Wat vraag/zeg je aan 't raam?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Betrouwbaar

Meubelstuk
Forumpionier
1.282
04/07/21
1.350
5
Logich,.... hoeveel voor wat?
Maar,.... Opwelke wijze/manier,?
Stel je jezelf voor?
Ik zeg altijd:
"wat doe je voor geld?"
Zei wel eens:
Heb je zin om te neuken?
Nog nooit zei er een NEE :)
1X zei er een: 100 1 uur.
Ik vroeg hoeveel 1 week zou kosten,,,,,,,,......Vergeet die kop nooit meer :)
 
Laatst bewerkt:
Dit gaat alleen over een eerste bezoekje.

Ik hou niet van lang aan het raam kletsen, eventueel nog "how are you/hoe gaat het", maar meestal alleen, als ik niet in een kinky bui ben, "how much is it/ hoeveel kost het?" ("het" ongespecificeerd). Pas als ik binnen ben begin ik over extra's (pzc). Als dat kan voor extra, prima, anders jammer, dan zeg ik gewoon "no problem". Naar tongzoenen vraag ik nooit, dat vind ik te opdringerig, daar moet een dame uit zichzelf gewoon mee beginnen. Zeldzaam achter de ramen, extra leuk als het toch gebeurt.

Als ik in een kinky bui ben en wil rimmen, vraag ik dat expliciet aan het raam. "Mag ik je kontje likken/can I lick your ass?" en daarna hoeveel dat moet kosten.
 
Dit gaat alleen over een eerste bezoekje.

Ik hou niet van lang aan het raam kletsen, eventueel nog "how are you/hoe gaat het", maar meestal alleen, als ik niet in een kinky bui ben, "how much is it/ hoeveel kost het?" ("het" ongespecificeerd). Pas als ik binnen ben begin ik over extra's (pzc). Als dat kan voor extra, prima, anders jammer, dan zeg ik gewoon "no problem". Naar tongzoenen vraag ik nooit, dat vind ik te opdringerig, daar moet een dame uit zichzelf gewoon mee beginnen. Zeldzaam achter de ramen, extra leuk als het toch gebeurt.

Als ik in een kinky bui ben en wil rimmen, vraag ik dat expliciet aan het raam. "Mag ik je kontje likken/can I lick your ass?" en daarna hoeveel dat moet kosten.
idd aan de deur vraag ik gewoon mag ik binnenkomen en eventuele extras vraag ik binnen
 
Het klinkt raar, maar ik vraag meestal niets.

Heb een hekel aan de how much vragen.

In Amsterdam is dat soms dom, maar gezien mijn basic wensen pakket en tijdsduur (20 min bij de ramen, andere sectoren langer) kan het eigenlijk nooit minder dan 50 en nooit meer dan 100 zijn.

En in Den Haag en Antwerpen is het altijd 50.....dus hoef je ook niet vooraf te vragen.

Maar ik maak dus ook geen praatje aan de deur, dat begint pas binnen.

Ik loop langs, soms is er oog-contact, soms ook niet, gaandeweg bepaal ik wie het wordt en dan stap ik naar het raam.

Zij doet het deurtje open en ik zeg: Hey...en stap naar binnen.

Nog nooit geweigerd ook.

Ook totaal geen verschil eigenlijk tussen de dames die naar me lonkten of degenen die ik knap vond maar waarvan ik dacht dat ze wegkeken.
Ik zeg Hey, zij zeggen Hi, ik stap naar binnen.
Pas daarna wordt het persoonlijk.
 
Klinkt eigenlijk best goed @knightrider , ga ik ook eens proberen.

Alleen, zoals jij het beschrijft kan het alleen als het raam meteen ook de deur is. Dat is in de Geleen/Hunse (roze passage uitgezonderd) niet het geval: daar moet je naar een deur een eindje verderop lopen. Wat doe je dan om duidelijk te maken dat je niet wegloopt, maar naar de deur loopt?
 
Ik vraag meestal niets. Ik ga naar de deur en ze vraagt of ik wil binnenkomen en ik zeg ja.

Ik stap enkel op eentje af die ik fysiek aantrekkelijk vind en waar ik dus zin in heb, en het maakt me dan niet zoveel uit wat allemaal mogelijk is.
We zien wel.
Of is stap binnen bij eentje waarvan ik al recensies gelezen heb. En dan weet ik wel wat ze allemaal doet, en belangrijker waar ze keigoed in is.
Ik ben geen prater aan de deur dus.
 
Aan het raam of eerst binnenstappen, er vindt vervolgens sowieso een gesprek plaats. En wat zeg en vraag je dan alvorens je geld aftikt en samen aan de slag gaat. Zo heb ik de vraag opgevat.
 
Klinkt eigenlijk best goed @knightrider , ga ik ook eens proberen.

Alleen, zoals jij het beschrijft kan het alleen als het raam meteen ook de deur is. Dat is in de Geleen/Hunse (roze passage uitgezonderd) niet het geval: daar moet je naar een deur een eindje verderop lopen. Wat doe je dan om duidelijk te maken dat je niet wegloopt, maar naar de deur loopt?
Ik geloof dat het met gebaren gebeurt.

Ik kijk onschuldig, zij gebaart die kant op lopen naar de deur, ik loop die kant op.
 
Aan het raam niet. Ik ga meestal naar Gent en weet dat de instapprijs meestal 50€ is. Dus ja er recht naartoe en maak gewoon oogcontact en meestal doen ze zelf teken of je wilt binnen komen. En dan knik ik ja. Binnen volgt dan normaal toch vanzelfs of je extras wilt of niet en de meerprijs. Sommige staan open voor een gesprekje andere niet.

Als het bij een dame is die ik meermaals bezoek is het met een lach van zodra we elkaar zien en doet ze al open. En dan kan het binnen gaan over vanalles. Maar ik denk dat je aan het eerste stuk meer hebt, als antwoord op u vraag.
 
Geleenstraat is trouwens wel kut om voor de deur te kletsen. Moet je met je hoofd in dat kleine raampje, geen idee welke goorlel daar al eerder zn hoofd tussen geduwd heeft.
Lang niet alle panden hebben kleine raampjes, maar je loopt inderdaad de kans dat er al iemand uit de stad van de beste voetbalploeg zijn hoofd tussen zo'n klein raampje heeft geduwd.
 
Met Latinas in de Doubletstraat gaat het meestal zo: - hola mami cómo estás? (Hoe gaat het?) (Antwoord meestal: bien, goed) - cuánto es? (Hoeveel kost het? Dame noemt een prijs). - cuánto minuto? (Hoelang?) (Dame noemt meestal 15 minuten). - y una hora cuánto es? (Hoeveel is een uur? 1 uur is meestal €150) - con diferente postura y lekker rustig? (Lekker standjes en lekker rustig?) - antwoord meestal ja (sí). - okay voy a pensar (ik ga erover nadenken) doei ( chau)
 
Dat vind ik ook belangrijk. Ben wel eens te snel naar binnen gegaan en direct spijt gekregen van mijn keuze, omdat ze er toch niet zo lekker uitzag als dat ik had gedacht. Sommigen kunnen het inderdaad niet zo waarderen als je vraagt of je haar billen mag zien. Een subtielere aanpak is nodig of even van een afstandje toekijken in de hoop dat ze zich omdraait en even naar achter loopt.
 
Dat vind ik ook belangrijk. Ben wel eens te snel naar binnen gegaan en direct spijt gekregen van mijn keuze, omdat ze er toch niet zo lekker uitzag als dat ik had gedacht. Sommigen kunnen het inderdaad niet zo waarderen als je vraagt of je haar billen mag zien. Een subtielere aanpak is nodig of even van een afstandje toekijken in de hoop dat ze zich omdraait en even naar achter loopt.
Ik snap t probleem niet, ze ketsen met tientallen man op een avond maar naar de billen vragen is een probleem?

Hoe dan ook, wat is een subtielere manier? Vragen hoe de achterkant van haar bh eruit ziet? Ik kan niks redelijks verzinnen
 
Ik snap t probleem niet, ze ketsen met tientallen man op een avond maar naar de billen vragen is een probleem?
De vraag is: stel dat ze haar billen laat zien en je knapt er, om wat voor reden dan ook, op af. Ga je dan zeggen: "nee sorry, ik vind je kont niet mooi"? Ik zou dat nooit kunnen; dat zou ik beledigend vinden voor de meid in kwestie. Dus hoe red je je daar uit?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan