Wat vinden jullie van facesitting?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het heerlijk. Judith uit de Govert Flinck was mijn favoriet op dit punt. Ze kwam heftig klaar met squirt en als je dan doorging ging ze helemaal uit haar dak.
Hopelijk komt ze ooit nog terug.
 
Facesitting is écht leuk!
Maar vele dames zijn het inderdaad niet gewend... je doet dat trouwens ook niet zomaar met iedereen... moet een bepaalde klik zijn. Maar als die er is... waw!

Zo enkele jaren geleden bij m'n (toenmalige) favoriete DVP. We waren weer in een heerlijk geil rithme, dus ik: "Sit on my face"! Likte dat heerlijke kale poesje en toen greep ik haar bij haar borsten... gilde ze plots: "Ooh! I never came like this before"! Nou, de volgende keren was dit altijd één van haar favoriete standjes!
Of die jonge Hindoestaanse, een echte natuurlijke beauty. Als je die likte... en dan kneep je in haar tepels, nét hard genoeg. Man! Kwam die krachtig klaar in je gezicht! Elke keer opnieuw...
Zalig gewoon...
 
Als ik het juiste gevoel heb bij een dame vind ik facesitting extreem geil! Het is niet dat ik het bij iedereen doe, maar het idee al dat iemand op je gezicht zit en lekker los kunt gaan..
 
Heerlijk.
Maar veel dames weten niet hoe en wat volgens mij.
Ik heb het liefste gewoon het hele kutje/anus dat over mijn gezicht glijdt en mijn tong het werk laten doen.
Veel dames gaan een beetje met hun kutje boven je hangen zeg maar.

Ik vraag eigenlijk wel aan iedere dame waar ik kom of ze dit wil doen.
Sommige zeggen helaas ook nee.
Een keer was ik zo geil dat ik meteen klaar kwam toen ze met haar kutje op mijn gezicht ging zitten :ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:
Ja, inderdaad! Je zou denken dat mannen terughoudend zijn om een vrouw zo'n dominante positie te geven...
Maar vreemd genoeg, mijn ervaring toch, zijn het vrouwen die schroom voelen en niet goed durven... Je moet ze echt overhalen! (of gewoon vanuit cowgirl over je gezicht heen trekken! Voor ze beseffen wat er gebeurt zitten ze goed!) En eenmaal van het lekkers geproefd! Ho! Ho!
 
Ja, inderdaad! Je zou denken dat mannen terughoudend zijn om een vrouw zo'n dominante positie te geven...
Maar vreemd genoeg, mijn ervaring toch, zijn het vrouwen die schroom voelen en niet goed durven... Je moet ze echt overhalen! (of gewoon vanuit cowgirl over je gezicht heen trekken! Voor ze beseffen wat er gebeurt zitten ze goed!) En eenmaal van het lekkers geproefd! Ho! Ho!
Echt overhalen, nog nooit probleem mee gehad meestal begint het zo van zelf.
En likken met de regels of niet maakt mij ook niet uit eerlijk gezegd.
 
Als billenman doe ik dit wel ja. Maaaar wel als ze een kont heeft die erom vraagt (groot, rond, vol) en als ik zeker weet dat ze 100% schoon is.
Want hoe lekker het ook kan zijn, een klein geurtje verneukt het hele pakket meteen. En dan ben ik ook volledig klaar. Dus ik moet wel de dame kennen en zeker weten dat ze 100% schoon is. Daarom start ik ook rustig bij nieuwe dames en pas als ik het zeker weet ga ik over op vol overgave.

Wel is het zo dat ik niks heb met kutjes. Vind het niet lekker om te likken of lekker smaken oid.
Maar rimmen heerlijk. En bij het ass worshippen ga ik dan ook voor het maximale. Dus billen kussen, likken, met je tong in haar bilspleet op en neer swipen, diep ruiken aan haar kontgaat en ook met je tong in en uit haar anus gaan. Dus echt de liefde bedrijven met haar kont.
Hoeft ook niet per se in facesitting positie, maar prone bone (plat op haar buik en reet stukje omhoog) is hier ook erg geschikt voor.
 
Ja, omdraaien dus! (maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd!)
Dan zijn we eigenlijk weer bij https://sexpositions.club/positions/23.html :D
Armen naar boven, zodat ik haar rug kan strelen en billen uit elkaar kan trekken ... geen "breath control"-achtige dingen a.u.b. ... dame fris gewassen op het bidet ... als de dame dan rechtop zit en me ondertussen met gevoel aftrekt ("69" oraal hoeft van mij niet), ben ik in het paradijs.
Hopelijk heb ik binnenkort weer de gelegenheid achter de ramen.
Helaas is mijn favoriet hiervoor Roemeense Maria van de Geleenstraat nog met vakantie, terugkomst pas aangekondigd voor februari.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan