[..]
Het is een transactie. Niets meer, niets minder.
Het is letterlijk hetzelfde als jij en de snackbar eigenaar of de barman.
Hoe erg genieten die ervan om jou een frietje te verkopen of een drankje te schenken?
Incidenteel drinken ze een pilsje mee, maar dat blijft in het kader van sociaal zijn met de klanten.
Ik denk dat je projecteert hoe JIJ je zou voelen in een beroep waarin "sociaal zijn" met klanten een noodzakelijk deel is .
Als je het alleen maar probeert te doen "omdat de cursus zei dat het goed is voor de omzet" zit je echt niet lang in een zaak.
Als ze passen bij hun beroep - dan zijn ze blij/tevreden/trots dat die klanten het naar hun zin hebben in hun zaak .
Als die mensen - restaurateurs, barmannen, sales/accountmanagers bij hun beroep passen - dan is 'sociaal doen met klanten' gewoon iets wat ze ook met plezier doen en loopt dat parallel met het zakelijke doel.
Net zo goed als 'nep orgasmes' echt wel herkend worden als je niet stekeblind bent , gaan de zaken ook niet soepel als je voelt dat de ander je eigenlijk echt niet moet of er duidelijk op uit is om je zsm te naaien .
Dat meegetaptje pilsje of het vermoeide lulpraatje over het weer of de wedstrijd van zondag kijk je ook doorheen.
Het type "tweedehands autoverkoper" is daar de beeldspraak voor.
(Kan een verkoper ook gebeuren, dat het gewoon niet wil klikken met een klant. Een goede doet 'm dan over aan een collega in het salesteam die beter past bij die klant ).
Een volle maag zonder "gedoe" krijg je van een diagonaaltje van de febo,
en een lege zak zonder gedoe kun je van ongeveer iedere DVP krijgen .
Zit je er zelf met de instelling om het leuk te hebben (ook in de bar - alleen maar stuurs voor je uit kijken om je quotum alcohol naar binnen te krijgen , ook de beste barman moet dan even schakelen naar standje 'professioneel blijven' ) dan kun je prima DVPs vinden om samen mee te genieten .
nou, niet helemaal.
Want in privé-huizen heb je eigenlijk het old skool bordeel gevoel en weet je zeker dat de dames voor een relatief laag bedrag veel mannen afwerken, maar is listerine gebruik blijkbaar standaard.
Veel Prive-ontvangst voelt luxer aan, zeker als de dame in een prima kamer in een vier sterren hotel zit. Maar die dame suggereert iets meer exclusiviteit, maar verwerkt vaak per dag net zo veel mannen, maar die doet het voorkomen alsof ze na ieder bezoek gedoucht en gespoeld heeft, maar doet dat vrijwel nooit waar jij bij bent.
Waarom ga jij nou zitten verzinnen wat IK meegemaakt heb ?
Degenen (prive) die zo'n fles klaar hadden staan in de badkamer spoelden juist zichtbaar .
Misschien uit gewoonte om het voorbeeld te geven zonder iemand te moeten zeggen "ik wil dat je even spoelt", maar er _werd_ zichtbaar gespoeld .
Of gewoon omdat het vrouwen zijn die hygiene belangrijk (of "normaal")vinden en het dan doen.
Vooraf (mee) douchen is ook niet ongebruikelijk, of achteraf (herkenbaar) douchen.
"standaard¨ segment qua prijs overigens [150/200 p.u.] . Mijn selectie is meer op "uitstraling"/vibe (en recensies) dan puur op "extra duur dus zal wel exclusief zijn" , en dat pakte vrijwel altijd goed uit qua hygiene en correcte dienstverlening .
Of ik dan een "supergoede klik" en waanzinnig lekkere seks heb (of 'gewoon OK' ) is wat meer een toevalstreffer, maar vaak genoeg om te weten dat het prima kan .
Dus het is duurder en luxer, maar misschien toch ook minder schoon als het om de persoon zelf gaat.
Je bent wel erg hard bezig om jezelf te overtuigen dat ze allemaal vies moeten zijn.
Als het gaat om acteren - je denk toch niet dat die vrouwen niet aanvoelen als een klant eigenlijk vies van ze is of van zichzelf vindt die ie zich verlaagd want "het is maar een hoer en geen echte geliefde" ?
Dan heb je ook echt geen kans dat ze nog werkelijk opgewonden wordt of blijft bij zo'n klant.
Maar het zijn vaak wel weer mooiere dames.
Dus ja, wat is welk segment?
Ik heb geen checklist die gegarandeerd "mijn smaak" oplevert, maar alles wat de uitstraling budget/afwerk/lopende band heeft valt bij mij af .