Wat vinden jullie van tongzoenen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
(Tong)Zoenen is geen/verwaarloosbaar transmissierisico risico op de bekende soa's, tenzij ze veel zichtbaar bloed in de mond heeft, maar dat zou je wel merken. ;)
Herpes en HPV kun je wel overdragen tijdens zoenen, maar dat is niet te voorkomen tenzij je nooit meer zoent. Natuurlijk nooit zoenen tijdens een koortslip, maar dat zou vanzelfsprekend moeten zijn. Dus, gewoon genieten van zoenen als je het leuk vind. Sommige DVP genieten er ook van.
Voor veel mensen is tongzoenen intiemer. Je bent heel dichtbij en je wisselt speeksel met iemand uit. Mijn ervaring is dat veel meiden tongzoenen erg leuk vinden, maar wel als er een klik is én je schoon bent.

Het is vaak prima te doen om een betere zoenpartner te zijn. Roken en een slecht gebit zijn de twee grootste turn-offs. Daarnaast is lekker ruiken ook belangrijk, dus kruidig eten kun je beter niet doen. Als ik een date heb, dan eet ik de laatste twee dagen niks meer met sterke geuren. Tandenpoetsen en klaar.
Precies.
 
... Tongzoenen is voor mij wel een must ja. ...
Ik selecteer dus sowieso alleen dames die tongzoenen in hun advertentie aanbieden. Vervolgens is het op locatie nog maar even afwachten of het er echt van komt. Er extra voor betalen doe ik in ieder geval sowieso niet (meer), het moet gewoon inbegrepen zijn vind ik.

In mijn beleving moet je wel een beetje tactisch zijn met het tongzoenen van DVP's. Ik heb altijd het idee dat het voor een DVP makkelijker is om de knop om te zetten voor het standaardgebeuren (pijpen en neuken) dan (tong)zoenen.
...
Als ze vervolgens 'op zijn DVP's' haar gezicht wegdraait of 'nee' zegt dan is het feest voor mij eigenlijk meteen voorbij. Op zo'n moment het gelijk nog een keer proberen moet je natuurlijk niet doen, maar wat ik dan wel doe is me koeltjes direct omkleden en haar expres geen aandacht meer geven. Als je dat op de juiste manier doet dan heb je kans dat ze zich bedenkt.
Ik kan mij niet voorstellen dat er nog iets leuks van komt als de dame eerst TZ geweigerd heeft en zich vervolgens bedenkt onder het "dreigen" van jouw vertrek. Zolang je jouw geld niet terug eist is dat voor haar sowieso makkelijk verdient geld. Maar anders geloof ik niet dat je nog een opwindende tongpartij krijgt.
 
Hier is eigenlijk al een topic over (https://www.girlsreview.nl/threads/wat-vinden-jullie-van-tongzoenen.4881/), maar vooruit.

Tongzoenen is voor mij wel een must ja. De eerste keren dat ik DVP's bezocht ging het me alleen om de seks maar later realiseerde ik me dat ik tongzoenen juist heel belangrijk vond. Ik denk dat tongzoenen zelfs belangrijker en specialer voor

Als ik een DVP wil zoenen zorg ik er dus om te beginnen voor dat mijn hygiëne in orde is en mijn mond normaal ruikt.
Als ze vervolgens 'op zijn DVP's' haar gezicht wegdraait of 'nee' zegt dan is het feest voor mij eigenlijk meteen voorbij. Op zo'n moment het gelijk nog een keer proberen moet je natuurlijk niet doen, maar wat ik dan wel doe is me koeltjes direct omkleden en haar expres gee
Niet persoonlijk naar ABC maar naar alle wandelaars in t algemeen:

Tongzoenen is voor de meeste "vrouwen" los van dvp zijn heren, intimiteit.
Als vrouw zoen je vaak met de persoon die je woest aantrekkelijk vind.

Geen aandacht geven en jezelf direct aankleden is redelijk patriarchisch te noemen om de eigen wil op te leggen. Soort van straffen en belonen systeem..?

Waarom een dvp anders behandelen dan de vrouw die ze is? Een complimentje, een grapje om het ijs te breken, vragen wat ze graag geeft aan haar klanten? Dat breekt het ijs en maakt je als man aantrekkelijker. We weten heus dat je net betaald hebt voor de beste service, we zijn ook enorm blij als je niet van te voren shoarma hebt gegeten of uitgebreid naar t toilet bent geweest.
Maar, nog fijner is als we in de kamer ook gewoon vrouw mogen zijn, die de knop naar intimiteit om "willen" zetten omdat je ons ziet, als vrouw..

Ps..zelf heb ik minder moeite met tongzoenen, als de mond hygiëne maar in orde is. Je hoeft voor mij ook geen stappenplan volgen of tips te krijgen om mij "zover" te krijgen.
Maar ook ik heb genoeg klanten die helemaal niet willen tongzoenen. Ook voor hen is er een grens tussen verliefd en zoenen en genot en niet zoenen.

Dus ja 😅 het is toch geen hem vs haar, maar gewoon een persoonlijk ding los van geslacht, ras en leeftijd
Aju

💋
 
Niet persoonlijk naar ABC maar naar alle wandelaars in t algemeen:

Tongzoenen is voor de meeste "vrouwen" los van dvp zijn heren, intimiteit.
Als vrouw zoen je vaak met de persoon die je woest aantrekkelijk vind.

Geen aandacht geven en jezelf direct aankleden is redelijk patriarchisch te noemen om de eigen wil op te leggen. Soort van straffen en belonen systeem..?

Waarom een dvp anders behandelen dan de vrouw die ze is? Een complimentje, een grapje om het ijs te breken, vragen wat ze graag geeft aan haar klanten? Dat breekt het ijs en maakt je als man aantrekkelijker. We weten heus dat je net betaald hebt voor de beste service, we zijn ook enorm blij als je niet van te voren shoarma hebt gegeten of uitgebreid naar t toilet bent geweest.
Maar, nog fijner is als we in de kamer ook gewoon vrouw mogen zijn, die de knop naar intimiteit om "willen" zetten omdat je ons ziet, als vrouw..

Ps..zelf heb ik minder moeite met tongzoenen, als de mond hygiëne maar in orde is. Je hoeft voor mij ook geen stappenplan volgen of tips te krijgen om mij "zover" te krijgen.
Maar ook ik heb genoeg klanten die helemaal niet willen tongzoenen. Ook voor hen is er een grens tussen verliefd en zoenen en genot en niet zoenen.

Dus ja 😅 het is toch geen hem vs haar, maar gewoon een persoonlijk ding los van geslacht, ras en leeftijd
Aju

💋
Leuk!

Bousa x!
 
Niet persoonlijk naar ABC maar naar alle wandelaars in t algemeen:

Tongzoenen is voor de meeste "vrouwen" los van dvp zijn heren, intimiteit.
Als vrouw zoen je vaak met de persoon die je woest aantrekkelijk vind.

Geen aandacht geven en jezelf direct aankleden is redelijk patriarchisch te noemen om de eigen wil op te leggen. Soort van straffen en belonen systeem..?

Waarom een dvp anders behandelen dan de vrouw die ze is? Een complimentje, een grapje om het ijs te breken, vragen wat ze graag geeft aan haar klanten? Dat breekt het ijs en maakt je als man aantrekkelijker. We weten heus dat je net betaald hebt voor de beste service, we zijn ook enorm blij als je niet van te voren shoarma hebt gegeten of uitgebreid naar t toilet bent geweest.
Maar, nog fijner is als we in de kamer ook gewoon vrouw mogen zijn, die de knop naar intimiteit om "willen" zetten omdat je ons ziet, als vrouw..

Ps..zelf heb ik minder moeite met tongzoenen, als de mond hygiëne maar in orde is. Je hoeft voor mij ook geen stappenplan volgen of tips te krijgen om mij "zover" te krijgen.
Maar ook ik heb genoeg klanten die helemaal niet willen tongzoenen. Ook voor hen is er een grens tussen verliefd en zoenen en genot en niet zoenen.

Dus ja 😅 het is toch geen hem vs haar, maar gewoon een persoonlijk ding los van geslacht, ras en leeftijd
Aju

💋
Love it ❤️Empress wordt leuk ……..
 
Zoenen is toch intiem vind ook ik. Dat doe ik ook alleen met men waarmee ik een klik heb of ik moet geil zijn. Snap dat ook sommige dames er zo over denken. Maar dat is mijn persoonlijke smaak zeg maar.

Maar inderdaad, als je toch al je een lul in je mond stopt, dan is zoenen niet een al te grote stap lijkt mij.

Ben nieuw hier. Had begrepen dat je absoluut niet moet beffen of rimmen. Maar zoenen blijft inderdaad ook mentaal een stimulatie die je het liefst toch doet. Maar de vraag is dan of je er heelhuids uit komt na z'n sessie zoenen en tongen.
Niet zoenen, niet beffen, niet rimmen… handschoen aandoen voordat je gaat vingeren en intiem gaan doe je best met een laken met daarin een gat tussen jullie beide.

Sorry voor de ironie. Maar jullie hebben het over seks hè, intimiteit, lichamelijk contact,…
Als je niet kust, niet beft dan lijkt het voorspel mij maar heel mager. Leuk voor de dame. Nadien een slechte review schrijven omdat 'de GFE was toch niet zo denderend' 😅
 
Niet zoenen, niet beffen, niet rimmen… handschoen aandoen voordat je gaat vingeren en intiem gaan doe je best met een laken met daarin een gat tussen jullie beide.

Sorry voor de ironie. Maar jullie hebben het over seks hè, intimiteit, lichamelijk contact,…
Als je niet kust, niet beft dan lijkt het voorspel mij maar heel mager. Leuk voor de dame. Nadien een slechte review schrijven omdat 'de GFE was toch niet zo denderend' 😅
Een slechte ervaring verdient een DVP niet daarom. Zou alleen een slechte review schrijven als ik wordt bedrogen in de fotos en ik opeens gele gebroke tanden zie met een doos vol aan make-up op het gezicht.

Het kan ook aan mijn ervaring liggen in deze wereld. Die is 0, maar als dames zonder condoom neuken en zich laten volspuiten dan wil ik daar echt niet met mijn lippen en tong in zitten. Dat begrijp jij ook toch Lisa? Dus vertel deze newb eens hoe het dan wel in elkaar zit?

Ennuh er lijkt mij inderdaad geen spraken van een GFE als de dame niet is gelikt.. Los daarvan.. Gaat mij puur om de hygiene, voor een GFE zou ik gewoon een date op Tinder zoeken ofzo..
 
Een slechte ervaring verdient een DVP niet daarom. Zou alleen een slechte review schrijven als ik wordt bedrogen in de fotos en ik opeens gele gebroke tanden zie met een doos vol aan make-up op het gezicht.

Het kan ook aan mijn ervaring liggen in deze wereld. Die is 0, maar als dames zonder condoom neuken en zich laten volspuiten dan wil ik daar echt niet met mijn lippen en tong in zitten. Dat begrijp jij ook toch Lisa? Dus vertel deze newb eens hoe het dan wel in elkaar zit?
Is wel een groot verschil tussen de risico's van neuken zonder condoom en de risico's bij zoenen etc. Begrijp je wat ik bedoel? Vind de vergelijking niet zo opgaan
 
Oh dacht dat je het over beffen en rimmen had. Zoenen zou ik wel wat sneller willen doen, maar alsnog met alleen een dame die altijd pijpt met condoom.
Heb het inderdaad ook over beffen en rimmen.
Het is geven en nemen natuurlijk. Als je echt safe wilt zijn kan je ook een beflapje gebruiken. Zou ik wel niet aanraden.

Ooit eens een klant gehad die dat wou gebruiken en tussen onze lippen een plastic folie stak. Je weet wel hè, die vershoudfolie voor de boterhammetjes.

Nadien zei ik vriendelijk dat als hij zo bang is voor ziektes hij maar beter wegblijft van prostitutie.
Misschien dat Tinder een betere optie is?

Alhoewel sekswerkers véél meer getest worden dan de normale mensen.
Ik zou mij veiliger voelen bij een gigolo dan bij een scharrel die ik online ontmoet. Mijn mening.
 
Heb het inderdaad ook over beffen en rimmen.
Het is geven en nemen natuurlijk. Als je echt safe wilt zijn kan je ook een beflapje gebruiken. Zou ik wel niet aanraden.

Ooit eens een klant gehad die dat wou gebruiken en tussen onze lippen een plastic folie stak. Je weet wel hè, die vershoudfolie voor de boterhammetjes.

Nadien zei ik vriendelijk dat als hij zo bang is voor ziektes hij maar beter wegblijft van prostitutie.
Misschien dat Tinder een betere optie is?

Alhoewel sekswerkers véél meer getest worden dan de normale mensen.
Ik zou mij veiliger voelen bij een gigolo dan bij een scharrel die ik online ontmoet. Mijn mening.
Mij gaat het puur om de veiligheid. Maar als jij nooit problemen hebt gehad dan wil ik graag langs komen en je lekker beffen en rimmen hoor als je dat lekker vindt!

Gelukkig ben ik nog jong genoeg voor Tinder. Maar ik gebruik zulke apps met een hele andere mindset, dan ben ik inderdaad meer opzoek naar een GFE waarbij we elkaar de hele nacht de zevende hemel in zoenen, tongen, beffen/pijpen, rimmen, en neuken. Dat doe ik dan ook alleen pas bij een klik/chemie. Trouwen wil ik nog niet de aankomende jaren, maar mijn ballen legen wel en daarom ga ik graag langs bij de mooie dames van plezier die iets meer kosten dan gemiddeld.
 
Ah duidelijk, jammer natuurlijk. Moet ook maar eens snel een masseuse pakken! Heb je aanraders? Atletisch, met grenzen mollig heeft bij mij de voorkeur.
Niet echt. Ben na opheffen lockdown nog maar sporadisch geweest. Mollig kan ik me iets bij voorstellen, zeker als de keuze verder bestaat uit dames met een anorexia voorkomen. Dat is niets bij massages. Ik koos dus tijdje terug bij massagewereld Eindhoven Monique. Klein, mollig, blind. Bleek nieuw in het vak te zijn. Foute keuze. Toen ze op kamer meer zei dan haar naam klonk het Oost Europees. Toen ze op mij lag en ik masseerde haar rug sloeg ze op tilt. En stopte massage. Was ze niet van gediend. Huh? Ik was verbijsterd. Meer als 100 massages gehad schat ik en ik masseer altijd de rug. Nooit een probleem. Gastvrouw dacht meteen dat ik aan haar kruis had gezeten. Nee, maar die trok natuurlijk partij voor masseuse. Klonken beiden Oost Europees. Heb ik maar eens wat geld bij me gehouden en massagewereld geboycot. Geen idee of die Monique daar nog werkt. Hoort er in elk geval niet thuis, net zoals gastvrouw zoals die de klacht afhandelde.
Wel nog in Maastrichts filiaal geweest. Bij Anouk. Uitstekende massage zoals ook op deze site te lezen is. Niet echt mollig, maar niet broodmager. En raakte niet over haar toeren toen ik haar rug masseerde. Zoals het hoort.
 
Niet echt. Ben na opheffen lockdown nog maar sporadisch geweest. Mollig kan ik me iets bij voorstellen, zeker als de keuze verder bestaat uit dames met een anorexia voorkomen. Dat is niets bij massages. Ik koos dus tijdje terug bij massagewereld Eindhoven Monique. Klein, mollig, blind. Bleek nieuw in het vak te zijn. Foute keuze. Toen ze op kamer meer zei dan haar naam klonk het Oost Europees. Toen ze op mij lag en ik masseerde haar rug sloeg ze op tilt. En stopte massage. Was ze niet van gediend. Huh? Ik was verbijsterd. Meer als 100 massages gehad schat ik en ik masseer altijd de rug. Nooit een probleem. Gastvrouw dacht meteen dat ik aan haar kruis had gezeten. Nee, maar die trok natuurlijk partij voor masseuse. Klonken beiden Oost Europees. Heb ik maar eens wat geld bij me gehouden en massagewereld geboycot. Geen idee of die Monique daar nog werkt. Hoort er in elk geval niet thuis, net zoals gastvrouw zoals die de klacht afhandelde.
Wel nog in Maastrichts filiaal geweest. Bij Anouk. Uitstekende massage zoals ook op deze site te lezen is. Niet echt mollig, maar niet broodmager. En raakte niet over haar toeren toen ik haar rug masseerde. Zoals het hoort.
Ben je ook naar een plek geweest waar je kan neuken na de massage met bijbetaling?
 
Oh dacht dat je het over beffen en rimmen had. Zoenen zou ik wel wat sneller willen doen, maar alsnog met alleen een dame die altijd pijpt met condoom.
Vertrouw dames niet zo snel zou ik zeggen. Een dame waar ik kwam wilde niet pzc en zei dat ze dat niet doet.
Dit was overigens in lijn met de recensies. Totdat iemand in mijn dm waar ik mee praatte toevallig zei dat ze dat bij hem wel deed (en meer ook overigens).
Bij de volgende afspraak vroeg ik even door en toen zei ze dat ze het deed maar alleen bij iemand waar ze het vanaf het begin deed (en dat dat 2 maanden geleden was en hij niet meer terugkomt als klant).
En nu niet meer doet omdat ze genoeg klanten heeft en het vanuit haar niet nodig is (en niet veilig). Kan kloppen, maar uiteindelijk heb je wel gewoon een keer gelogen.
Hoe weet ik nou of die ene speciale gast nog terugkomt bijvoorbeeld? Of dat er niet meer van dit soort 'speciale' gasten zijn?
Geld opent veel deuren hoor. Ik zou het echt niet zo snel vertrouwen. Uiteindelijk weet je echt niet hoeveel geld jouw voorgaand wandelaar had, wat zijn verzoekjes waren en wat er uiteindelijk is gebeurd.
Het is een gek wereldje hoor.
 
En tongzoenen zelf, tsjah. Bij raamdames of de eerste keer doe ik het niet. Vanwege hygiene. Het kan lekker zijn, maar is niet per se de type intimiteit die ik zoek.
Ik doe het alleen met 2 dames en bij beiden werd het vanuit hen geinitieerd en niet vanuit mij. En bij beide keren wist is dat het hygienisch op orde was, anders zou ik het niet toegestaan hebben.
Ditzelfde geldt ook voor beffen en rimmen. Alles waar potentieel een lul/mond van een voorganger kan komen en mijn mond (zonder dat er tussendoor is gedouched) pas ik mee op.
 
Vertrouw dames niet zo snel zou ik zeggen. Een dame waar ik kwam wilde niet pzc en zei dat ze dat niet doet.
Dit was overigens in lijn met de recensies. Totdat iemand in mijn dm waar ik mee praatte toevallig zei dat ze dat bij hem wel deed (en meer ook overigens).
Bij de volgende afspraak vroeg ik even door en toen zei ze dat ze het deed maar alleen bij iemand waar ze het vanaf het begin deed (en dat dat 2 maanden geleden was en hij niet meer terugkomt als klant).
En nu niet meer doet omdat ze genoeg klanten heeft en het vanuit haar niet nodig is (en niet veilig). Kan kloppen, maar uiteindelijk heb je wel gewoon een keer gelogen.
Hoe weet ik nou of die ene speciale gast nog terugkomt bijvoorbeeld? Of dat er niet meer van dit soort 'speciale' gasten zijn?
Geld opent veel deuren hoor. Ik zou het echt niet zo snel vertrouwen. Uiteindelijk weet je echt niet hoeveel geld jouw voorgaand wandelaar had, wat zijn verzoekjes waren en wat er uiteindelijk is gebeurd.
Het is een gek wereldje hoor.
Ja te verwachten natuurlijk. Maar zoen/tong jij geen dames? Wanneer wel?
 
Ja te verwachten natuurlijk. Maar zoen/tong jij geen dames? Wanneer wel?
Ja ik doe het alleen bij mijn 2 vaste dames. Bij de een ben ik altijd eerste klant op de dag.
En bij de ander weet ik dat ze vooraf en achteraf uitgebreid een douche neemt, heb meermaals op haar moeten wachten, dat merk je ook als je binnen komt en we hebben achteraf ook een paar keer
samen gedouched.
Pas als ik zeker ben van de hygiene in mijn hoofd doe ik het. Is overigens ook meer een psychologisch dingetje denk ik.
Uiteindelijk kunnen dames waarvan je zeker bent over de hygiene net zo goed een partner hebben waar ze net voor jou mee gezoend hebben oid.
Zeker weten doe je nooit, maar je moet er wel met een goed gevoel ingaan.
Dit geldt overigens voor het hele pakketje tz, beffen en rimmen en lichaam kussen.
Bij raamdames waar ik midden op de dag spontaan kom sla ik dit allemaal sowieso over.
Geeft soms ook wel rare taferelen, heb ook wel vaker gehad dat een dvp mij probeerde te zoenen zonder te vragen.
Als je je hoofd wegdraait maakt dat de sfeer ineens enorm koud en grijs merkte ik. Dus ik gebruik als argument nu dat ik niet zoen omdat ik dat liever met mijn vriendin doe.
Dan wordt het ineens wat logischer voor de dame en voelt ze zich niet afgewezen oid.
 
En tongzoenen zelf, tsjah. Bij raamdames of de eerste keer doe ik het niet. Vanwege hygiene. Het kan lekker zijn, maar is niet per se de type intimiteit die ik zoek.
Ik doe het alleen met 2 dames en bij beiden werd het vanuit hen geinitieerd en niet vanuit mij. En bij beide keren wist is dat het hygienisch op orde was, anders zou ik het niet toegestaan hebben.
Ditzelfde geldt ook voor beffen en rimmen. Alles waar potentieel een lul/mond van een voorganger kan komen en mijn mond (zonder dat er tussendoor is gedouched) pas ik mee op.
Raamdames raak ik niet aan met mijn mond. Die worden helaas te veel door het B segment geneukt dat onhygienisch is..
 
Terug
Bovenaan Onderaan