Wat vinden jullie van tongzoenen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Van mij mag ze, maar lang niet elke vrouw heeft daar zin in, lijkt het.
Ik ben er ook heel gek van maar verschillende vrouwen vertellen mij steeds dat heel weinig mannen dit doen ondanks dat zij er wel serieus pap van lusten ! Uitzonderingen bevestigen de regel ... zou de leraar wiskunde zeggen :cool:
Ik ben er ook heel gek van maar verschillende vrouwen vertellen mij steeds dat heel weinig mannen dit doen ondanks dat zij er wel serieus pap van lusten ! Uitzonderingen bevestigen de regel ... zou de leraar wiskunde zeggen :cool:
Ik ben hier wel serieus off topic bezig , sorry DaBart maar het was niet de bedoeling ...i get carried away sometimes ;)

Laatst bewerkt:
Net weer een date achter de rug van 90 minuten waarvan denk ik 1 uur tongzoenen, heerlijk. En ja ook na het beffen gewoon weer verder, waarbij ze overigens gewoon klaar kwam. Ook mondwater op de kamer, had echter voordat ik langskwam mijn tanden gepoetst en vlak voor binnenkomst een pepermunt genomen dus ik voelde me qua mond schoon genoeg voor de dvp.

Natuurlijk zou ze dit onbetaald niet met mij doen, en zo zijn we allebei blij en zorg ik er hopelijk voor dat ze plezier in haar werk heeft. Als ik naar naar als persoon kijk zie ik een schat van een dame, en zei zegt me dat ze ervoor wil zorgen dat ik weer ontspannen wegga en er van genoten heb. Dus dat is wat ik dan voor mijn geld krijg.

Een andere dvp noemde wel eens dat ze mijn anti stress poppetje was. En weer een andere dvp vroeg me wat het doel was van mijn komst, waarbij ontlading bij haar het vaakst voorkwam.

Ik heb vanmiddag zo heerlijk getongzoend met mijn favoriet Het begon al bij de voordeur, en tussen het pijpen, neuken en beffen door, volop tongzoenen. Ze kreeg er geen genoeg van. Bij het afscheid nog een een kwartier gezoend bij de voordeur. Drie kwartier overtijd. Ze vertrekt volgende week weer terug naar Letland. Ik ben er nog steeds een beetje melancholisch van. Oooh die lieve schat 🥰

Terug
Bovenaan Onderaan