Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een dvp die bare aanbiedt in haar advertentie heb ik nooit bezocht. Die is de dvp die tot de doelgroep van NZC-forum behoort.

Een eerste keer eens gehad het was om 23uur in de avond, dat een dvp me zegde neuk me maar, er zat nog geen rubbertje aan, maar dat ik niet durfde. Uiteindelijk dan met rubbertje verder gegaan. Enkele jaren later een zelfde soort situatie met een wat 40-jarige Colombiaanse vrouw waarbij het echt GFE was, haar lichaam was zo zacht en alles voelde perfect aan, het is dan eventjes zo gebeurd maar nadien toch condoom gebruikt en zo dan verder gegaan. Het voelde zonder wel heel intiem aan. Ze kon alleen Spaans, en via men Smartphone een vertaal programma opgestart en zo hebben we na de sex even kunnen communiceren. Ze verzekerde me, dat ze helemaal in orde was en ik me geen zorgen moest maken.

En dan die ene en enige ook Spaanse sprekende dame uit Colombia waarmee ik de liefde dan totaal mee ontdekt heb, uit pure liefde ging die er zo in en het leek dat ik afscheid had genomen van de wereld van de dvp en ik had alleen nog oog voor haar, gedurende maanden, ik neukte meer uit liefde voor haar dan wel uit sexuele lust, soms wel enkele keren in de week, ik was totaal weg van de wereld en volledig in haar macht, ze had men hart veroverd. Zij was ook de laatste waarmee ik zonder ging en ze is ook de enige waar ik zovele malen in ben klaargekomen zonder, een gevoel dat je voor je dood toch moet meegemaakt hebben, het gevoel in haar en in haar hele lichaam dat ze voelt dat je gekomen bent en je warme ontlading in haar hebt gedaan. Mabuhay_4_Ever. Zonder hen had ik dit nooit meegemaakt. Was ik goedgelovig en naïef? Ik viel van mijn roze wolk toen ik las een andere wandelaar haar ook zo had geneukt. Sindsdien niet meer voor haar gekozen en haar dat ook gezegd. Een tijdje weggebleven in Mabuhay en het gewone leven hernam en de rust keerde terug in men leven en het verstand ook. Een jaar later kwam men eerste love doll en heb ik meer controle over men leven gekregen, een dvp is maar een dvp, liefde en geluk moet je elders zoeken.

Een mooi liedje, toen ik nog echt verliefd op haar was:
Nooit zal ik je vergeten, Tatjana met je prachtige lichaam, volle boezem, en lange zwarte haren. Jij was de vrouw van men dromen.

 
Laatst bewerkt:
Iedere dame moet het zelf weten of ze bare aanbieden of niet.

Ik ben dan wel van mening dat beide eerlijk moeten zijn of ze soa's hebben of niet.
Maar dat blijft een lastige kwestie als iemand zich niet laat testen maar wel zegt niets te hebben
Helemaal mee eens, maar soms kunnen ze wat onder de leden hebben zonder dat ze het zelf weet. Bijvoorbeeld 3 voorgangers terug met een soa bare heeft geneukt.
Blijft een risico dat bare wandelen.
 
Ik heb ook een sterk vermoeden dat er hier forum leden melden ik hè bare gedaan bij een bepaalde dame , maar heb echt mijn twijfels of dat allemaal wel waar is , waarom zou een dame dit doen als ze besmet kan raken , ik weet dat er sommige zijn die het toch doen voor extra €€ , maar is het dat wel allemaal dit waard ?
 
Ik heb ook een sterk vermoeden dat er hier forum leden melden ik hè bare gedaan bij een bepaalde dame , maar heb echt mijn twijfels of dat allemaal wel waar is , waarom zou een dame dit doen als ze besmet kan raken , ik weet dat er sommige zijn die het toch doen voor extra €€ , maar is het dat wel allemaal dit waard ?
Zal je nog versteld van staan hoeveel dames het gewoon zonder condoom doen. Ik ben zelf nog dit jaar bij een dame geweest die het aanbood...was €50,- extra. Geen gebruik van gemaakt, want vind het risico te groot
 
Zal je nog versteld van staan hoeveel dames het gewoon zonder condoom doen. Ik ben zelf nog dit jaar bij een dame geweest die het aanbood...was €50,- extra. Geen gebruik van gemaakt, want vind het risico te groot
Dan is het altijd de keuze of je het doet of niet , maar ik zeg dat er velen zijn die het hier zeggen dat ze bare zijn gegaan en dat het niet waar is wat ze zeggen. Soms zijn de dames met wat ze vermelden ook niet gelukkig !
 
Dan is het altijd de keuze of je het doet of niet , maar ik zeg dat er velen zijn die het hier zeggen dat ze bare zijn gegaan en dat het niet waar is wat ze zeggen. Soms zijn de dames met wat ze vermelden ook niet gelukkig !
Ja, dat is wat anders, maar ik verwacht dat in het heetst van de strijd de genotsknots nog weleens onbeschermd het liefdesgrotje in floept en dan achteraf maar weer afvragen waar het verstand was gebleven 🤔
 
Ik heb ook een sterk vermoeden dat er hier forum leden melden ik hè bare gedaan bij een bepaalde dame , maar heb echt mijn twijfels of dat allemaal wel waar is , waarom zou een dame dit doen als ze besmet kan raken , ik weet dat er sommige zijn die het toch doen voor extra €€ , maar is het dat wel allemaal dit waard ?

Over het waarheidsgehalte kan ik weinig zeggen, maar ik heb wel de indruk (in algemene zin) dat er veel meer "zonder" geneukt wordt dan 20 of 30 jaar terug. Soa's zijn altijd lastig als je ze oploopt lijkt me, maar met PREP is zelfs HIV/Aids veel beter te voorkomen en zelfs als je HIV/Aids oploopt, dan is het niet meer perse dodelijk. En dus zijn er ook DVP's die zo redeneren en de extra euro's gewoon opstrijken.
 
ik wel, ik heb bijna 20jaar dvp's bezocht en alleen nzc toegepast.
Regelmatig een test laten uitvoeren (minstens 2x/jaar) en NOOIT besmet geweest met een soa. Het risico is er altijd maar ik ging af op mijn intuitie.
Soms direct terug naar buiten gegaan als dame me niet beviel.
Laat iedereen vrij in zijn handelingen en als jullie nzc niet willen toepassen , ik heb evenveel respect hiervoor maar gebruik een condoom dan want de dames zijn hierdoor niet slechter.
Maar voor ik nu op mijn donder ga krijgen, ik ben nu al een jaartje samen met iemand en ik doe deze hobby (wandelen) momenteel niet meer.
 
Met jouw intuïtie kun je een gouden carrière in de medische wetenschap beginnen. Een soort Octopus Paul, maar dan van soa's.

Ok, zonder gekheid, ik zal geen preek afsteken. Maar mijn keuze zou dit niet zijn.
Zit in dezelfde hoek als 'Ik heb een nonkel die al 40 jaar rookt... en nog nooit!'
En?

En intussen heeft die nonkel vast al wel enkele anderen ziek gemaakt met z'n rook!
 
Laatst bewerkt:
ik wel, ik heb bijna 20jaar dvp's bezocht en alleen nzc toegepast.
Regelmatig een test laten uitvoeren (minstens 2x/jaar) en NOOIT besmet geweest met een soa. Het risico is er altijd maar ik ging af op mijn intuitie.
Soms direct terug naar buiten gegaan als dame me niet beviel.
Laat iedereen vrij in zijn handelingen en als jullie nzc niet willen toepassen , ik heb evenveel respect hiervoor maar gebruik een condoom dan want de dames zijn hierdoor niet slechter.
Maar voor ik nu op mijn donder ga krijgen, ik ben nu al een jaartje samen met iemand en ik doe deze hobby (wandelen) momenteel niet meer.
Uiteraard iedereen IN zijn waarde laten maar IN een volgepompt kutje erna neuken is toch voor mij een no-go dus per definitie diskwalificatie voor alle dames die NZC aanbieden
 
Veel DVP die bare aanbieden hebben ook klanten die graag in de kwak van de voorganger roeren. Verwacht niet dat die wandelaars het meest fanatiek zijn met de plasser wassen en dan heb je al gauw een ecosysteem van een paar duizend personen wat rondgepompt wordt.
Er zijn vast ook mensen die graag aan een WC-bril likken, maar geef zelf de voorkeur aan schoon en neuken met condoom.
 
Zal je nog versteld van staan hoeveel dames het gewoon zonder condoom doen. Ik ben zelf nog dit jaar bij een dame geweest die het aanbood...was €50,- extra. Geen gebruik van gemaakt, want vind het risico te groot

€50 is toch veel te weinig voor de risico's? Als ik die dame was zou ik er 500 euro extra voor vragen en vooraf aftikken!!
€50 voor pzc kan ik mij nog indenken, maar nzc moet men veel hoger inzetten ( ben je ook zo genezen v al die mannen die dat willen 😆 ).
Kost je 250 euro per minuut 😏 of 100 per minuut als hij het 5 minuten kan uithouden.
Dan is de condoom fobie zo genezen hoor! En mocht iemand toch zo gek zijn.. kan je mooi ff pauze nemen, want je hebt 500 euro extra in je zak 🙂

Niet dat zoiets bij mij een optie zal zijn hoor, want die 500 euro is mijn gezondheid en mijn relatie niet waard 🤷‍♀️
 
€50 is toch veel te weinig voor de risico's? Als ik die dame was zou ik er 500 euro extra voor vragen en vooraf aftikken!!
€50 voor pzc kan ik mij nog indenken, maar nzc moet men veel hoger inzetten ( ben je ook zo genezen v al die mannen die dat willen 😆 ).
Kost je 250 euro per minuut 😏 of 100 per minuut als hij het 5 minuten kan uithouden.
Dan is de condoom fobie zo genezen hoor! En mocht iemand toch zo gek zijn.. kan je mooi ff pauze nemen, want je hebt 500 euro extra in je zak 🙂

Niet dat zoiets bij mij een optie zal zijn hoor, want die 500 euro is mijn gezondheid en mijn relatie niet waard 🤷‍♀️
Heel verstandig 👍🏻
 
Ik zie het probleem ook niet zo.
Las op het Leidatopic een vraag wanneer ze er weer was. Ben jaren geleden aantal keren bij haar geweest. Waren hele goeie dates, ze had er ook zin in. Afgezien dat ze niet de jongste en knapste was en is was het erg geil. Alles was zonder condoom. Verstandig? Misschien niet. Idem bij een andere populaire dame Isabel die blijkbaar een wachtrij heeft.
Over de shemales zal ik het maar niet hebben 99% doet bare en de populaire hebben het druk.
Maar ik lees ook dat heren bedreigd worden via whatsapp, bedonderd worden, betalen voor een uur en na een kwartier weet buiten staan, vage figuren bij thuisontvangst en ga maar even door. Het hele hoerenlopen zit vol risico's.
Het is maar net welke je wel en niet wil lopen. Als ik het allemaal goed lees is het beste om naar een bordeel te gaan.
 
€50 is toch veel te weinig voor de risico's? Als ik die dame was zou ik er 500 euro extra voor vragen en vooraf aftikken!!
€50 voor pzc kan ik mij nog indenken, maar nzc moet men veel hoger inzetten ( ben je ook zo genezen v al die mannen die dat willen 😆 ).
Kost je 250 euro per minuut 😏 of 100 per minuut als hij het 5 minuten kan uithouden.
Dan is de condoom fobie zo genezen hoor! En mocht iemand toch zo gek zijn.. kan je mooi ff pauze nemen, want je hebt 500 euro extra in je zak 🙂

Niet dat zoiets bij mij een optie zal zijn hoor, want die 500 euro is mijn gezondheid en mijn relatie niet waard 🤷‍♀️

Inderdaad verstandig. Het is al erg mooi dat je je laat neuken door een wild vreemde man die niet je type is maar werk is werk. Nee, dan nog zonder rubber, zot zijn doet niet zeer maar dan ben je echt zot. Ik denk dat vooral buitenlandse dames die het geld echt nodig hebben het niet zo nauw nemen en af en toe door de vingers kijken en het toelaten om een centje bij te verdienen, ook omdat ze de risico's niet genoeg kennen. En iemand die het bij jou zonder wilt doen kan de dag ervoor ook zonder geweest zijn bij een andere dvp. Mijn persoonlijk verhaal heb ik ergens neergepend en ik was echt verliefd op een dvp en dacht toen niet verder na. Gelukkig is alles goed afgelopen.
 
Ik zie het probleem ook niet zo.
Las op het Leidatopic een vraag wanneer ze er weer was. Ben jaren geleden aantal keren bij haar geweest. Waren hele goeie dates, ze had er ook zin in. Afgezien dat ze niet de jongste en knapste was en is was het erg geil. Alles was zonder condoom. Verstandig? Misschien niet. Idem bij een andere populaire dame Isabel die blijkbaar een wachtrij heeft.
Over de shemales zal ik het maar niet hebben 99% doet bare en de populaire hebben het druk.
Maar ik lees ook dat heren bedreigd worden via whatsapp, bedonderd worden, betalen voor een uur en na een kwartier weet buiten staan, vage figuren bij thuisontvangst en ga maar even door. Het hele hoerenlopen zit vol risico's.
Het is maar net welke je wel en niet wil lopen. Als ik het allemaal goed lees is het beste om naar een bordeel te gaan.
Het enigste echte gevaar is neuken zonder, voor de rest nadenken, voelt het niet goed dan niet gaan. Ben in 25 jaar 1 keer bedonderd door vooraf de huur alvast voor een deel voor te schieten die ze moest afdragen om niet uit huis gezet te worden. Beginnersfout noem het maar. Verder vaak 20 jaar oudere en 30 kilo zwaarder tegen gekomen maar die filter je er na een beetje ervaring zo uit (geen zuid A)
 
On topic : als ik de hond uitlaat , doe ik een plastic zakje om mijn hand raap de poep op en trek het zakje naar beneden.. en dan sta ik daar met een hand vol hondenkak .. maar het is niet erg want er zit plastic tussen..
Zelfde principe met condoom.. net zoals douchen met een regenjas...
Als dat ding aandoe .. moet ik mij meteen weer hard trekken .. als ik penetreer en ik kom niet goed het gat in .. opniew soft.. veranderen van positie weer slap.. gaat alles goed.. maximum 10min hard.. is er geen klik of stimulance bij de dame, hangt er spanning... Vergeet het helemaal maar.. dan glijmiddel in haar handen en deze als twee holle vuisten op haar schaambeen plaatsen en dan zo maar neuken.. een soort vervang vagina.. zonder condoom nul problemen.. maar gonoroe zit op zijn laatste antibioticum.. het is bijna imuun tegen alle hulp.. dat feit zit ook altijd tussen mijn oren.. en met dames uit zuid amerika en oostblock... Wat dragen ze mogrlijks van soa's men weet het niet...
Condoms suck .. soa's terrify.
 
Zo werkt het niet. Mogelijkheden niet aanklikken betekent alleen dat er niet op gezocht wordt. Niet dat ze uitgesloten worden van je zoekresultaten.
Je kan altijd in het eerste contact met de dame bespreken dat je met condoom wilt toch?
Ook niet zo hel moeilijk en als zij alleen zonder doet een ander zoeken.
 
Ik ben geen dekhengst en al snel in mijn wandelcarriere vond ik meer plezier in meer vrouwgerichte dates, zeg maar uitgebreid voorspel met alles, behalve neuken. Als ik neukte was het enkel mèt, al vind ik condooms eigenlijk gewoon vieze, stinkende dingen.

In 30 jaar is het me tweemaal overkomen dat er onverwacht toch zonder werd geneukt, hoewel daar niet mee werd geadverteerd. Beide keren was het met een privé dame waar ik wel vaker kwam zonder ooit te neuken en beide keren was het in het heetst van het voorspel.
Brigitte kwam op me zitten, keek me vragend aan en liet hem er dan zo inglijden.
15 jaar later zat ik met mijn mond op Nicky's zeiknatje kutje geplakt toen ze kortweg "Neuk me!" zei. Toen ik niet onmiddellijk gevolg gaf, zei ze dat ze me in haar wilde voelen. Allez dan. 😜
Dat had volgens mij tweemaal te maken met vertrouwen. Bij Brigitte denk ik ook uit sympathie, een presentje... (Ik bleef daar na de date wel eens hangen voor een koffieklets in de tuin en in 1999 zaten we vòòr de date samen te kijken naar een aflevering van Blokken gewonnen door... Trojan Whores. 🤓 ) Bij Nicky leek het meer op oprechte geilheid.
Bij geen van de twee is het daarna standaard geworden. Wellicht mede omdat ikzelf er niet meer achter vroeg. Maar ik was vast niet de enige sympathieke klant die die behandeling kreeg.

Ik ben er ook geregeld na een date achtergekomen dat de bezochte dame ook nzc deed zonder dat te adverteren. Als de dame fris en proper op de date verschijnt maakt het me niet uit.
Ooit éénmaal echter tijdens het beffen al wat geur gemerkt en dan witte slierten... 🤢, me snel laten klaarpijpen en tot nooit meer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan