Wat vinden jullie van tongzoenen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een beetje het zelfde, ook niet vaak mee gemaakt, dat een dame dit spontaan deed.
Ik dach trouwens dat TZ iets is, wat niet gebruikelijk is bij een dvp
De kers op de taart voor mij (Je moet natuurlijk van kersen houden) Heb tot nu toe nog geen dvp ontmoet die het niet deed. Onbewust waarschijnlijk wel de keuze gemaakt omdat ze het ook aanbieden maar heb er een paar waarbij het voor hen zelf er ook absoluut bijhoort.En dat voel je onmiddellijk eens je binnen bent. Ik kom dan ook steeds terug naar mijn schatjes die dit vol overgave doen.
 
Ik maak zelden mee dat een dame het niet wilt, zoek ook wel deze dames op Die het wel en graag doen. Ik zeg altijd, betalen geen probleem, maar dame moet er wel plezier in hebben. Te vaak heb ik geluk daarin dat het gewoon helemaal top is.
 
Wat doen jullie trouwens wanneer je dame voor het eerst bezoekt, en ze biedt TZ in de advertentie aan; gelijk wanneer de deur achter je sluit er vol voor gaan, of hand/drie zoenen en het TZ later opzoeken?
 
Snap het genot er niet van. Heb het 1x meegemaakt en vond het niks. Deels ook omdat ik geen idee heb wat ik aan het doen was, maar goed. Denk dat de klik er ook wel moet zijn. Misschien dat dat miste bij mijn eerste ervaring. Voor de volgende keer geen noodzaak in ieder geval. Eerst maar de rest wat leren.
De klik moet er inderdaad wel zijn. Bij mij viel het de eerste keer (ook nog niet zo lang geleden) ook vies tegen. De tweede keer was al beter, maar nog niet je van het. De derde keer was echter fantastisch, en dat is dan vooralsnog ook de enige vrouw die ik meer dan eens bezocht heb. Ik zou het tongzoenen dus zeker niet na een of een paar mindere ervaringen in de ban doen. Maar eigenlijk is dat met alle handelingen zo. Beffen is bijvoorbeeld ook niet bij alle vrouwen even lekker.
 
Wat doen jullie trouwens wanneer je dame voor het eerst bezoekt, en ze biedt TZ in de advertentie aan; gelijk wanneer de deur achter je sluit er vol voor gaan, of hand/drie zoenen en het TZ later opzoeken?
In mijn geval eigenlijk altijd het laatste. Ik zoek dan weliswaar bewust dames op die het vaak in hun advertentie hebben staan of waarvan ik weet dat de mogelijkheid bespreekbaar is, onder voorwaarde dat de hygiëne op orde is. Als de hygiëne aan beide kanten oké is en ik merk gedurende de date dat de mogelijkheid en wil er is om te tongzoenen, dan pas zoek ik het doelbewust op.

Overigens ben ik niet altijd degene die zelf het initiatief hiertoe neemt. Ik ben ook al eens tijdens het samen douchen met een dame aan het begin van de date vol op mijn mond gepakt. Dit was werkelijk waar een hele geile ervaring die ik niet aan had zien komen, temeer omdat de dame heel rustig en sensueel zoende. Hieraan leek geen einde te komen, want we hebben het ruim een uur volgehouden. Wel met tussenpozen uiteraard, want je moet nog wel kunnen blijven ademen natuurlijk?.
 
Wat doen jullie trouwens wanneer je dame voor het eerst bezoekt, en ze biedt TZ in de advertentie aan; gelijk wanneer de deur achter je sluit er vol voor gaan, of hand/drie zoenen en het TZ later opzoeken?
Ik ga er bij geen enkele dame meteen vol op. Bij nieuwe dames moet sowieso eerst even het ijs gebroken worden met een beetje smalltalk. TZ gaat dan vanzelf tijdens het voorspel. Maar ook met m'n vaste dame praat ik eerst even kort bij. Zodra ik dan m'n bril afneem is het wel meteen feest.
 
De klik moet er inderdaad wel zijn. Bij mij viel het de eerste keer (ook nog niet zo lang geleden) ook vies tegen. De tweede keer was al beter, maar nog niet je van het. De derde keer was echter fantastisch, en dat is dan vooralsnog ook de enige vrouw die ik meer dan eens bezocht heb. Ik zou het tongzoenen dus zeker niet na een of een paar mindere ervaringen in de ban doen. Maar eigenlijk is dat met alle handelingen zo. Beffen is bijvoorbeeld ook niet bij alle vrouwen even lekker.
Het probleem bij mij is dat ik niet weet wat lekker tongzoenen is. Ik weet gewoon niet hoe het moet. Als je dus bezig bent denk je constant na over wat je aan het doen bent. Wat moet ik met mijn tong/mond dit en dat….. Hierdoor is het niet natuurlijk en oprecht, waardoor je er dus ook geen genot aan ervaart. Ze zeggen "oefening baart kunst" maar het gaat gewoon niet bij mij. De eerste dvp was ook gewoon te snel en heeft ook niks uitgelegd. Geloofde denk ik niet dat ik een maagd was, onlangs dat ik er letterlijk niks van bakte. Maar goed, ik had moeten weggaan toen de gastvrouw zei dat mn dame die ik had gereserveerd ziek was. Maar had mij helemaal netjes gemaakt voor niks en had zoiets van ach ja, fuck it. Had ik dus beter niet gedaan. Ik heb nu een andere dame op het oog die de Nederlandse taal ook gewoon goed beheerst. Hoop dat dit dus misschien iets beter zal gaan. Al denk ik dat het nog wel awkward gaat zijn.
 
Ik denk dat je er inderdaad het beste helemaal niet bij na kunt denken. De eerste keer met mijn vaste dame complimenteerde ze mij met m'n zoenkunsten, waarvan ik niet wist dat ik ze had. Ik dacht aanvankelijk dat ze me gewoon probeerde te vleien, maar ze leek er wel oprecht van te genieten, initieerde het ook zelf steeds, en ik hoorde haar na het afscheid nemen nog tegen haarzelf fluisteren dat ik lekker kon zoenen. Nou, toen voelde ik me wel het mannetje, maar het gevolg was ook dat ik er bij het tweede bezoek veel te veel bij nadacht, waardoor het lang niet zo lekker was als de eerste keer. Nu zet ik gewoon m'n verstand op nul en geef ik me aan haar over.

En ja, reken er maar op dat het nog wel onwennig zal zijn, zeker de eerste keer bij een nieuwe dame. Maar met meer ervaring komt ook vanzelf meer zelfvertrouwen.
 
Tongzoenen heerlijk, mits de dame er goed in mee gaat.de eerste malen durfde ik niet te tongzoenen en pas later ging ik doen omdat een dame het leuk vond. hierna vaker gedaan en er in mee gegroeid.

Op de kamer eerst bij praten en rustig elkaar aftasten (letterlijk) en langzaam beginnen met zoenen in de hals e.d. hierna zien hoe het verder gaat. Ik ken ondertussen ene paar dames die mij helemaal op eten tijdens het zoenen.. en ik ga daar heerlijk in mee.
 
Ik vind het lekker, maar ik geloof dat dat je vraag eigenlijk niet is.

Ik heb altijd aangenomen dat raamdames (vrijwel) nooit tongzoenen. Klopt dat dus niet?
 
Ik weet niet hoor, maar de dames die ik bezoek of bezocht heb achter het raam in de Doubletstraat doen volgens mij geen van allen aan tongzoenen.. althans, niet met mij ?
Een zoen op de mond lukt bij een aantal nog wel, maar that's it.
Moet er wel bijzeggen dat ik bijna alleen maar Roemeense tot een jaar of 35 bezoek.

Bij prive bezoekjes is tongzoenen dan weer zelden een probleem.
 
Tongzoenen met prostituees deed ik 2 jaar terug nog wel. Ik was naïef en voelde me vaak de "speciale" klant. Inmiddels weet ik beter en staat hygiëne bij mij voorop. Prostituees doen gekkere dingen dan we denken met sommige klanten; alleen al de gedachte dat haar mond wellicht is geneukt of dat iemand zijn zaad erin heeft gespoten voor mijn bezoek weerhoudt me om te zoenen met prostituees.
 
Als ik heerlijk kan tongzoenen tijdens de date (en natuurlijk ook als alles hygiënisch is), is de kans heel groot dat ik de dame(s) nog een keer bezoek. Een date zonder tongzoenen is voor mij niet geslaagd. De latina's die ik in Doubletstraat bezoek, doen allemaal aan tongzoenen (sommigen al bij de eerste keer dat ik ze bezocht, zonder extra te betalen). Dat is ook de reden dat ik ze vaker bezoek. Moet er ook bij zeggen dat ik weinig Oost-Europese dames bezoek vanwege slechte service die ik bij verschillende dames heb gehad.
 
Laatst bewerkt:
Speciaal hiervoor hebben ze mond water uitgevonden

Owww ja het mond water hahaha ik heb toch altijd wel zo'n jeppp dit gaat nice worden gevoel, als je al lullend/uitkledend bij de wastafel staat en de 2 plastic cupjes + mondwater tevoorschijn komt; in mijn ervaring is dat eigenlijk altijd wel een zoen festijn / dame die er wat passie / erotiek in legt!

Las iemand ook iets zeggen over als dvp dat zelf initieerd (heftig tongzoenen) dat is voor mij ook altijd wel een mega plus, like zoenen is leuk en al maar 'een beetje terugzoenen / meedoen / het toelaten is toch wel heel anders dan bij dames die je bij elke 'hoofd id buurt en kijkt me aan moment' je vol op je bakkus pakken :p
 
Owww ja het mond water hahaha ik heb toch altijd wel zo'n jeppp dit gaat nice worden gevoel, als je al lullend/uitkledend bij de wastafel staat en de 2 plastic cupjes + mondwater tevoorschijn komt; in mijn ervaring is dat eigenlijk altijd wel een zoen festijn / dame die er wat passie / erotiek in legt!

Las iemand ook iets zeggen over als dvp dat zelf initieerd (heftig tongzoenen) dat is voor mij ook altijd wel een mega plus, like zoenen is leuk en al maar 'een beetje terugzoenen / meedoen / het toelaten is toch wel heel anders dan bij dames die je bij elke 'hoofd id buurt en kijkt me aan moment' je vol op je bakkus pakken :p
hahaha heel herkenbaar inderdaad. (tong)zoenen geeft inderdaad net wat meer erotiek, en wat meer passie van de dame, en heeft altijd mijn voorkeur. Als de dame daarnaast ook lekker actief meedoet dan is het helemaal top. Niet zoenen voelt voor mij toch wat afstandelijker, of dat zakelijke halve kusje op de mond.
 
Tongzoenen met prostituees deed ik 2 jaar terug nog wel. Ik was naïef en voelde me vaak de "speciale" klant. Inmiddels weet ik beter en staat hygiëne bij mij voorop. Prostituees doen gekkere dingen dan we denken met sommige klanten; alleen al de gedachte dat haar mond wellicht is geneukt of dat iemand zijn zaad erin heeft gespoten voor mijn bezoek weerhoudt me om te zoenen met prostituees.
Ik neem aan dat je dan ook geen hoerenkutjes likt? Of haar lichaam elders met je mond beroert?
 
Terug
Bovenaan Onderaan