Wat vinden jullie van tongzoenen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat doet mij denken aan die ene keer dat ik met een vriend een FKK club bezocht, hij is ook altijd gek op tongzoenen.... helaas voor hem had ik diezelfde dame net ervoor een volle lading in het mondje gedoneerd, en hij maar vertellen dat ze zo lekker kon tongzoenen... Tja mij niet gezien...in de lading van je voorganger zitten te roeren👀👀😀
ja in clubs, of bij dvp's die meer mannen daten per dag. Ik ga het liefst bij iemand die occasioneel date.
 
Dat doet mij denken aan die ene keer dat ik met een vriend een FKK club bezocht, hij is ook altijd gek op tongzoenen.... helaas voor hem had ik diezelfde dame net ervoor een volle lading in het mondje gedoneerd, en hij maar vertellen dat ze zo lekker kon tongzoenen... Tja mij niet gezien...in de lading van je voorganger zitten te roeren👀👀😀
Denk je dat dvp 's hun mond niet spoelen nadat er een kwakje in gedeponeerd is?
 
Ik vind tongzoenen met een dvp fantastisch. Als ik zie dat een dvp geen tongzoenen aanbiedt, is dat een reden om ze niet te bezoeken. Ik heb in het verleden al dvp's bezocht die niet tongzoenen en toen kwam ik veel later klaar. Als ze fris is, dan kan het mij ook niet veel schelen dat ze daarvoor PZC of CIM ofzo deed.
 
Voor mij is het eigenlijk een soort van 'voorwaarde'. Geen dealbreker, maar toch,...
Links of rechtsom vind ik het toch altijd spannend en ben ik wat nerveus bij het bezoek aan een dame of trans.
Je komt lekker 'in de date' en ik vind het ook zeer opwindend en erotisch. Just to connect.
 
Op privéadressen en in bordelen waar de dames extra diensten aan bieden die onveilig zijn, dan kun je met tongzoenen herpes, hepatitis B of syfilis oplopen.

Stel dat een dvp een klant pijpt die herpes aan de penis heeft en ze gaat daarna met jou tongzoenen, dan loop je risico op een SOA.

 
Op privéadressen en in bordelen waar de dames extra diensten aan bieden die onveilig zijn, dan kun je met tongzoenen herpes, hepatitis B of syfilis oplopen.

Stel dat een dvp een klant pijpt die herpes aan de penis heeft en ze gaat daarna met jou tongzoenen, dan loop je risico op een SOA.

🥱🥱🥱

Voor de goede orde, 50 á 70 % is drager van dit virus, uit zich o.a. bij verminderde weerstand etc.
Dus niet zoenen, beffen, pijpen oid als je koortsblaasjes hebt, dán is de kans van overdracht het grootst.
Iig niet iets, vind ik, om grote ophef over te maken. 😱
 
Voor de goede orde, 50 á 70 % is drager van dit virus, uit zich o.a. bij verminderde weerstand etc.
Dus niet zoenen, beffen, pijpen oid als je koortsblaasjes hebt, dán is de kans van overdracht het grootst.
Iig niet iets, vind ik, om grote ophef over te maken.
Zo denken ook veel mensen over corona. Er zijn corona-ontkenners dood gegaan.

Kortom ik zou toch geen SOA willen oplopen en dat doe je door heel simpel met veilige seks!

En dat doe je door je te laten pijpen met een condoom en niet te gaan tongzoenen in het bordeel.
 
Zo denken ook veel mensen over corona. Er zijn corona-ontkenners dood gegaan.

Kortom ik zou toch geen SOA willen oplopen en dat doe je door heel simpel met veilige seks!

En dat doe je door je te laten pijpen met een condoom en niet te gaan tongzoenen in het bordeel.
En gelukkig kan eenieder dat voor zichzelf bepalen.
Doe mij dan maar iets minder veilige seks, is vééél lekkerder. :cool:

En uiteraard gaan ontkenners dood, maar wellicht nieuw.........., dat doen we allemaal. 😨
 
En gelukkig kan eenieder dat voor zichzelf bepalen.
Doe mij dan maar iets minder veilige seks, is vééél lekkerder. :cool:

En uiteraard gaan ontkenners dood, maar wellicht nieuw.........., dat doen we allemaal

En dat is het asociale ervan.

SOA's door onveilige seks treft dan veel mensen die op hun beurt weer veel anderen aansteken, zoals moeders thuis die plots een herpesvirus heeft opgelopen.

Ik vind het dan onbegrijpelijk in de sekshuizen als dames "extra diensten" aanbieden. En tongzoenen is onveilig. Daar moet je niet op ingaan.

En de politie moet veel meer controleren en de vergunning onmiddellijk intrekken als er sprake is van onveilige seks.
 
En dat is het asociale ervan.

SOA's door onveilige seks treft dan veel mensen die op hun beurt weer veel anderen aansteken, zoals moeders thuis die plots een herpesvirus heeft opgelopen.

Ik vind het dan onbegrijpelijk in de sekshuizen als dames "extra diensten" aanbieden. En tongzoenen is onveilig. Daar moet je niet op ingaan.

En de politie moet veel meer controleren en de vergunning onmiddellijk intrekken als er sprake is van onveilige seks.
:sleep::sleep::sleep:
 
En dat is het asociale ervan.

SOA's door onveilige seks treft dan veel mensen die op hun beurt weer veel anderen aansteken, zoals moeders thuis die plots een herpesvirus heeft opgelopen.

Ik vind het dan onbegrijpelijk in de sekshuizen als dames "extra diensten" aanbieden. En tongzoenen is onveilig. Daar moet je niet op ingaan.

En de politie moet veel meer controleren en de vergunning onmiddellijk intrekken als er sprake is van onveilige seks.
Niet tongzoenen niet beffen en hoogstwaarschijnlijk zeker niet rimmen, wat een saaie bedoening moet dat zijn
 
En dat is het asociale ervan.

SOA's door onveilige seks treft dan veel mensen die op hun beurt weer veel anderen aansteken, zoals moeders thuis die plots een herpesvirus heeft opgelopen.

Ik vind het dan onbegrijpelijk in de sekshuizen als dames "extra diensten" aanbieden. En tongzoenen is onveilig. Daar moet je niet op ingaan.

En de politie moet veel meer controleren en de vergunning onmiddellijk intrekken als er sprake is van onveilige seks.
is daar een wet voor dan? In Duitsland is dat zo maar in Nederland niet naar mijn weten. Ik denk dat de politie zich al genoeg bemoeit met alles.
 
En dat is het asociale ervan.

SOA's door onveilige seks treft dan veel mensen die op hun beurt weer veel anderen aansteken, zoals moeders thuis die plots een herpesvirus heeft opgelopen.

Ik vind het dan onbegrijpelijk in de sekshuizen als dames "extra diensten" aanbieden. En tongzoenen is onveilig. Daar moet je niet op ingaan.

En de politie moet veel meer controleren en de vergunning onmiddellijk intrekken als er sprake is van onveilige seks.
je kan beter sex hebben met een slakrop, dat is geheid safe.
 
Ik sta echt versteld van de vele reacties met daarin dat tongzoenen 'er absoluut bijhoort' en zelfs 'Heb tot nu toe nog geen dvp ontmoet die het niet deed'. Als ik vraag of een dame doet aan tongzoenen dan is het antwoord gewoon echt 9 van de 10 keer nee.

Hoe doen jullie dat dan? Ga je er gewoon voor? Doe je het meteen? Hoe kun je het makkelijkst goed tongzoenen met een DVP? HELP
 
Terug
Bovenaan Onderaan