Wat vinden jullie van tongzoenen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
een vrouw met wie ik regelmatig sekscontact heb: tongzoenen mag, maar zodra ik haar gebeft heb, blijft haar mond dicht. Want dat is vies.

Ik baal echt van die houding. Waarom is ze nou toch vies van zichzelf?

een vrouw met wie ik regelmatig sekscontact heb: tongzoenen mag, maar zodra ik haar gebeft heb, blijft haar mond dicht. Want dat is vies.

Onbegrijpelijk , want *iedere* man proeft toch graag z'n eigen sperma in de mond van een vrouw ?

Ik zou het ook jammer vinden - als ik d'r lekker vindt moet ze dat zelf ook vinden - , maar goed, met bovenstaand in gedachten heb je dat blijkbaar ook bij een deel van de vrouwen.

Onbegrijpelijk , want *iedere* man proeft toch graag z'n eigen sperma in de mond van een vrouw ?

Ik zou het ook jammer vinden - als ik d'r lekker vindt moet ze dat zelf ook vinden - , maar goed, met bovenstaand in gedachten heb je dat blijkbaar ook bij een deel van de vrouwen.
Nou, snowballing daar ben ik echt niet stuk van. En als een vrouw net een hele lading in haar mond heeft gekregen, plakkerig en slijmerig, vind ik dat een heel ander verhaal dan dat ik misschien haar kutjessmaak in mijn mond heb.

Laat ik hem anders stellen om te kijken of je hem dan wel snapt.

Je hebt 2 dames die je heel graag zou willen ontmoeten voor een date. Dame A zoent niet (maar deze had je 1e keus) en dame B zoent wel (je 2e keus/backup).

Ga je dan toch naar dame A omdat dit je 1e keus is of ga je dan toch naar dame B omdat tongzoenen een must is voor je?
Ik bedoelde meer van om een keer langs de andere te gaan die wel wil op z'n Frans.
Natuurlijk in goed overleg eventueel.

Niet zoals in een kroeg van als de ene vrouw niet wilt.. Haar keus.
Ga ik naar iemand die wel graag wilt.

Vind ik ook een afknapper, als een vrouw haar eigen kutje vies vindt wordt het niks. Seks moet een klein beetje vies zijn, heerlijk 😋

Vind ik ook een afknapper, als een vrouw haar eigen kutje vies vindt wordt het niks. Seks moet een klein beetje vies zijn, heerlijk 😋
Wat je over het hoofd ziet, is natuurlijk dat de dames hun werk doen en niet geil staan. Een man die naar de meisjes gaat, staat geil en veronderstelt al bijna automatisch dat zo een dame dus ook geil staat. Want zij speelt hopelijk inderdaad die rol, om haar klant een goede service te geven. Zij is eerst schaars gekleed, toont zich dan naakt, en ze laat seks toe. Dan is zij toch geil? Of niet soms? Voor een man is het moeilijk om dat correct te interpreteren als hij zelf in vuur en vlam staat. Ikke geil, zij ook geil :)

En ja, als je geil bent, mag het al wat 'viezer' zijn dan wanneer je je werk doet dus. Ik weet het, het komt minder goed over, maar zo is het nu eenmaal.

Nou snowballing wil ik best eens ervaren met een leuke dame, heb er nu een gevonden die geeft het aan mij terug als ik haar mondje heb gevuld, maar nog niet tongzoenen en snowballen ermee, zal het eens voorstellen kijken hoe ze reageerd.

iik had laatst een gesprek met een dvp die tongzoent om zelf opgewarmd te raken voordat ze aan het pijpen begint.

Dat ging over dat izij bij mij haar tong er vol en diep in stopt en ik volgend ben dus tongen gebeurt in mijn mond.

Terwijl ik juist ervaring heb dat het meestal andersom is, dus mijn tong grotendeels in haar mond.

Ik ben dus wel benieuwd hoe dat bij anderen zit.

Heb zitten zoeken hoe ik een poll kon maken maar kon ik niet vinden vandaar efen langs deze weg.

De vraag zou dan zijn:

Als je tongzoent met een dvp, hoe gaat dat ? Meerdere antwoorden mogelijk:
1. Waar zit je tong
A. In de mond van de dvp
B. In mijn mond
C.. halverwege
D. Afwisselend in mijn mond, in mond dvp
E. Iets anders

En mocht je nog tijd over hebben bent ik ook benieuwd naar het volgende.

2. Snelheid van de tong
A. Langzaam.
B. Snel
C. Afwisselend
D. Iets anders

3. Hoeveelheid speeksel
A. Droog tongen
B. Volle mond met speeksel
C. Beetje speeksel
D. Iets anders

4. Soort beweging
A. Lonks rechts
B. Rondjes draaien.
C. Erin eruit
D. Lippen masseren
E. Huig strelen.
F. Iets anders.

Ik denk halverwege, maar wel passioneel in plaats van erg rustig. Elke dame is daar ook weer anders in, dus het blijft samenwerken. Verder vooral spelen met de tong in en buiten de mond en tussendoor kusjes, op de lip bijten enz. Maar ook gewoon lekker ordinair diep tongzoenen met beide de mond vol open.
Net als met dames zelf vooral veel afwisseling.

1. Waar zit je tong
A. In de mond van de dvp
B. In mijn mond
C.. halverwege
E. Iets anders

2. Snelheid van de tong
A. Langzaam.
B. Snel
C. Afwisselend
D. Iets anders

3. Hoeveelheid speeksel
A. Droog tongen
C. Beetje speeksel
D. Iets anders

4. Soort beweging
A. Lonks rechts
B. Rondjes draaien.
C. Erin eruit
D. Lippen masseren
E. Huig strelen.
F. Iets anders.
1A al zou ik met 1B ook geen problemen hebben. Nu ik eraan denk heb ik één vaste dame die ook wel eens haar tong in mijn mond steekt.
2A langzaam en met gevoel graag!
3C
4B en ook wel D. Af en toe dame nog even in haar nek zoenen/likken, love it!

iik had laatst een gesprek met een dvp die tongzoent om zelf opgewarmd te raken voordat ze aan het pijpen begint.

Dat ging over dat izij bij mij haar tong er vol en diep in stopt en ik volgend ben dus tongen gebeurt in mijn mond.

Terwijl ik juist ervaring heb dat het meestal andersom is, dus mijn tong grotendeels in haar mond.

Ik ben dus wel benieuwd hoe dat bij anderen zit.

Heb zitten zoeken hoe ik een poll kon maken maar kon ik niet vinden vandaar efen langs deze weg.

De vraag zou dan zijn:

1. Waar zit je tong
A. In de mond van de dvp
B. In mijn mond
C.. halverwege
E. Iets anders

2. Snelheid van de tong
A. Langzaam.
B. Snel
C. Afwisselend
D. Iets anders

3. Hoeveelheid speeksel
A. Droog tongen
C. Beetje speeksel
D. Iets anders

4. Soort beweging
A. Lonks rechts
B. Rondjes draaien.
C. Erin eruit
D. Lippen masseren
E. Huig strelen.
F. Iets anders.

Afgaande op je vraag of vragen heb je blijkbaar het idee dat er 1 vaste manier bestaat om te tongzoenen?

Voor maar kan het op alle manieren die je opsomt. Hangt af van met wie, wanneer en hoe geil we zijn. Alles kan immers lekker en geil zijn.

Het enige dat afknapt is een dame die ongeïnteresseerd maar wat doet..

Voor veel dvp's is tongzoenen gewoon iets dat niet met klanten gebeurt. Het hoort thuis in een partnerrelatie. Ze mogen al neuken, is dat dan niet genoeg? Een klant is toch niet mijn lief. Dat is de argumentatie die ik daarover hoor, en ik ben best blij daarmee.

Leuk voor jou dick, maar ik ben blij dat er dvp's zijn die dit dus wél doen. Dame die goed is in tz ziet mij vrijwel altijd terug 😋
De vraag is er, en het aanbod is er.

Als morgen iemand zijn partner sekswerk gaat doen, ga die man allicht een andere visie daarop hebben dan wanneer hij bv geen partner heeft en dus een dvp gaat bezoeken, niet zo maar voor de pret maar uit noodzaak om zijn behoefte te kunnen bevredigen.

Een man die thuis affectie mist, zal een dvp deels ook zien als een vervangster van zijn partner om wat affectie af te kopen, ook al weet hij dat het geacteerde affectie is. Een man die een dvp bezoekt, gewoon omdat seks prettig is, zal de dvp misschien enkel bezoeken voor die seks.

Dame die goed is in tz ziet mij vrijwel altijd terug 😋
Even op mezelf reageren ;) schiet me net iets te binnen.
Qua tz ken ik dames die er vól aan meedoen, en dit ook opzoeken in de date. Dit vind ik helemaal geweldig!
Echter er zijn ook dames die ik tot mijn vaste dames reken, waarbij het veel de lippen zijn die elkaar vinden, en af en toe raken de puntjes van de tong elkaar. Hier kan ik ook mee leven als de date verder fijn is. Ik heb het gevoel dat deze dames er toch een remmetje op hebben staan, en dat wil ik ook respecteren, en dat doe ik ook.

In de privé ontvangst lijkt vol tz redelijk standaard te zijn, waar ik bij de raamdames het met puntje van de tong zoenen vaker tegenkom.

Nu... heb persoonlijk al geweldige sex beleefd... met DVP's die zelfs helemaal niet zoenen! Werd ook vanaf het begin duidelijk gezegd...

Maar dus voor de rest... alle remmen los! (gewoon effe wennen dus...)

Het is niet zo dat dvp's niet van tongzoenen houden ze houden er zeker van. Maar ze doen dat liever niet met een klant, zeker niet met een klant waar ze zich niet tot aangetrokken voelen. Zoenen wordt als intiem ervaren door de dvp's meer intiem dan de seks zelf en brengt daardoor emoties naar boven. Als alle dvp's met elke klant gaan zoenen of tongzoenen dan wordt dit beroep een heel zwaar beroep voor ze dus logisch dat het vaak vermeden wordt. Dat is ook de reden dat ik nooit voor zoenen betaal en veel forumleden hier klagen dat ze voor tongzoenen betaald hebben maar het niet kregen of het niet met overgave kregen. Zoiets kun je simpelweg niet forceren het moet van beide kanten komen.

Laatst bewerkt:
Voor veel dvp's is tongzoenen gewoon iets dat niet met klanten gebeurt. Het hoort thuis in een partnerrelatie. Ze mogen al neuken, is dat dan niet genoeg? Een klant is toch niet mijn lief. Dat is de argumentatie die ik daarover hoor, en ik ben best blij daarmee.
Dat is een argument dat zeker steek houdt en voor een aantal dames zeker zal tellen. Maar ik heb in al die vele jaren dat ik al wandel het nog maar zelden meegemaakt dat de dames het niet deden. De ene al wat meer voluit dan de ander, maar de meeste die ik ontmoet heb deden het toch maar.
Sommigen vroegen me zelf of ik van tongzoenen hield, om dan lekker voluit te gaan. Voor mij is een date toch niet ten volle geslaagd als er geen tongzoenen bij is.

Veel buitenstaanders, die dus niets te maken hebben met sekswerkers en zo, verwonderen zich wel eens daarover dat er nogal wat dames zijn voor wie tongzoenen not done is, terwijl zij zo maar in hun kut laten zitten, alsof het niets is. Die mensen zien zoenen als iets 'redelijk normaals' terwijl seks hebben met vreemde mannden voor hen toch wel iets speciaals is.

Maar hoe dichter je in die wereld betrokken geraakt, hoe beter je die vrouwen begrijpt. Partners van dvp's maken er geen issue van dat er ene een condoom over zijn fluit schuift en eens in hun partner klaarkomt. Dat is de stiel. Er is daarbij zelfs niet eens direct contact tussen de fluit en de poes. Maar zoenen??? Dat is wat anders. Een kut is maar een kut, maar het gelaat, de ogen, de mond, dat is een spiegel van de ziel.

Veel dvp's hebben daar met hun partner afspraken rond, die zij meestal ook respecteren omdat zij er zelf een afkeer van hebben.

Terug
Bovenaan Onderaan