Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je zou ook kunnen beredeneren dat het nogal respectloos is van de dame om je pik er zomaar zonder dat je het door hebt er onbeschermd in te duwen. Niet iedere wandelaar is daar zomaar van gediend, dus even vragen is wel zo netjes. Als het hier op het forum gemeld wordt is het altijd met trots of in een stoer verhaal, dus ik begrijp in die zin de opmerking van @Rondwandelaar wel.
 
Je zou ook kunnen beredeneren dat het nogal respectloos is van de dame om je pik er zomaar zonder dat je het door hebt er onbeschermd in te duwen. Niet iedere wandelaar is daar zomaar van gediend, dus even vragen is wel zo netjes.
Een gedurfde actie die ze waarschijnlijk alleen doet als ze aanvoelt dat die geste 95% waarschijnlijk zal worden gewaardeerd.
 
Ik heb nu een vriendin waar ik het zonder mee doe, in het begin deden we het wel met condoom. Het voelt zonder wel wat fijner aan.

Maar bij dvp's zou ik voor dat klein beetje extra genot, absoluut niet het risico willen lopen op een vervelende soa, die misschien levenslang bij je blijft.
Ja! Is een beetje zoals rijden zonder veiligheidsgordel...
Gaat prima tot je bij een frontale aanrijding door de voorruit gaat!
(wel, de vrachtwagen chauffeur raakte niet echt 'door' de voorruit... en de ruit zag er behoorlijk beschadigd uit... Maar je had de chauffeur moeten zien!)
 
Het is grensoverschrijdend en een vorm van seksueel geweld naar jou als persoon.

Je kunt als klant ook behoorlijk in de problemen komen als je een nietsvermoedende relatie hebt.
Oh, met die laatste categorie heb ik geen medelijden; moeten ze hun vrouw maar niet bedriegen.

Het gaat mij dan ook niet erom dat dit zonder samenspraak met/ tegen de wil van de klant in gebeurt. Vaak lees je van die verhalen die inderdaad doen denken aan stoerdoenerij. 'Ze deed hem er stiekem zonder condoom in', waarmee ze eigenlijk willen zeggen 'ze wordt zó geil VAN MIJ dat ze mij zonder condoom wil'. En daar geloof ik dus vrij weinig van.
 
Als het andersom gebeurd wordt het gezien als verkrachting. Dus waarom zouden we onderscheid maken?
Omdat het geen verkrachting is.
Verkrachting:
Iemand kan je mond, vagina of anus ongewild binnendringen met een penis, vinger of een voorwerp. Dit valt allemaal onder verkrachting. Ben ik verkracht? Je bent verkracht als iemand onder dwang jouw lichaam is binnengedrongen met een penis, vinger of een voorwerp.

Wanneer is er sprake van aanranding of verkrachting (seksueel geweld) ?

Als seksuele handelingen zijn afgedwongen door geweld of dreiging met geweld, dan spreken we van aanranding of verkrachting. Ook bij zware psychische druk of misbruik van een afhankelijkheidsrelatie kan sprake zijn van aanranding of verkrachting, net als wanneer de dader het slachtoffer eerst weerloos heeft gemaakt met alcohol of drugs. Onder aanranding vallen alle gedwongen seksuele handelingen behalve seksueel binnendringen. Bij verkrachting is sprake van seksueel binnendringen. Voor een veroordeling voor seksueel binnendringen van een kind onder de twaalf jaar hoeft niet bewezen te worden dat er geweld of een andere vorm van dwang is gebruikt. Het misdrijf heet dan niet verkrachting, maar er staat net zo veel straf op als bij verkrachting.
 
Aanranding.. verkrachting... whatever.
;-)
Ik zie het al voor me.

Edelachtbare, ik bezocht haar en gaf haar €150 voor pijpen, neuken, tongzoenen, vinger in mijn kont.

Echter: op gegeven moment werd ik door haar aangerand!

Heel erg, ik sta ervan te trillen edelachtbare want daar was ik niet van gediend!
 
Laatst bewerkt:
;-)
Ik zie het al voor me.

Edelachtbare, ik bezocht haar en gaf haar €150 voor pijpen, neuken, tongzoenen, vinger in mijn kont.

Echter: op gegeven moment werd ik door haar aangerand!

Heel erg, ik sta ervan te trillen edelachtbare want daar was ik niet van gediend!
Je maakt er een grapje van, maar het zou toch echt moeten zijn dat zowel mannen als vrouwen serieus worden genomen als ze aangifte doen. Zowel mannen als vrouwen kunnen slachtoffer worden van seksueel geweld. Er is helaas nog veel mis in Nederland en bij de politie.
 
Je maakt er een grapje van, maar het zou toch echt moeten zijn dat zowel mannen als vrouwen serieus worden genomen als ze aangifte doen. Zowel mannen als vrouwen kunnen slachtoffer worden van seksueel geweld. Er is helaas nog veel mis in Nederland en bij de politie.
Als DVP en wandelaars op grote schaal aangifte gaan doen dan gaat er nog veel meer mis bij de politie.
 
Dus vegen we het maar onder de mat?
- het komt zelden of nooit voor (vermoed ik)
- als het gebeurt vindt een aantal mannen het fantastisch
- als de man tevoren aangeeft 'alles met condoom' dan zal de dame het er doorgaans niet op wagen
- aangifte heeft volgens mij weinig zin -- hoe wil je het bewijzen? Appjes met de dame waarin je erover hebt gebabbeld?
 
- het komt zelden of nooit voor (vermoed ik)
- als het gebeurt vindt een aantal mannen het fantastisch
- als de man tevoren aangeeft 'alles met condoom' dan zal de dame het er doorgaans niet op wagen
- aangifte heeft volgens mij weinig zin -- hoe wil je het bewijzen? Appjes met de dame waarin je erover hebt gebabbeld?
Nachtjager had het over dvps en klanten.
Denk dat het toch meer gebeurd dan je hier aangeeft: klant die condoom probeert af te doen.
Aan dvp kant zal het idd minimaal zijn dat dit voorkomt.

Maar in beide gevallen is het zonder expliciet consent en zou dus strafbaar moeten zijn.
Sowieso zou er aangifte moeten gebeuren maar deze kans dat ze daadwerkelijk iets gebeurd is idd miniem.

Maar indien iedereen aangifte doet en er meerdere dezelfde aangiftes tegen dezelfde persoon gebeuren is er misschien wel kans dat er iets gebeurd
 
- het komt zelden of nooit voor (vermoed ik)
Het komt veel vaker voor dan je denkt, maar helaas helpt onze cultuur niet mee.
- als het gebeurt vindt een aantal mannen het fantastisch
Nee, ook mannen vinden het verschrikkelijk, maar door het stigma en dit soort vooroordelen is hulp zoeken of aangifte doen lastiger.
- als de man tevoren aangeeft 'alles met condoom' dan zal de dame het er doorgaans niet op wagen
Klopt, verreweg de meeste sekswerkers zullen de grenzen van hun klanten respecteren, maar helaas komt het wel voor, met name bij dames die ook weinig waarde hechten aan hun eigen gezondheid of te weinig kennis hebben om zichzelf te beschermen.
- aangifte heeft volgens mij weinig zin -- hoe wil je het bewijzen? Appjes met de dame waarin je erover hebt gebabbeld?
Klopt, dit is een groot probleem. Maar toch moedig ik aangifte doen wel aan. Hetzelfde ook als een man het condoom ongevraagd verwijderd (stealthing). Altijd aangifte doen, ook al gedragen niet alle agenten zich professioneel.

Natuurlijk, als een dame het uit goede bedoeling doet, dan is een goed gesprek met haar misschien ook voldoende om duidelijk te maken dat dit echt niet kan. Maar, het blijft grensoverschrijdend gedrag. Helaas snapt niet iedereen hoe consent werkt.
 
Nachtjager had het over dvps en klanten.
Ja daar hebben we het allemaal over op dit forum, als ik het tenminste goed heb begrepen ;-)
Denk dat het toch meer gebeurd dan je hier aangeeft: klant die condoom probeert af te doen.
We hebben het nu over de dvp die hem 'zonder' gaat berijden, niet over de klant die het condoom eraf haalt.

Aan dvp kant zal het idd minimaal zijn dat dit voorkomt.
Precies.

Maar indien iedereen aangifte doet en er meerdere dezelfde aangiftes tegen dezelfde persoon gebeuren is er misschien wel kans dat er iets gebeurd
Ik denk dat erover schrijven op dit forum meer kans heeft op resultaat.

Sommige lezers zullen juist extra graag de dame bezoeken, andere mijden haar.

Welke man gaat nu naar een politiebureau om hiervan aangifte te doen? Het is onbewijsbaar en als de politie erop in actie moet komen kan aangifte gemakkelijk als pesterij worden gedaan door klanten die de vrouw te grazen willen nemen.
Het komt veel vaker voor dan je denkt, maar helaas helpt onze cultuur niet mee.
Ik heb het nog nooit meegemaakt.
Wel meermaals dat een dvp aanstalten lijkt te maken en dan zorg ik ervoor dat we niet verder gaan dan dat.
Nee, ook mannen vinden het verschrikkelijk
De een zal ervan schrikken, anderen die juist op zoek zijn zoals op sites als het nzc forum vinden het niet verschrikkelijk. Hoe de verhoudingen liggen, of de meeste mannen het akelig vinden of een buitenkans, daar heb ik geen flauw idee van, is voor iedereen giswerk.

helaas komt het wel voor, met name bij dames die ook weinig waarde hechten aan hun eigen gezondheid of te weinig kennis hebben om zichzelf te beschermen.
Dat merk je als man toch snel als je bij een dame bent? Dan ben je er zelf bij en pas je extra op of je vertrekt weer.

Maar, het blijft grensoverschrijdend gedrag. Helaas snapt niet iedereen hoe consent werkt.
Mee eens
 
Laatst bewerkt:
Ja daar hebben we het allemaal over op dit forum, als ik het tenminste goed heb begrepen ;-)
Daarmee dat ik spreek over zowel dvps als klanten om aangifte te doen.

Maar bon, we weten dat het toch niet zal gebeuren daar het toch wel een grote stap is om te zetten terwijl je al op voorhand weet dat er niets mee gedaan zal worden.
 
Waar vinden jullie die dames die hem 'stiekem zonder erin steken'? Ik lees dit geregeld maar het komt op mij over als een rukkersfantasie.

Stiekem zonder erin steken heb ik nog niet ondervonden, maar na enkele jaren raamprostituees te hebben bezocht in Oostende en Brussel (dat waren mijn eerste stappen in het wandelmilieu), was dat altijd met condoom. Omwille van discretie boek ik nu meestal een privé ontvangst

Op een typische koude lazy sunday in december had ik eens zin om goed te neuken en via RL zag ik een advertentie van een BBW dame dat privé ontvangst deed in een deelgemeente van Roeselare. 't Was niet al te ver rijden voor mij. Voor 2 uurtjes met anaal vroeg ze 220 euro dus spotgoedkoop. Na een heerlijk voorspel wou ik haar penetreren en ze zei zelf als je wil mag je zonder condoom in m'n kutje en kontje gaan en me volschieten. Uiteindelijk is het een date geworden van bijna 4h. De dame in kwestie heb ik dan nog af en toe bezocht en altijd mocht ik er zonder in. Uiteindelijk is ze gestopt na een mislukte rugoperatie.

Eens je een dvp zonder begint te neuken heb je de smaak te pakken en er zijn heel veel dvp's die er niet openlijk mee adverteren, maar je mag er wel zonder in ..
 
Maar bon, we weten dat het toch niet zal gebeuren daar het toch wel een grote stap is om te zetten terwijl je al op voorhand weet dat er niets mee gedaan zal worden.
Je ziet gelukkig wel dat tegenwoordig stealthing wel meer wordt aangepakt. Helaas voelen niet alle sekswerkers zich voldoende veilig bij de politie om aangifte te doen, maar langzaam lijkt er ook bij de politie iets te veranderen. Ik denk een goede zaak, al is het maar om consent en hufter gedrag beter bespreekbaar te maken. Een dialoog en wederzijds begrip is belangrijker dan straffen opleggen. Het heeft met cultuur te maken.
Elke vrouw, ook sekswerkers, elke man, ook klanten, dienen gerespecteerd te worden.
 
Waar vinden jullie die dames die hem 'stiekem zonder erin steken'? Ik lees dit geregeld maar het komt op mij over als een rukkersfantasie.
Regelmatig meegemaakt bij onvergunde massagesalons. Die willen geen condooms in huis hebben bij een eventuele controle.
Probleem opgelost door zelf rubber mee te nemen. Amusant is wel dat het gebruikte geval niet achter mocht blijven.
 
Hangt van de toon af. Dat lukt je hier natuurlijk niet.
Maar goed dat bare dan. Er zijn zat shemales die hem zo zonder condoom inprakken.
Sommigen hebben niet eens condooms. Als ik de recensies mag geloven. En een van de populairste dames in de Molensteeg praat niet eens over condooms. Heeft ze ook niet. En als ik de berichten mag geloven is ze bijna altijd bezet. Liefhebbers moeten dan wachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan