Wat vinden jullie van tongzoenen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben zelf totaal niet van het tongzoenen met DVP. Eigenlijk leidt het me alleen maar af van de seks. Je ziet niks meer van haar lichaam, want je zit bovenop haar gezicht geplakt en de gehele ervaring wordt daarmee gereduceerd tot een spel van voelen. Ik ben daarvoor te visueel ingesteld vrees ik.
Tongzoenen is voor mij alleen oké met degene waar ik een relatie mee heb en dan ook niet persé tijdens de seks.
 
ik leer hier weer veel bij over de sexbeleving.
Als die bij mannen totaal verschillend is , dan zal dat bij vrouwen ook wel zo zijn.
Scheelt een hoop discussie.
We zitten hier toch een beetje voor de discussie? ;)

Ik denk dat, zowel voor mannen, maar ook voor sommige dvp dames, het grote verschil is dat je je wilt onderdompelen in een sexuele rush of juist heel bewust van handelingen wilt genieten.

Zij die zich onderdompelen willen vaak gaandeweg ook zoenen, zij die los-gekoppeld blijven juist niet. Wel lijkt het logisch dat wandelaars die voor de beleving gaan die rush eerder zoeken dan dames voor wie dit werk is.

Mannen willen klaar komen, vrouwen die dit werk doen, vaak, juist niet. Dus sommige mannen willen in een flow raken, terwijl de vrouw doet alsof ze in die flow raakt, maar eigenlijk juist niet in die flow raakt.
Een enkeling zal werk en plezier combineren, maar een lopende band werkster zal, in veel gevallen compleet ongeloofwaardig, 'og yeah, this is so great baby' zeggen, terwijl ze meer gericht is op een appje van een volgende klant dat zojuist binnen kwam.

Eigenlijk is het best boeiend dat sommige mannen graag willen dat een vrouw ook geniet, terwijl sommige vrouwen juist hun uiterste best doen om NIET te genieten.
Omdat dat maar afleidt en omdat ze veel te uitgeput raken als ze zich zelf bij klant 1 van 6 klanten op die dag al helemaal geven.

Denk ook dat daarom sommige dames niet willen zoenen. Het is zo confronterend dichtbij. Een man heeft geen ogen in zijn zwengel, dus als je hemmet condoom pijpt kun je eigenlijk ondertussen mentaal gewoon je boodschappenlijstje doornemen als je eenmaal een bepaald soort kunstje beheerst dat je keer op keer grofweg in robot-mode kunt uitvoeren.

Er zullen zeker dames zijn die persoonlijker te werk gaan, maar bovenstaande zal toch voor best wat dames op gaan.

Vervolgens denken die mannen dan in veel gevallen toch dat ze een speciale snaar raken bij de dame in kwestie.

Moeilijke is ook dat dat eigenlijk, hoewel naief, wel de liefste insteek is.

Zou je de zakelijkheid van de dvp namelijk terug kaatsen, dan moet je als wandelaar eigenlijk denken: Jij hebt hier weinig trek in maar doet het voor het geld, ik weet dat, maar vind je aantrekkelijk en ben geil, maar niet naief, dus ik maak hier nu, in ruil voor wat briefjes, even gebruik van je lichaam terwijl jij, zoals afgesproken, 'oh, it's so big baby' mijmert terwijl je je ondertussen afvraagt of je nog parmezaanse kaas voor over je pasta bolognese in de koelkast hebt staan.
Als de wandelaar even kil en zakelijk te werk zou gaan als menig dvp krijg je eigenlijk iets heel menselijks (sexualiteit) wat volstrekt ontmenselijkt wordt omdat beide partijen realistisch genoeg zijn om te weten dat de financiele transactie en geilheid van de wandelaar de enige redenen van hun samen zijn is.

Louter omdat de wandelaar vriendelijk doet, lief lacht, er meer van maakt wordt het soms meer dan een transactie.

En in een enkel geval is de dvp de hartelijke van de twee en treft ze een norse klant die dat helemaal niet weet te waarderen.

Tongzoenen lijkt me de minst makkelijk uitvoerbare aktie binnen zo'n samenzijn. Heel persoonlijk en confronterend. Vandaar dat veel dames het graag kort houden en alleen het puntje van hun tong inzetten.
 
Dudeeee er zijn aardig wat regels waar ik best wel iets anders van vind, of toch op ze minst dat je nogal wat aannames doet en vervanden legt die er echt niet allemaal werkelijk zijn...Maar ik ga er niet aan beginnen op elk slakje zout leggen hahaha maar wou wel deze ff aanraken:

In die lange alinea doe je bijv. wel meteen de aanname dat zij nooit met je zou willen seksen en geld de enige reden is dat ze met je is...ze is verder niet echt geil of heeft helemaal geen zin om te seksen, alleen jij hebt dat + geld...en juist in die situatie; juist dan vind je iets heel menselijks...Terwijl voor mij seks vooral heel menselijk is als je er niet teveel bij nadenkt...noem me een dromer, of een verslaafde perhaps, maar ik prefereer (te denken dat) in dat uurtje liever het idee dat zij mij wel wilt en botergeil is. Sure ik betaal maar anders dan een 2seconde handeling van idd uiteindelijk wat papiertjes sta ik er niet bij stil; in dat moment niet wat het kost, of wat het betekend; ik geef het gewoon, en dan gaan we samen doen alsof, wat 'het' niet per definitie in totaliteit nep maakt btw.

Anyway daarom heb ik liever die 'iets passionelere' / actievere dames die weten wat ze doen; dan ga ik gewoon mee in het spel en geniet ik van hands all over een vrouw die schijnbaar helemaal wilt van me is met me continue aansporen haha en tongzoenen man...ik weet dat het voor jou echt een ding is hoor, en idd veel dames zijn er niet wild van met dat tip only, gelukkig zijn er ook genoeg mensen (aan beide kampen) die er niet teveel over nadenken en gewoon genieten van de oxytocine shot 🤭

Owjaaaa en ook, net zoals jijzelf en ik neem aan de meeste, ga ik niet terug naar dames die overduidelijk met andere dingen bezig zijn / ongeintresserd zijn / je het gevoel geven dat je ervoor betaald, of niks met je te hebben;als man heb je dan weinig reden te denken dat je een snaar geraakt hebt.
 
Dudeeee er zijn aardig wat regels waar ik best wel iets anders van vind, of toch op ze minst dat je nogal wat aannames doet en vervanden legt die er echt niet allemaal werkelijk zijn...Maar ik ga er niet aan beginnen op elk slakje zout leggen hahaha maar wou wel deze ff aanraken:

In die lange alinea doe je bijv. wel meteen de aanname dat zij nooit met je zou willen seksen en geld de enige reden is dat ze met je is...ze is verder niet echt geil of heeft helemaal geen zin om te seksen, alleen jij hebt dat + geld...en juist in die situatie; juist dan vind je iets heel menselijks...Terwijl voor mij seks vooral heel menselijk is als je er niet teveel bij nadenkt...noem me een dromer, of een verslaafde perhaps, maar ik prefereer (te denken dat) in dat uurtje liever het idee dat zij mij wel wilt en botergeil is. Sure ik betaal maar anders dan een 2seconde handeling van idd uiteindelijk wat papiertjes sta ik er niet bij stil; in dat moment niet wat het kost, of wat het betekend; ik geef het gewoon, en dan gaan we samen doen alsof, wat 'het' niet per definitie in totaliteit nep maakt btw.

Anyway daarom heb ik liever die 'iets passionelere' / actievere dames die weten wat ze doen; dan ga ik gewoon mee in het spel en geniet ik van hands all over een vrouw die schijnbaar helemaal wilt van me is met me continue aansporen haha en tongzoenen man...ik weet dat het voor jou echt een ding is hoor, en idd veel dames zijn er niet wild van met dat tip only, gelukkig zijn er ook genoeg mensen (aan beide kampen) die er niet teveel over nadenken en gewoon genieten van de oxytocine shot 🤭

Owjaaaa en ook, net zoals jijzelf en ik neem aan de meeste, ga ik niet terug naar dames die overduidelijk met andere dingen bezig zijn / ongeintresserd zijn / je het gevoel geven dat je ervoor betaald, of niks met je te hebben;als man heb je dan weinig reden te denken dat je een snaar geraakt hebt.
Ik denk idd dat de meeste mannen na de betaling zichzelf een beetje voor houden dat de betaling niet heeft plaatsgevonden, dat doe ik soms ook wel een beetje.

Als ze ongeinteresseerd doet is dat inderdaad een reden om niet terug te keren, maar als ze te heftig faked soms ook bij mij. Hoe echter, hoe beter denk ik wel eens. Of ze nou lacht of over iets jammert.

Maar ook dat gaat niet altijd op, want ik ken ook een paar dames die flink wat faken, maar het zo hartelijk doen dat ik het toch wel opwindend vind.

Mbt tongzoenen kan ik nooit vergeten wat ze voor mij misschien met haar mond gedaan heeft, dus dat wordt 'm echt niet voor mij.

Tenzij ik de enige van die dag ben en ik er bij mag staan als ze een ruim Listerine shot neemt, maar dan is de romantische gedachte al wel een beetje weg..... ;)
 
Ik zou zeggen dat tongzoenen het beste intieme moment is tussen twee partners, en als jullie er meer over willen weten, bezoek dan dit artikel.

 
Tongzoenen mag maar moet niet bij mij ,bij sommige dames is er dan soms ook nog een rook geur waar te nemen , 😩 en welke piemel hebben ze daarvoor wel niet in hun mond gehad dan nog maar te denken aan de anus van een ander ! Ik ga als het mogelijk is altijd zo vroeg mogelijk als eerste klant !
 
Diep passioneel tongzoenen gelijk bij binnenkomst is voor mij een van de belangrijkste onderdelen voor een geslaagde date. Zonder TZ is het voor mij een absolute no go en krijg ik hem nauwelijks omhoog maakt niet uit hoe geil ze eruit ziet of hoe goed ze kan pijpen. Daarbij denk ik helemaal niet eraan waar haar tong net een uurtje geleden heeft gezeten; die knop staat bij mij gewoon uit.
 
Tongzoenen...de laatste paar (nieuwe) dames waar ik geweest ben waren niet echt het (tong)zoenerige type; ze 'doen' het wel soort van, maar minimalistisch zonder overgaaf en weinig zelfinitiatieef / passie...dan heeft het vaak eerder een averechts effect op mijn er zin in blijven houden. Weet vrij zeker dat mijn volgende date weer een bekende dame zal zijn die wel volle bak tongzoent; heb inmiddels weer een behoorlijk craving ervoor opgebouwd!

Denken jullie ook niet dat dames die 'echt' tongzoenen aanbieden al voor een heel groot deel puur op basis daarvan veel terugkerende klanten zullen trekken?? Want ik ben zelf bijv. letterlijk nog nooit terug gegaan naar een dvp die niet zoent. Wel bij een paar waar het (tong)zoenen niet echt een naam mag hebben; dat je gwn merkt dat ze er niet zo van zijn.

Maar die dames moeten bij mij dan wel in andere categorien echt goed scoren om te compenseren hoor...maar zonder TZ komen ze echt niet id buurt van diie paar echte toppers waarvan ik thuiskwam met kramp in mijn kaken en uitdrogings verschijnselen o_O
 
Seks zonder tongzoenen, is voor mij een mindere beleving...
Ik begrijp dat sommige de afstand verder willen bewaren , zonder het zoenen neuk ik precies een voorwerp. Geef mij maar de beleving, daar betaal ik graag voor.
Een dvp is voor mij in de eerste plaats een vrouw, geen slavin die even op de knieën gaat zitten voor mijn kwakkie te ontvangen... dan gebruik je naar mijn mening beter een kunstkut.
 
ik dacht dat tongzoenen is uitgevonden in het fietsenhok op school, om daarna in het broekje te geraken...(mits je je best doet) maar na betaling bij de DVP is dat al geregeld, dus wat mij betreft overbodig, mits de DVP er zelf zin aan heeft , dan kan het weleens een hete date worden/zijn.
 
Ik ben regelmatig verrast dat een dame gelijk gelijk vol op de bek met mij begint te tongen. Super geil voor mij.
Ik zorg er dan altijd wel voor tandjes gepoetst mondwatertje (ook gedoucht) want dan gaat het bijna vanzelf .
Ook pzc vind ik heerlijk afwisselend met tongen en beffen.
 
Ik vindt het heerlijk. Vooral als een DVP er zelf ermee begint. Laatst ging ik op bezoek bij kitty (RDK) die begon bij binnenkomst mij vol te zoenen en vervolgens met kusjes naar beneden glijden. Tongzoenen voelt net wat intiemer aan en je krijgt er een GFE gevoel bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan