Wat vraag/zeg je aan 't raam?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
je vraagt toch gewoon wat je wil?
De vraag of ik eerst mocht kontlikken stelde ik al 100'en keren.
Lang beffen?
Of ze een volle blaas heeft want ik heb dorst....
Of ze very dirty en Kinky doen? (ik bespaar de details)
Of ze goed kunnen spuwen?

Nu ik snap het wel, mijn eerste 20 hoertjes benaderde ik ook schoorvoetend.
En, toen mijn kont nog niet veel gewoon was, vroeg ik ook wel eens met rode kaken of ze hun high heel in mijn kont wilden steken.
Maar nu vraag ik gewoon wat ik wil. Lekker duidelijk.
Al heb ik Ira en Kiana de eerste keren toch via sms gestuurd voor ik aan het raam kwam. Maar dat lijkt me normaal met hun uitsraling :)
 
je vraagt toch gewoon wat je wil?
De vraag of ik eerst mocht kontlikken stelde ik al 100'en keren.
Lang beffen?
Of ze een volle blaas heeft want ik heb dorst....
Of ze very dirty en Kinky doen? (ik bespaar de details)
Of ze goed kunnen spuwen?

Nu ik snap het wel, mijn eerste 20 hoertjes benaderde ik ook schoorvoetend.
En, toen mijn kont nog niet veel gewoon was, vroeg ik ook wel eens met rode kaken of ze hun high heel in mijn kont wilden steken.
Maar nu vraag ik gewoon wat ik wil. Lekker duidelijk.
Al heb ik Ira en Kiana de eerste keren toch via sms gestuurd voor ik aan het raam kwam. Maar dat lijkt me normaal met hun uitsraling :)
Voor 50 euro ram ik wel een honkbalknuppel in je kontje 🤣😅
 
De vraag is: stel dat ze haar billen laat zien en je knapt er, om wat voor reden dan ook, op af. Ga je dan zeggen: "nee sorry, ik vind je kont niet mooi"? Ik zou dat nooit kunnen; dat zou ik beledigend vinden voor de meid in kwestie. Dus hoe red je je daar uit?
Ik vind dat niet beledigend. Laten we eerlijk zijn, je komt daar niet voor haar persoonlijkheid. Je kiest 1 op basis van uiterlijk en waar je zin in hebt, en het achterwerk is daar toch een groot gedeelte van.

Dusja als dat slap en lelijk is of niet aanwezig zelfs dan zoek ik verder.

Het is toch ook niet beledigend voor al die andere dames die je voorbij bent gelopen als je een keuze hebt gemaakt
 
Je hoeft toch niet expliciet te zeggen dat je afknapt op haar kont? Laat dat in het midden. Een "Sorry, ik kijk even verder" zou toch ook al genoeg moeten zijn.
Natuurlijk, maar elke meid met een beetje hersenen begrijpt dan dat de afwijzing een gevolg is van het laten zien van haar kont. Ik zou me dan slecht voelen omdat ik haar daarmee misschien zich slecht laat voelen over haar lichaam. Maar da's persoonlijk, hoor.
 
Het klinkt raar, maar ik vraag meestal niets.

Heb een hekel aan de how much vragen.

In Amsterdam is dat soms dom, maar gezien mijn basic wensen pakket en tijdsduur (20 min bij de ramen, andere sectoren langer) kan het eigenlijk nooit minder dan 50 en nooit meer dan 100 zijn.

Ik vraag het tegenwoordig eigenlijk altijd, uiteindelijk weet je allebei waarvoor je 'aanklopt' en voorkomt ongemak als ze opeens een hoger bedrag vraagt.
In Amsterdam sowieso nodig, keertje meegemaakt dat eentje zei "50 euro for blowjob & sex". Ik akkoord en naar binnen, na het pijpen zei ze dat ze met 'sex' handseks bedoelde en dat neuken 50 euro extra was...
 
Ik ga voor de eerste keer ooit voor betaalde seks gaan binnen een paar dagen (Schipperskwartier). Ik had enkele dagen geleden hierover al een topic gemaakt om anderen hun eerste ervaringen te horen maar toch vroeg ik mij nog iets specifieks af... Hoe moet je juist een raamprostituee juist benaderen? Wat en hoe vraag je allemaal om zeker te zijn dat het een leuke ervaring wordt. Ik ben niet op zoek naar GFE of lange dates maar eerder naar een paar vluggertjes met knappe jonge vrouwen. Alvast bedankt.
 
Het is niet zo moeilijk, wel integendeel, maar ik weet nog dat ik voor mijn eerste keer meteen raamdame met dezelfde vraag zat.

Je wandelt rustig de buurt rond, kiest je dame uit, zoekt oogcontact en stapt op haar af. Vervolgens zeg je vriendelijk hallo en vraag je wat haar prijzen zijn. En eventueel of ze speciale wensen doet. Het is eigenlijk allemaal heel eenvoudig, het gebeurt allemaal vanzelf.

Zie ook hier:
 
Laatst bewerkt:
Om het ijs te breken vraag je haar naam, dan kun je je eigen naam noemen (of een fake die van haar is vast ook niet haar echte naam).
Dan wat ze voor prijzen hanteert en zo verder.
 
En het maximumbedrag dat je wil spenderen meebrengen, zeker niet meer dan dat.

Ook nuttig: laat je niet te snel verleiden door upsellers. Je komt binnen voor 50 euro, maar je krijgt dan de vraag of je iets langer wil blijven. Of ze laten je 50 euro extra dokken voor beffen, terwijl het overgrote deel dvp's dat voor de standaard 50 euro doet. Als je dat al aan het raam hebt afgesproken, hoef je er niet voor bij te betalen. Vraag je er pas tijdens het wippen naar, dan durven ze er wel eens extra voor te vragen. Je bent namelijk toch al binnen.

En afdingen bijvoorbeeld is weinig waard. Het is slecht voor de dvp en dat tientje dat je eraf gepingeld hebt, maakt haar natuurlijk niet erg enthousiast om met je zwabber aan de slag te gaan.

Leuke extra's die je vaak gratis of heel goedkoop kan bekomen: poppers, prostaatmassage (soms moet je dan wel het neuken laten vallen als je er niet extra voor wil betalen), bepaald tenuetje aantrekken, ...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan