten kijken? 😱
 
Laatst bewerkt:
Condooms tellen en kijken of de aangifte inkomstenbelasting ook gelijk klopt :unsure:
Maar wat als er dan een geknapte tussen zit? Gebeurd helaas ook soms.

Ik doe zelf geen bare gewoon omdat ik het veel te riskant vind. Snap op persoonlijk niet dat er dames zijn die dit doen. Ze zetten hun hele gezondheid op het spel zo zonde, en dat voor wat extra geld.
 
Wat twee volwassen mensen in onderling overleg en zonder dwang met elkaar doen is hun zaak.

Precies, zo denk ik er ook al mijn hele leven over! (y)(y) Wetten moeten dienen om mensen tegen anderen te beschermen, níet tegen zichzelf, of tegen daden van anderen waar ze zélf om vragen. Daarom vindt ik een condoomplicht bij betaalde seks echt zo'n belachelijke, betuttelende en moeilijk controleerbare regel. Wat mij betreft, zouden er overal ter wereld mensen als John Stuart Mill in de politiek mogen zitten.

Het is natuurlijk ook gewoon niks nieuws dat overheden risico's met wetten beperken, zoals je ook niet zonder autogordel mag rijden en niet zonder licht in het donker mag fietsen. En toen de veiligheidsgordel werd ingevoerd klaagden mensen ook steen en been dat rijden zonder gordel veel lekkerder was.

Ik heb van mijn leven nooit een auto bestuurd, enkel als passagier erin gezeten. Toch begrijp ik niet goed wat velen zo vervelend vinden aan een gordel dragen in een wagen. In een wagen is het toch niet de bedoeling heen en weer te lopen? 🤔 Ik voel me tegenwoordig ongemakkelijk in een rijdende auto als ik geen gordel om heb. Toch vind ik de gordelplicht een wat betuttelende regel. Dat je in het donker een licht op je fiets en op elk ander vervoermiddel moet hebben, is een ander verhaal. Want in dat geval gaat het níet uitsluitend om je eigen veiligheid.

Loop je bij neuken MET condoom eigenlijk aanzienlijk meer risico op ziektes als je het doet met een dame die veel bare seks met veel verschillende anderen heeft, dan bij een dame die uitsluitend seks MET condoom heeft?
 
Ik heb een vaste dame die niet met nzc adverteert maar gewoon niks lekkerder vindt dan voelen hoe ze volgespoten wordt, alles bij de prijs in, niks extra geld :cool:
Dat is heel fijn voor jou, maar ik vind het ongelofelijk gevaarlijk. Al een keer meegemaakt dat een collega had geneukt zonder en dat de klant aan de deur kwam om te melden dat hij een soa had. Echt mij niet gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan