Wat vinden jullie van tongzoenen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er dubbel in. Ik vind het enerzijds te intiem. Meer iets voor thuis zeg maar (maar dat heb ik met neuken eigenlijk ook al), maar anderzijds is het wel supergeil en een prima start om een stijve te krijgen.
En ... ik ben een beetje bang voor overdracht van bacillen en ander gespuis.
 
Voor Corona keek ik specifiek in de advertentie of tongzoenen bij de mogelijkheid hoorde. Nu ben ik daar voorzichtiger mee. Wat het zoenen in mijn hals, tepels, buik, penis. En plotseling dat mijn penis in haar mond is, haal ik al veel voldoening uit.
 
Ik mis het nog steeds bij mijn vaste DVP. Als er al sprake van is dan is het heel erg ingehouden. Blijft toch een puntje wat mij betreft. Maar zolang de rest maar goed blijft zal ik daar mee moeten blijven leven. Alhoewel ik in recensies wel eens gelezen heb dat zij zich bij sommige anderen heren niet ingehouden heeft wat betreft het tongzoenen. Ik zal haar toch eens vragen wat de reden is waarom dat het bij mij zo voorzichtig in ingehouden blijft. 😉😝 Anders toch maar eens wat anders gaan uitproberen. Zij weet immers ook dat ik wel eens een andere DVP heb bezocht en die hielt zich dus duidelijk niet in wat tongzoenen betreft. Sterker nog, het ging met volle overgave. Kortom voor mij persoonlijk blijft het toch een dingetje waar ik mij toch wel aan begin te storen als ik heel eerlijk ben. Maar wie weet. Tegenwoordig leest ze mee. Ik laat mij de volgende keer verrassen. 😉😝🤣
 
Ik zal er niet zo vaak zelf het startschot voor geven maar als de dame teken geeft kan ik er absoluut niet aan weerstaan en maakt het mij bijzonder geil.
Een voorbeeldje: Tijdens een rondje bukkake in het badje een aantal weken geleden in de Eroxx, stond op een bepaalde moment, een lekkere blonde milf recht die mij aan het pijpen was.
Ze begon mij heel intens en sensueel te tongzoenen, ik kon er echt niet aan weerstaan. Haar prachtige boezem idem gezichtje, was uitermate glibberig, ze had er duidelijk al een paar afgewerkt🤪 maar ik gaf er absoluut niet om, integendeel het werd alleen maar geiler.
Wat bepaalde toestanden toch met een mens kan doen maar ik had er zeker geen spijt van, integendeel🔥🔥.
 
Tongzoenen is altijd wel een pluspunt maar wordt toch minder en minder gedaan, zelfs al zit de hygiéne goed.
Vroeger had ik eens een raamdame die dit deed zonder extra te betalen, ondanks ze niet meer aanwezig is heb ik ze wel het meest bezocht omdat ik een van haar vaste klanten was.
Als sommige dames zelfs in privé of privéhuizen het kunnen weigeren zullen ze het niet laten, zeker na coronatijden.
 
Hou van tongzoenen, heerlijk! Maar ik zet het expres niet bij mijn mogelijkheden. Bij mij krijg je een full on GFE, als je zelf ook boyfriend material voor mij bent. Het is idd het aller intiemste wat er is en dat doe ik met overgave, maar wel alleen als ik me er goed bij voel. Zo iets kan ik niet faken. Dus dan geef ik bij sommige maar liever een service minder als een slechte service.
 
Hou van tongzoenen, heerlijk! Maar ik zet het expres niet bij mijn mogelijkheden. Bij mij krijg je een full on GFE, als je zelf ook boyfriend material voor mij bent. Het is idd het aller intiemste wat er is en dat doe ik met overgave, maar wel alleen als ik me er goed bij voel. Zo iets kan ik niet faken. Dus dan geef ik bij sommige maar liever een service minder als een slechte service.

Heb jij toevallig ook een advertentie die je wilt toesturen? ☺️
 
Hou van tongzoenen, heerlijk! Maar ik zet het expres niet bij mijn mogelijkheden. Bij mij krijg je een full on GFE, als je zelf ook boyfriend material voor mij bent. Het is idd het aller intiemste wat er is en dat doe ik met overgave, maar wel alleen als ik me er goed bij voel. Zo iets kan ik niet faken. Dus dan geef ik bij sommige maar liever een service minder als een slechte service.
Nou wordt ik toch wel heel nieuwsgierig
 
Terug
Bovenaan Onderaan