Recensie Samira, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tibbe

Newbie
17
14/05/23
19
10
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7929327-samira
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afgelopen dinsdag langsgeweest bij deze Venezuelaanse kleine dame en dit is tot nu toe wel echt mijn slechtste ervaring.
Na de betaling bleef ze nog best lang op haar telefoon maar toen ik me volledig uitkleedde en voor haar stond kleedde ze zich zelf ook uit. Ik vroeg of ik haar mocht zoenen en ze vond het goed ookal had ik er niet extra voor betaald (komt mogelijk omdat ze zei dat ze me wel aantrekkelijk vind), was heel even met tong maar daarna zonder. Erna vroeg ze of ik op het bed kon liggen en begon ze met pijpen mc. Ik ben niet de grootste fan van pijpen en vroeg dus of ze 69 wilde, en hierop zei ze nee en dat ze gebeft worden niet lekker vindt. Dit vond ik raar, aangezien de reviewer op kinky claimde dat hij haar wel bijna een half uur had gebeft, maar oke ik liet haar dus door pijpen en na het pijpen kwam ze bovenop me zitten. Ze begon traag en toen het tempo toenam begon ze gelijk te zeggen cum for me, dit is voor mij wel een dealbreaker en geeft het idee dat je me weg wil hebben. Ik hield het niet heel lang vol en kwam na 5 minuten met haar bovenop klaar. Ze stond op deed mn condoom af en stopte het sperma van mn condoom op haar vinger en in haar mond om te proeven, wat ik nooit eerder heb meegemaakt 😂. Kort hierna ging ze gelijk de douche in. Ik vroeg haar toen of we nog de tweede ronde gingen doen, want Ik had namelijk 1 uur afgesproken en hiervoor betaald en dit is bij alle dames waar ik ooit langs ben geweest altijd 2 maal klaarkomen. Ik had het hierdoor niet gevraagd hoevaak ik mocht klaarkomen binnen een uur, had dit blijkbaar bij haar wel moeten doen want ze zei dat 1 uur maar 1 keer klaarkomen is en dat 2x klaarkomen 100 euro extra kost. ik zei toen dat ik het heel stom vind dat ze dan de optie geeft van 30 minuten en 1 uur als ze beide 1 maal klaarkomen inhouden en dat ik niet tevreden was, maarja dit boeide haar natuurlijk niet aangezien ze mijn geld al had. Later appte ik haar via een ander nummer en vroeg hoevaak je mag klaarkomen in 1 uur en toen zei ze 2 maal, ze had me dus gewoon lekker genaaid (letterlijk en figuurlijk). Dit komt misschien omdat ze mijn auto zag bij de voordeur en dacht dat ik veel geld heb en zoveel mogelijk geld uit me probeerde te halen, wat het ook maar was 200 euro betalen voor 5 minuten is echt schandalig.

Jammer genoeg was de negatieve review die nu op kinky staat er nog niet toen ik langs ging. Op haar advertentie staat dat ze 168 is, maar zoals de kinky recensie zegt is ze veel kleiner, ik schat zelf dat ze rond de 157 is (voor mij veel te klein). Ze ziet er in het echt veel anders uit dan op de fotos, maar denk wel dat het dezelfde dame is omdat het lichaam overeenkomt. Heb niet echt gelet op de tattoos dus wie weet is het een andere dame. Wat het ook maar is ze heeft echt heel veel puisten en vond haar persoonlijk niet aantrekkelijk in het echt. Ze vroeg voor de afspraak om te videobellen, maar ze toonde haar eigen gezicht niet. Bij binnenkomst merkte ik dat ze 2 ring cameras verborgen had in de kamer in het geval dat er wat gebeurd, ze let heel erg op haar veiligheid en vandaar ook het videogesprek (om te checken of je met meerdere mensen bent volgens haar). Dit was verreweg de meest geforceerde slechte ervaring die ik tot nu toe heb gehad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan